fm-helden Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 En mijn mooie puist.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Het huis ten zuid-westen is leuk gedaan en modern ! Van wie is het ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Denk van mij. Beschrijf het huis is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Denk van mij. Beschrijf het huis is? Omgeven door water. Veel glas opstap vanuit het water, doet me denken aan van die paalhuizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ja, is van mij ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Die van mij staat niet eens op de kaart... ;) Verder vind ik het wel een mooi gebied waar we zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Van 7 tot 10 zitten minen met [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Hey jongens ik ga veel online komen, grapje hahhhh Gr gr anita en de kids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ben er ondertussen ook weer beland :P Of dit een goed begin is als je wilt beginnen aan een project en je haalt wat grond en zand weg en komt dan dit tegen?!?!? Overigens is er nog een bewaker want een endermen zoemt al twee dagen (ingame) om me heen overdag:P Dus begin langzaam te twijfelen of ik niet op een behekste plek zit ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Nice dat jij er ook bij bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Zal aankomende week ook eens wat meer spelen. Dit weekend nog ff knallen met Unturned :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Tis niet druk op deze servert.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Tis niet druk op deze servert.. Ajax - Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Ik moest weer terug naar Klimmendaal en op mn vrije zondag heb ik verder niet veel gespeeld. Ik ben vanochtend al een aantal keer online geweest maar dan is er niemand. Ook doet Minecraft raar met laden van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Ook nu is er niemand.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 In het weekend niet kunnen spelen. Vandaag wel nog online geweest. Je moet ook net treffen dat er iemand online is, of anders moet je iets afspreken. Vorige week waren we altijd met twee of drie op de server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Qua uren is Cruff het meest online geweest samen met joostmakaay, daarna komen Renatox en ik een beetje en de rest heeft gewoon wat minder gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 ja de fun gaat er een beetje af als je constant in je eentje speelt, fm-helden is bijna altijd wel online als zijn internet het toelaat. Als je met elkaar skyped is het ook veel leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik kan doordeweeks tot half tien online, dan moet mn laptop uit. Vaak kom ik overdag tussen de therapie etc. Door online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik kan nu tot ong tien voor twaalf online, iemand? [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; [MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ben naar Walibi vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Kom er zo aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Kan ik meespelen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik heb een nieuwe baan dus ik zal komende tijd minder kunnen spelen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor baan? En misschien een idee om een Whatsappgroep aan te maken? Daar kijkt iedereen vaker op dan op MU. Dan kan je daar vragen of iemand online komt bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten