fm-helden Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor baan? En misschien een idee om een Whatsappgroep aan te maken? Daar kijkt iedereen vaker op dan op MU. Dan kan je daar vragen of iemand online komt bijv. Logistiek medewerker bij een bedrijf dat werkt in elektronisch speelgoed. Wordt nu heel druk door de sinterklaastijd die er weer aankomt. Maak dagen van 8 tot 17 en daarna ben ik waarschijnlijk kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Sinterklaastijd... ik moet er nog niet aan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik kom zo ff online denk ik, voor hoe lang durf ik ook niet te zeggen ligt er net aan hoe k me voel... Vanmiddag mn verstandskies laten trekken die onstoken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik ga de server niet verlengen voor volgende maand, vind dat er te weinig mensen online komen en actief zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ben vandaag ook nog online geweest. Maar ik denk dat de server actiever kan worden als we beter van elkaar weten wanneer we online zijn. Leukste blijft om met meerdere te spelen, alleen nu is het gokken wanneer andere online zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik ga de server niet verlengen voor volgende maand, vind dat er te weinig mensen online komen en actief zijn. Gewoon een keer helemaal overnieuw beginnen met FTB, dan komen er heus wel wat meer mensen online. Denk dat het er ook mee te maken heeft dat er mensen al heel erg ver voor liggen op andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Voor iedereen die hem nog kent: X keert na 4 jaar terug in de Adventures In Minecraft wereld om het 4-jarig bestaan te vieren :D 1oJKoHVGmiU [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ik ga de server niet verlengen voor volgende maand, vind dat er te weinig mensen online komen en actief zijn. Wanneer ik gewoon thuis zou zijn zou ik de hele dag online zijn. Hier in het revalidatiecentrum moet ik op vaste tijden naar therapie, eten, koffiedrinken en naar bed. Ik kan er dus niks aan doen dat ik na 21:15 niet meer mag computeren. Ik zou graag meer spelen maar dat is momenteel niet mogelijk. Jammer dat je er mee stopt in ieder geval. Hoe duur is zo'n server als ik vragen mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 6 € Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Voor iedereen die hem nog kent: X keert na 4 jaar terug in de Adventures In Minecraft wereld om het 4-jarig bestaan te vieren :D 1oJKoHVGmiU [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] Zag het op Kotaku ja, tering tijd gaat zo snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Zag het op Kotaku ja, tering tijd gaat zo snel.Magistrale serie was dat toen :D Altijd alles nabouwen wat hij maakte :D The X-Light 9000 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Ik kan vanochtend wel online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Aangezien de server zo goed als dood is, mensen die animo hebben om FTB te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Aangezien de server zo goed als dood is, mensen die animo hebben om FTB te spelen? Sinds ik gelezen heb dat de server niet verlengd wordt (wat begrijpelijk is) ben ik er ook niet meer geweest, het heeft voor mij geen nut om iets groots te willen bouwen en dan als k net begonnen ben het weer kwijt ben. FTB lijkt mij wel leuk, al ben k er een complete leek in en lijkt mij de learningscurve wel aardig hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Sinds ik gelezen heb dat de server niet verlengd wordt (wat begrijpelijk is) ben ik er ook niet meer geweest, het heeft voor mij geen nut om iets groots te willen bouwen en dan als k net begonnen ben het weer kwijt ben. FTB lijkt mij wel leuk, al ben k er een complete leek in en lijkt mij de learningscurve wel aardig hoog. Valt zeer mee!, ik dacht ook dat he heel moeilijk was maar je moet je gewoon focussen op een bepaalde mod ( Thermal Expansion) is een goeie om mee te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Sinds ik gelezen heb dat de server niet verlengd wordt (wat begrijpelijk is) ben ik er ook niet meer geweest, het heeft voor mij geen nut om iets groots te willen bouwen en dan als k net begonnen ben het weer kwijt ben. Precies dit. Mijn motivatie om hard te bouwen is weg nadat je hebt gezegd dat de server stopt. Ik kan nu wel mooie dingen bouwen maar als ik weet dat het zeer binnenkort weg is vind ik het zonde om er nog veel moeite aan te besteden. Nu nogmaals mijn vraag: Hoeveel kost een server per maand? [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Precies dit. Mijn motivatie om hard te bouwen is weg nadat je hebt gezegd dat de server stopt. Ik kan nu wel mooie dingen bouwen maar als ik weet dat het zeer binnenkort weg is vind ik het zonde om er nog veel moeite aan te besteden. Nu nogmaals mijn vraag: Hoeveel kost een server per maand? [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Verschilt, ligt aan de hoeveelheid MB die je huurt. http://www.serverbuilds.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Ben dus nog op vakantie en was wel even benieuwd hoe de server ervoor staat atm. Jammer dat je niet wil verlengen. 6 eu pm is misschien een redelijk bedrag als je in een je eentje moet betalen, Maar ik weet zeker dat er wel mensen zijn (waaronder ik) die een X maandelijks bedrag willen schenken voor de server. Denk aan 6x 1 eu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Dang heb de server gemist zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Dang heb de server gemist zo te zien Jup, sinds Bernard heeft aangegeven de server te stoppen is het compleet uitgestorven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Iemand zin om mee te spelen op een Engelse PvP server? 15-20 man online meestal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Ik wil wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 It's a Microsoft game now :cab: http://newsmonkey.be/article/20009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 It's a Microsoft game now :cab: http://newsmonkey.be/article/20009 Was twee weken geleden al bekend dat Microsoft het zou overnemen, hoop echt niet dat ze het gaan verneuken wat ik wel zie gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Microsoft heeft aangegeven niets te willen veranderen. Al wil dat natuurlijk niets zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten