Sick Blik Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Joost kekke man met zn Engelse zinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Zoals ik op de server zelf al zei, MineCraft is geen spel dat je 4 maanden achter elkaar speelt. Je speelt het twee weken, daarna weer 2 maandjes niet. Repeat the cycle. Hier trouwens download van de world; http://we.tl/H2AgugQoBq Even uitpakken en de volgende map zetten; C:\Users\*Naam van je PC*\AppData\Roaming\.minecraft\saves Is het dan niet leuker om bepaalde avonden af te spreken en dan zoiets te doen als dit?: Dit is wel leuk om te spelen toch met en paar mensen. Wie zou zoiets kunnen maken? [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; Jij kan zoiets wel maken toch :p #programmeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 doei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Flop programmeur dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 betere inventory manager dan jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Waar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; binnenkort weer een servertje starten?? Ik wil wel dokken. Dit keer dat je elkaar wel kan killen enzo. Lachen toch :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 nee ivm dat tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 (bewerkt) Ik heb in ieder geval een server :). Weet niet goed hoe ik alles moet fiksen maar je kan in ieder geval spelen. PM voor details als je wilt spelen [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION]; [MENTION=29729]vuurtjih[/MENTION]; [spoiler=...]5.255.70.77:26006 23 oktober 2015 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Wat een kut spawnpoint... Een klein rot eilandje. + Iemand heeft zn huis op de spawn gezet, dus elke keer kom je daarin :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Wat een kut spawnpoint... Een klein rot eilandje. + Iemand heeft zn huis op de spawn gezet, dus elke keer kom je daarin :') Haha valt toch wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Haha valt toch wel mee. Niet als er meerdere op de server komen, Je kan iig niet net zoals de vorige keer met z'n alle bij elkaar zitten. Of je moet massaal in het water gaan bouwen. Enig voordeel is dat ik alweer 2 watertempels heb gespot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Is dit zo'n modus dat alles gelijk beschikbaar is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Nee hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Nee hoezo? Ik heb geen healthbar, en als ik mijn inventory open kan ik zowat alles gelijk pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Creative mode dus :D, lekker Cruff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Bernie modus, zit hij al op de server? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Goh. :D Creative. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Heb de laatste dagen wat filmpjes gekeken en onder andere in dit topic gelezen over deze game. Heb het nog nooit eerder gedaan maar het lijkt me eigenlijk wel erg tof en een spel dat ik wel kan waarderen. Twijfel alleen nog over de pc-versie of de Xbox-versie. Zijn er van hier nog mensen actief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Heb de laatste dagen wat filmpjes gekeken en onder andere in dit topic gelezen over deze game. Heb het nog nooit eerder gedaan maar het lijkt me eigenlijk wel erg tof en een spel dat ik wel kan waarderen. Twijfel alleen nog over de pc-versie of de Xbox-versie. Zijn er van hier nog mensen actief? Je bent 3 jaar te laat vriend, nee grapje. Zelfs met singleplayer kun je nog dagen vermaken als je wilt. Zou wel voor PC versie gaan, want indien het dan toch ooit saai wordt kun je altijd nog mods installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Je bent 3 jaar te laat vriend, nee grapje. Zelfs met singleplayer kun je nog dagen vermaken als je wilt. Zou wel voor PC versie gaan, want indien het dan toch ooit saai wordt kun je altijd nog mods installeren. Ben inderdaad op de PC aan het spelen. Heb even singleplayer gedaan, beviel me best prima, vooral als je wat beter wordt. Ben een paar dagen geleden is op een multiplayer server gaan kijken. Blijkt dat iedereen daar 10-15 is, manmanman. Wist niet dat het spel zó op jongeren rust, of ik moet totaal de verkeerde server hebben uitgekozen:D. Maar best prima spel hoor, vermaak me er aardig mee, weet en snap alleen nog niet alles. Ben nu op het punt dat ik mijn eerste diamond tools heb gemaakt en schijn ze te moeten enchanten. Speel jij nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ben inderdaad op de PC aan het spelen. Heb even singleplayer gedaan, beviel me best prima, vooral als je wat beter wordt. Ben een paar dagen geleden is op een multiplayer server gaan kijken. Blijkt dat iedereen daar 10-15 is, manmanman. Wist niet dat het spel zó op jongeren rust, of ik moet totaal de verkeerde server hebben uitgekozen:D. Maar best prima spel hoor, vermaak me er aardig mee, weet en snap alleen nog niet alles. Ben nu op het punt dat ik mijn eerste diamond tools heb gemaakt en schijn ze te moeten enchanten. Speel jij nog? Paar maanden geleden hadden we een server, die is nog opgeslagen, paar mooie dingen gebouwd (dikke base door Joost, huis op hoog een berg en pvp-arena door fm-helden, wildwaterbaan, stallen en bomenplantage door Stefanos, Azteekse tempel, Japans huis en station met 'Island in the Sky' achtbaan door mij). Nadeel is wel dat je moet betalen per maand om een server te maken. Mocht iemand bereid zijn een server te betalen dan kunnen we die game weer eropladen en verdergaan ermee, ik zie dat wel zitten hoor. :) Weet zeker dat [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; ook wel komt dan en [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; ook, misschien anderen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ben wel bereid om hem weer op te zetten, ff lijstje maken met spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 (bewerkt) Op dit moment vol met FM bezig. Maar een minecraft sessie zeg ik idd geen nee tegen. Lekker iedereen trollen. Ben tevens bereid om mee te dokken. Wat is nou paar euries in de maand 18 november 2015 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten