Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor baan?

En misschien een idee om een Whatsappgroep aan te maken? Daar kijkt iedereen vaker op dan op MU. Dan kan je daar vragen of iemand online komt bijv.

Logistiek medewerker bij een bedrijf dat werkt in elektronisch speelgoed. Wordt nu heel druk door de sinterklaastijd die er weer aankomt. Maak dagen van 8 tot 17 en daarna ben ik waarschijnlijk kapot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga de server niet verlengen voor volgende maand, vind dat er te weinig mensen online komen en actief zijn.

Wanneer ik gewoon thuis zou zijn zou ik de hele dag online zijn. Hier in het revalidatiecentrum moet ik op vaste tijden naar therapie, eten, koffiedrinken en naar bed. Ik kan er dus niks aan doen dat ik na 21:15 niet meer mag computeren. Ik zou graag meer spelen maar dat is momenteel niet mogelijk. Jammer dat je er mee stopt in ieder geval. Hoe duur is zo'n server als ik vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien de server zo goed als dood is, mensen die animo hebben om FTB te spelen?

Sinds ik gelezen heb dat de server niet verlengd wordt (wat begrijpelijk is) ben ik er ook niet meer geweest, het heeft voor mij geen nut om iets groots te willen bouwen en dan als k net begonnen ben het weer kwijt ben.

FTB lijkt mij wel leuk, al ben k er een complete leek in en lijkt mij de learningscurve wel aardig hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds ik gelezen heb dat de server niet verlengd wordt (wat begrijpelijk is) ben ik er ook niet meer geweest, het heeft voor mij geen nut om iets groots te willen bouwen en dan als k net begonnen ben het weer kwijt ben.

FTB lijkt mij wel leuk, al ben k er een complete leek in en lijkt mij de learningscurve wel aardig hoog.

Valt zeer mee!, ik dacht ook dat he heel moeilijk was maar je moet je gewoon focussen op een bepaalde mod ( Thermal Expansion) is een goeie om mee te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies dit. Mijn motivatie om hard te bouwen is weg nadat je hebt gezegd dat de server stopt. Ik kan nu wel mooie dingen bouwen maar als ik weet dat het zeer binnenkort weg is vind ik het zonde om er nog veel moeite aan te besteden. Nu nogmaals mijn vraag: Hoeveel kost een server per maand? [MENTION=27637]bernard[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies dit. Mijn motivatie om hard te bouwen is weg nadat je hebt gezegd dat de server stopt. Ik kan nu wel mooie dingen bouwen maar als ik weet dat het zeer binnenkort weg is vind ik het zonde om er nog veel moeite aan te besteden. Nu nogmaals mijn vraag: Hoeveel kost een server per maand? [MENTION=27637]bernard[/MENTION];

Verschilt, ligt aan de hoeveelheid MB die je huurt. http://www.serverbuilds.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dus nog op vakantie en was wel even benieuwd hoe de server ervoor staat atm.

Jammer dat je niet wil verlengen. 6 eu pm is misschien een redelijk bedrag als je in een je eentje moet betalen,

Maar ik weet zeker dat er wel mensen zijn (waaronder ik) die een X maandelijks bedrag willen schenken voor de server.

Denk aan 6x 1 eu..

Link naar opmerking
Deel via andere websites