Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Paar maanden geleden hadden we een server, die is nog opgeslagen, paar mooie dingen gebouwd (dikke base door Joost, huis op hoog een berg en pvp-arena door fm-helden, wildwaterbaan, stallen en bomenplantage door Stefanos, Azteekse tempel, Japans huis en station met 'Island in the Sky' achtbaan door mij). Nadeel is wel dat je moet betalen per maand om een server te maken. Mocht iemand bereid zijn een server te betalen dan kunnen we die game weer eropladen en verdergaan ermee, ik zie dat wel zitten hoor. :) Weet zeker dat [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; ook wel komt dan en [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; ook, misschien anderen ook.

Ja die berichten had ik gelezen voordat ik de game kocht, zag er gezellig uit, iedereen ruzie met elkaar:D. Lijkt mij ook wel wat om een eigen server te hebben inderdaad. Waar ik nu dan een beetje bezig ben, werd ik gister op de vingers getikt omdat ik 'kut' zei:D:mrgy:. Zeggen die Mods dat de jongeren op de server niet in aanraking hoeven te komen met dat soort taal. Nou vroeg of laat lijkt me toch wel dat je daar in 'aanraking' mee moet komen, alsjeblieft zeg. Was er gelijk klaar mee.

hoeveel betaal je voor zo een server? Als er genoeg animo is lijkt het me zeker lachen, wil best mee lappen ook.

edit: Oh het wordt al geregeld zie ik:mrgy:. Ben trouwens niet bepaald goed erin hoor, dus tips zijn altijd welkom ingame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we trouwens nieuwe map doen, doe dan wel iets bijzonders. :D Aangezien we vorige keer al redelijk standaard omgeving hadden.

Overigens is opnieuw beginnen niet heel erg, kunnen we ff fatsoenlijke afspraken maken. Zodat we geen gasten krijgen die je diamanten nakken en ze achter een muur verbergen (denk dat jullie wel weten wie ik bedoel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we trouwens nieuwe map doen, doe dan wel iets bijzonders. :D Aangezien we vorige keer al redelijk standaard omgeving hadden.

Overigens is opnieuw beginnen niet heel erg, kunnen we ff fatsoenlijke afspraken maken. Zodat we geen gasten krijgen die je diamanten nakken en ze achter een muur verbergen (denk dat jullie wel weten wie ik bedoel)

standaard? Weet onze zoektochten naar wolven en ocelot's nog.. Tot 3/4 uur s'nachts lopen zoeken :')

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; gooi gelijk die bomenmod erin. Dat ze met 1 hak om zijn, scheelt veel werk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites