psv4life Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Mijn muur vanaf de grond is 6 blok hoog, daarrond is alles voor 3 blok weggegraven zodat ook dat 6 blok hoog is tot men muur en toch komen ze erin en is alles afgesloten. Spiders kunne vliegen ofzo;) in mijn trap komen ze ook altijd naar boven en die is ook diep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Spiders kunnen gewoon aan verticale oppervlakken op klimmen. Zonder trapjes of ladders ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Echt? Hoe hoog dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Tot het huis van God. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 ok. ;sm; Mijn SP [spoiler=minecraft] Kasteel(tje) moet nog een grote muur omheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Wij hebben met de server van NCL een grot uitgekozen en daar een kasteelmuur rond geboud, binnen zal een dorpje komen en buiten al men farms :) Leuk is zo'n kasteel of huis met een waterglijbaan ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Waar staat NCL voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 :mrgy: [YOUTUBE]CoAvfS4iw-8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Waar staat NCL voor? Forum voor pro cycling manager dan be/nl is. Ik dacht het stond voor -> Nederlandse Cycling League ofzo maar we hebben een leuke server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik heb nu ff een thuis servertje een staan met een vriend, mensen die willen joinen PM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Een nieuwe account , een nieuwe begin :D :mrgy: [YOUTUBE]4v68fUj23hg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 hoe je dat zegt op 0.55 I need some wood, i need some trees... (andersom) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 zal nog wel vaker foutjes maken :P ben ook geen ster in engels :( en weet dat er veel betere filmpjes er van zijn , maar ook veel slechtere :P Maja , zolang ik er maar plezier in heb toch :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Misschien je microfoon wat harder zetten? verder amuserende filmpje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Thnx en ik kwam er achter dat ik vanmorgen bij mn moeder zat dat idd het geluid heel zacht is (op die laptop) maar het rare is als ik mn geluid op 50 % zet hoor ik het op mn eigen laptop harstikke luid :S Alles staat hoog en aan dus denk dat mn mic niet meer zo goed is :( of mischien iets wat ik over het hoofd zie natuurlijk:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KOPR-owUWkA Mijn piston elevator :P Enige wat er jammer aan is is dat ik hem niet kan resetten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Maak van die switch een blok met knopje. Maak dan nog een knopje daar boven en laat dat naar je originele lijn van redstone gaan. Volgens mij moet dat lukken toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Maak van die switch een blok met knopje. Maak dan nog een knopje daar boven en laat dat naar je originele lijn van redstone gaan. Volgens mij moet dat lukken toch? Nee al doe ik dat knopje beneden dan gaat ie maar 1/2 blokjes omhoog, shit./ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Dan moet je vanaf dat knopje meerdere lijnen aanleggen met repeaters ertussen. Check dit trouwens. Best vet. yhn5nZd9vPM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Ja dat kan misschien wel, ik ben zelf ook een totale redstone noob dus was wel trots op me zelf dat het zelfs lukte om dat ding omhoog te krijgen :P Die stairs en die doors van pistons zijn trouwens wel echt epic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Ik zit trouwens helemaal fout te denken, dat werkt helemaal niet. Om het echt te laten werken moet je hogere redstone shit weten, dat snap ik ook nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 lol ben gevraagd of ik mn filmpjes wil neerzetten op een ander account , soort machinma idee zeg maar alleen lang niet zo groot :P zit te twijfelen want wil mn kanaaltje eigenlijk zelf opbouwen maar kan wel enkele duizenden views per video schelen , dilemma dilemma hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Kun je zo piston door/trap ook online doen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 lol ben gevraagd of ik mn filmpjes wil neerzetten op een ander account , soort machinma idee zeg maar alleen lang niet zo groot :P zit te twijfelen want wil mn kanaaltje eigenlijk zelf opbouwen maar kan wel enkele duizenden views per video schelen , dilemma dilemma hahaha. Zeker doen als de credits naar jou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Kun je zo piston door/trap ook online doen ? Waarom zou het niet kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten