Stefanos Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ik ben dan van de partij. Al moet de spawn beter zijn dan de vorige poging. Dat was gewoonweg belachelijk slecht geplaatst.. [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; doet ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ik ben dan van de partij. Al moet de spawn beter zijn dan de vorige poging. Dat was gewoonweg belachelijk slecht geplaatst.. [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; doet ook wel mee. :whistle: Onze [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; fixt dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Nieuwe map dus? Ik koop er eentje van 7 eu p/m, 1.5 GB dus als we ooit een andere gamemode willen spelen kan dat ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Nieuwe map dus? Ik koop er eentje van 7 eu p/m, 1.5 GB dus als we ooit een andere gamemode willen spelen kan dat ook nog. Kunnen we al los dan nu ? xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Nieuwe map dus? Ik koop er eentje van 7 eu p/m, 1.5 GB dus als we ooit een andere gamemode willen spelen kan dat ook nog. Wel zonde van mijn achtbanen :( Kan je niet zelfde map met ander spawnpunt doen anders? Kan je als speler keizen wat je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Paar maanden geleden hadden we een server, die is nog opgeslagen, paar mooie dingen gebouwd (dikke base door Joost, huis op hoog een berg en pvp-arena door fm-helden, wildwaterbaan, stallen en bomenplantage door Stefanos, Azteekse tempel, Japans huis en station met 'Island in the Sky' achtbaan door mij). Nadeel is wel dat je moet betalen per maand om een server te maken. Mocht iemand bereid zijn een server te betalen dan kunnen we die game weer eropladen en verdergaan ermee, ik zie dat wel zitten hoor. :) Weet zeker dat [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; ook wel komt dan en [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; ook, misschien anderen ook. Ja die berichten had ik gelezen voordat ik de game kocht, zag er gezellig uit, iedereen ruzie met elkaar:D. Lijkt mij ook wel wat om een eigen server te hebben inderdaad. Waar ik nu dan een beetje bezig ben, werd ik gister op de vingers getikt omdat ik 'kut' zei:D:mrgy:. Zeggen die Mods dat de jongeren op de server niet in aanraking hoeven te komen met dat soort taal. Nou vroeg of laat lijkt me toch wel dat je daar in 'aanraking' mee moet komen, alsjeblieft zeg. Was er gelijk klaar mee. hoeveel betaal je voor zo een server? Als er genoeg animo is lijkt het me zeker lachen, wil best mee lappen ook. edit: Oh het wordt al geregeld zie ik:mrgy:. Ben trouwens niet bepaald goed erin hoor, dus tips zijn altijd welkom ingame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Wel zonde van mijn achtbanen :( Kan je niet zelfde map met ander spawnpunt doen anders? Kan je als speler keizen wat je wil. Meh, kunnen we beter gewoon ff op gang komen met deze map en daarna de map ergens erbij importeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Als we trouwens nieuwe map doen, doe dan wel iets bijzonders. :D Aangezien we vorige keer al redelijk standaard omgeving hadden. Overigens is opnieuw beginnen niet heel erg, kunnen we ff fatsoenlijke afspraken maken. Zodat we geen gasten krijgen die je diamanten nakken en ze achter een muur verbergen (denk dat jullie wel weten wie ik bedoel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Als we trouwens nieuwe map doen, doe dan wel iets bijzonders. :D Aangezien we vorige keer al redelijk standaard omgeving hadden. Overigens is opnieuw beginnen niet heel erg, kunnen we ff fatsoenlijke afspraken maken. Zodat we geen gasten krijgen die je diamanten nakken en ze achter een muur verbergen (denk dat jullie wel weten wie ik bedoel) standaard? Weet onze zoektochten naar wolven en ocelot's nog.. Tot 3/4 uur s'nachts lopen zoeken :') [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; gooi gelijk die bomenmod erin. Dat ze met 1 hak om zijn, scheelt veel werk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Haha lachen man! Misschien wil Lennard ook wel weer een paar surprise attacks krijgen van ons [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Drop even je ingamename, dan zet ik je op de whitelist. 93.186.192.54:26720 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Drop even je ingamename, dan zet ik je op de whitelist. 93.186.192.54:26720 pjhoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Drop even je ingamename, dan zet ik je op de whitelist. 93.186.192.54:26720 CruffaP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Robbdie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Drop even je ingamename, dan zet ik je op de whitelist. 93.186.192.54:26720 StefanosOBL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Gebruiken jullie een resource pack? Ik vind die standaard echt zeer lelijk en verminderd ook mijn spelplezier. Ik gebruik Soares Fanver (oid) Die ziet er erg smooth uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Haha lachen man! Misschien wil Lennard ook wel weer een paar surprise attacks krijgen van ons [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Gelijk de reden waarom ik geen minecraft server met jou speel, kinderachtige vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ik gebruik altijd de john legacy pack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Gelijk de reden waarom ik geen minecraft server met jou speel, kinderachtige vent. mad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Drop even je ingamename, dan zet ik je op de whitelist. 93.186.192.54:26720 Hyllus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Hyllus Je kunt erop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Prima begin, Stefanos en ik al honden gevonden. :D Heb zelf al mn eigen hondenkennel zelfs, een van mijn honden Pep genoemd. :D Kan niet anders. (naam van mn eigen hond) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 (bewerkt) Leuke locatie gevonden en aan me huisje begonnen. Kan iemand mij de coords vertellen als hij de mesa gevonden heeft 19 november 2015 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Prima begin, Stefanos en ik al honden gevonden. :D Heb zelf al mn eigen hondenkennel zelfs, een van mijn honden Pep genoemd. :D Kan niet anders. (naam van mn eigen hond) Het ging iig beter dan de vorige keer.. Waar heb je trouwens die andere honden gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Het ging iig beter dan de vorige keer.. Waar heb je trouwens die andere honden gevonden? Redelijk dicht bij waar we al waren. Was op zoek naar die sunflower plains toen ik ze toevallig zag staan met drieën bij elkaar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten