Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Mijn muur vanaf de grond is 6 blok hoog, daarrond is alles voor 3 blok weggegraven zodat ook dat 6 blok hoog is tot men muur en toch komen ze erin en is alles afgesloten.

Spiders kunne vliegen ofzo;) in mijn trap komen ze ook altijd naar boven en die is ook diep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben met de server van NCL een grot uitgekozen en daar een kasteelmuur rond geboud, binnen zal een dorpje komen en buiten al men farms :)

Leuk is zo'n kasteel of huis met een waterglijbaan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx en ik kwam er achter dat ik vanmorgen bij mn moeder zat dat idd het geluid heel zacht is (op die laptop) maar het rare is als ik mn geluid op 50 % zet hoor ik het op mn eigen laptop harstikke luid :S

Alles staat hoog en aan dus denk dat mn mic niet meer zo goed is :(

of mischien iets wat ik over het hoofd zie natuurlijk:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak van die switch een blok met knopje. Maak dan nog een knopje daar boven en laat dat naar je originele lijn van redstone gaan. Volgens mij moet dat lukken toch?

Nee al doe ik dat knopje beneden dan gaat ie maar 1/2 blokjes omhoog, shit./

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat kan misschien wel, ik ben zelf ook een totale redstone noob dus was wel trots op me zelf dat het zelfs lukte om dat ding omhoog te krijgen :P

Die stairs en die doors van pistons zijn trouwens wel echt epic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol ben gevraagd of ik mn filmpjes wil neerzetten op een ander account , soort machinma idee zeg maar alleen lang niet zo groot :P

zit te twijfelen want wil mn kanaaltje eigenlijk zelf opbouwen maar kan wel enkele duizenden views per video schelen , dilemma dilemma hahaha.

Zeker doen als de credits naar jou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites