Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Zit aan mn max bandwidth bij photobucket, vandaar dat je hem nu niet ziet vanaf 1 okt. moet hij weer zichtbaar zijn...

Denk/hoop dat het komt doordat mn Novelle aardig bekeken wordt :D heb daar hetzelfde probleem ik ga hier overigens vanavond/vanacht mee aan de slag.

Uploaden via http://www.mupload.nl een idee? Dat is onbeperkt uploaden. Ook erg snel en blijft altijd zichtbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er weer aan te denken om een server te huren, voor 1.8. Misschien een soort van MineCraft Managers United community achtig iets. Zit wel een maar aan, geen idee hoe Sponge is en of het stabiel is is een 2e.

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=30458]Twan1810[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION]; [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; [MENTION=12625]Mitch[/MENTION]; [MENTION=13882]psvunited[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=26696]Bingbangboem[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is iig een rotzooitje met bukkit dus zoals ik het ff vluchtig lees op fora's, sponge lijkt idd de vervanger (of tussenstop todat mojang met iets anders komt) maar weet niet of niks ervan af hoe dat werkt. Zou het iig goed uitzoeken ;) En ik kan niks beloven qua speeltijd dat ik aanwezig ben, zit momenteel in een drukke fase van mn leven waar bepaalde dingen voorrang hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is iig een rotzooitje met bukkit dus zoals ik het ff vluchtig lees op fora's, sponge lijkt idd de vervanger (of tussenstop todat mojang met iets anders komt) maar weet niet of niks ervan af hoe dat werkt. Zou het iig goed uitzoeken ;) En ik kan niks beloven qua speeltijd dat ik aanwezig ben, zit momenteel in een drukke fase van mn leven waar bepaalde dingen voorrang hebben.

Veel plugins gaan ook weg door dat hele gedoe met Bukkit, ken zelf een persoon die de plugin AutoCraft gaat recoden en dat duurt wel een maand of 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn nu 2 mogelijkheden,

optie 1 : De server draait op 1.7 met de benodigde plugins om de server draaiende te houden.

optie 2 : Maand tot anderhalve maand wachten op Sponge en dan weer een paar maanden wachten op de plugins.

optie 3 : Server draait op 1.8 en kan ik z.s.m draaiende krijgen maar zonder plugins. Vanilla dus.

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=30458]Twan1810[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION]; [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; [MENTION=12625]Mitch[/MENTION]; [MENTION=13882]psvunited[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=26696]Bingbangboem[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites