ForzaUtreg Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Kan je veranderen in de launcher, edit profile-> manually select version ( oid. ) -> 1.7.5Kun je daarna gewoon weer terug zetten naar de nieuwste versie ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Kun je daarna gewoon weer terug zetten naar de nieuwste versie ? Yep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Kun je daarna gewoon weer terug zetten naar de nieuwste versie ? Je kan meerdere profielen maken hè, en je kan craften terminal gebruiken is een programma waarmee je mods automatisch kan toevoegen en je kan je versie gewoon aanklikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Yep Je kan meerdere profielen maken hè, en je kan craften terminal gebruiken is een programma waarmee je mods automatisch kan toevoegen en je kan je versie gewoon aanklikken.Ja, heb al 2 profielen. Bedankt in ieder geval. Zal deze week in ieder geval niet aanwezig zijn aangezien mijn neefje komt slapen vanaf dinsdag tot zaterdag :moop: Afkicken van de pc hehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Lijkt me leuk alleen door interne revalidatie zal ik niet lang online kunnen komen. Desondanks wil ik we, proberen mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Ben al een tijdje aan het spelen maar heb nog niemand anders online gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Ben al een tijdje aan het spelen maar heb nog niemand anders online gezien. Eens ik gewhitelisted ben zal ik er zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Eens ik gewhitelisted ben zal ik er zijn :p Same . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Iedereen is gewhitelist, als je er niet opstaat pm me ff jullie kunnen d'r gwn in nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Heb wel een paar ideeen voor plugins; - chest protectie - choptree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Zit nu in de trein, rond 8 uur kan ik beginnen op de plugins erin te verwerken. [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wil je echt Chest Protection? Ik bedoel, denk niet echt dat iemand hier wat van je gaat jatten, hadden hiervoor ook nog een server met paar forum leden, en nog nooit is er wat genakt of gegrieft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Zit nu in de trein, rond 8 uur kan ik beginnen op de plugins erin te verwerken. [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wil je echt Chest Protection? Ik bedoel, denk niet echt dat iemand hier wat van je gaat jatten, hadden hiervoor ook nog een server met paar forum leden, en nog nooit is er wat genakt of gegrieft. Aha dat klopt natuurlijk, ben gewend aan publieke servers. Die choptree plugin hoeft ook niet perse, verlaagt toch wel de moeite die je in het spel moet stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 (bewerkt) Ik doe mee. Misschien idee om een Skypecall te maken voor mensen die tegelijk spelen? Edit: kan iemand anders mij ook white-listen. Ik zie dat er 2 mensen inzitten. 28 juli 2014 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Mss een plugin voor de chat ? Dat je kan zien wie online is enz ? Btw. ALs iemand online is geef een teken want het is donker en weet niet waar iedereen gestart is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Mss een plugin voor de chat ? Dat je kan zien wie online is enz ? Btw. ALs iemand online is geef een teken want het is donker en weet niet waar iedereen gestart is. Druk op TAB en dan kan je zien wie er online is. Ik ben online en zit ongeveer zuidoost van de spawn, het is dag atm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Jongens ben bijna thuis, ik kan wel een skypecall maken als iedereen z'n skypenaam kan pmen? En ik kan die plugins allemaal zometeen dr in doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 hovens_e Ik kan alleen gebeld worden als het gaat om een groepcall. Heb het namelijk op me tablet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Skype gaat niet lukken Microsoft doet vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Skype gaat niet lukken Microsoft doet vervelend. Mobiel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Mobiel ;c Ik ga die fuckers echt mijn nummer niet geven. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Ik ga die fuckers echt mijn nummer niet geven. ;c hoeft toch ook niet :cab: Is gewoon skype naam, gebruik 't zelf ook via mobiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Hoe kan Microsoft ernou voor zorgen dat Skype niet werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Een of andere security check als ik wil downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Basis tot nu toe, achter bij die poort wonen nog wat andere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Mooie start al. Zou ik ook mogen meespelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten