soler Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Wat probeer je te doen, en wat gaat er mis? Hoe maak je een screenshot ? Zal het dan eens tonen. En gewoon paar algemene tips zijn ook welkom :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 f2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Bij de eerste wil ik dat het middenplatform ook werkt zodat alles ophoog komt. Bij de 2de en 3de screen wil die blok niet mee na een tijdje en wil ik een knop voor binnen en buiten en als het kan een soort van and-blok zodat je op 2 knoppen moet drukken, een lever en push button. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Leg een x aantal repeaters op de grond naast elkaar. Daarvoor een blok. Daarna weer een repeater. Daarna weer een blok. Doe dit zovaak je wilt. Zet op de blokken een redstone torch. Zet een blok op de redstone torch (erboven dus). Doe op die blokken een redstone torch, en aan een zijkant. Dan doe je op de torch die aan de zijkant hangt nog een blok. Daarna doe je je pistons bovenop de staande torch en dat blok boven de hangende torch. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Mensen zin in een survival servertje? Er kunnen ongeveer 2 mensen op mijn server bij, je moet wel actief zijn en niet maar 15 minutjes per dag komen spelen. Hamachi ID; managersunitedmc Wachtwoord; 123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Hoe werkt dat precies langs Hamachi ? Trouwens een probeersel mits wat fantasie een douche gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Mineeeecrafttttttttt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Mineeeecrafttttttttt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Haha soler, Cheat je ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Wat haat ik die defualt texture pack toch he :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ben trouwens begonnen aan een heel dorp. Ik gebruik TMI omdat je anders geen S.Pistons hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Kut Minecraft, sluit elke keer af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Kut Minecraft, sluit elke keer af! Dat spel is zo slecht geprogammeerd... Je pc heeft zeker 40-50% van de CPU nodig voor zo'n grapisch zwak spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Kut computer heb jij dan :cab:, hier gaat ie maximaal naar 15% met de hoogste graphics. Enne op Fancy en Smooth Lighting ziet MineCraft er echt niet zo erg lelijk uit. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 idd heb een laptop maar draai hem perfect , zelfs met 128x128 texture pack. En dat grafische heb er niet zoveel te maken denk ik , denk eerder dat het gaat om het genereeren van de map iedere keer waardoor cpu het zwaarder krijgt. Mischien kan je hem spelen met een gamebooster , die sluit een hoop processen af waardoor cpu het makkelijker krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Kut computer heb jij dan :cab:, hier gaat ie maximaal naar 15% met de hoogste graphics. Enne op Fancy en Smooth Lighting ziet MineCraft er echt niet zo erg lelijk uit. ;e Blijft gewoon slecht geprogammeerd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Blijft gewoon slecht geprogammeerd.... Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Nee. FM gebruikt nog minder CPU dan Minecraft. Heb jij dat spel al eens goed bekeken ? Je mag nog texture's en al die blabla hebben maar grafisch loopt het paar jaar achter wat natuurlijk ook een deel van de charme van de game is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Het loopt grafisch helemaal niet achter. Zo is het spel bedoeld. En je lult echt uit je nek. Minecraft bestaat uit duizenden blokjes, die allemaal apart zijn. Ga jij maar eens een game maken waar je het efficiënter maakt (y) Overigens hoorde ik wel van een vriend dat Minecraft multiplayer wel slecht geprogrammeerd is met netwerken en zo, maar dat is alweer een tijdje geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Mwah, ik speel eigenlijk alleen nog maar Multiplayer (omdat het gewoon veel leuker is, maja mening) en daar ligt het maar net aan welke plugins/serverhosting stuff je gebruikt. Zonder plugins is het precies hetzelfde als SP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik ben nu bezig met eigen server maken voor paar vrienden enzo, maar werkt gewoon goed tot nu toe. Alleen met je Router is kut om te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Je hebt alleen Bukkit en Hamachi nodig als het goed is, of je foward je porten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Zouden we beter eens geen MU+NCL server maken. Ik zit nog op een andere forum maar we zijn maar met een stuk of 4-5 actieve mulitplayerspelers. Met MU erbij moeten we toch aan 10 spelers moeten kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Bij NCL griefde admins toch van leden? Zo ja dan ga ik echt geen server met hen maken. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Bij NCL griefde admins toch van leden? Zo ja dan ga ik echt geen server met hen maken. ;e Dat was in de eerste server toen het saai werd maar bij de 2de server nog geen enkel probleem gekend met Max (Admin). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten