Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

nice , (doe alleen ff spoileren;)) wil er ook 1 gaan maken , zit al tijdje te zoeken naar goede die beetje snel en makkelijk gemaakt kan worden.

Duurt wel lang om een stuk leeg te hakken, ik heb gebruik gemaakt van een niveau in mijn mijn die ik al leeg had gehaald en waar ik nog alleen de tussen muurtjes moest verwijderen. Maar is wel chill z'n trap kan je veel gunpowder, arrows enz mee verdienen:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer met een nieuw 'projectje' bezig; een concertzaal. Inspiratie gehaald uit Paradiso, Amsterdam. :D

Zeker pics van posten als het af is, lijkt me cool.

Ik had nog wat (lees: 7 double chests vol) met cobblestone uit mijn branch mine, dus ik besloot er maar iets mee te gaan doen.

[spoiler=projectje]Untitled-18.png

Erachter zit nog niks, ook nog geen idee wat ik ermee wil gaan doen, maar het ziet er voorlopig toch niet slecht uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal straks even pics posten van het begin. Jouw ding ziet er vet uit man. Wou dat ik zoveel cobblestone had, want heb veel nodig steeds en steeds gaan minen is saai.;c

[spoiler=Vanaf Achterin]5jwthk.png

[spoiler=Vanaf Podium]1tv49l.png

[spoiler=Vanaf Balkon Niveau 1]2qvffj7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites