Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

wbdr3o.png

34raoeh.png

30hxztc.png

Bij de eerste wil ik dat het middenplatform ook werkt zodat alles ophoog komt. Bij de 2de en 3de screen wil die blok niet mee na een tijdje en wil ik een knop voor binnen en buiten en als het kan een soort van and-blok zodat je op 2 knoppen moet drukken, een lever en push button.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leg een x aantal repeaters op de grond naast elkaar. Daarvoor een blok. Daarna weer een repeater. Daarna weer een blok. Doe dit zovaak je wilt. Zet op de blokken een redstone torch. Zet een blok op de redstone torch (erboven dus). Doe op die blokken een redstone torch, en aan een zijkant. Dan doe je op de torch die aan de zijkant hangt nog een blok. Daarna doe je je pistons bovenop de staande torch en dat blok boven de hangende torch.

(d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd heb een laptop maar draai hem perfect , zelfs met 128x128 texture pack.

En dat grafische heb er niet zoveel te maken denk ik , denk eerder dat het gaat om het genereeren van de map iedere keer waardoor cpu het zwaarder krijgt.

Mischien kan je hem spelen met een gamebooster , die sluit een hoop processen af waardoor cpu het makkelijker krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee.

FM gebruikt nog minder CPU dan Minecraft. Heb jij dat spel al eens goed bekeken ? Je mag nog texture's en al die blabla hebben maar grafisch loopt het paar jaar achter wat natuurlijk ook een deel van de charme van de game is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het loopt grafisch helemaal niet achter. Zo is het spel bedoeld.

En je lult echt uit je nek. Minecraft bestaat uit duizenden blokjes, die allemaal apart zijn. Ga jij maar eens een game maken waar je het efficiënter maakt (y)

Overigens hoorde ik wel van een vriend dat Minecraft multiplayer wel slecht geprogrammeerd is met netwerken en zo, maar dat is alweer een tijdje geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites