Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Wooww nice hoor, bij ons staat er inmiddels een dubbele muur omheen, ligt er nog een gracht tussen. Heb je ook al diamond gevonden?

Ja, ik geloof dat ik er een paar in de box heb zitten. Ik ben nu bezig met het maken van vallen en farms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

speel lekker singeplayer (aantal keer opnieuw begonnen omdat ik steeds meer snapte)

en nog niet online gegaan , mischien later deze week nu nog te druk met bouwen bouwen en bouwen :D

zit nu lekker op een hoge berg , naar ondere gegraven en daar aan 3 kanten uitgangen gemaakt zodat ik snel in en uit de berg kan.

Nu op zoek naar wat ondergrondse gangen zodat ik wat meer grondstoffen kan gebruiken, wist trouwens niet dat het zo verslavend is ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker hoor , ziet er goed uit ;)

Gelijk maar ff bezig geweest om een youtube filmpje te maken en dit is de outcome:

[YOUTUBE]0VYQvoAIZF4[/YOUTUBE]

Eerste keer dat ik commentaar doe , dit wou ik al met mn novelle doen maar daar lukte het niet helemaal (beeldkwaliteit was te slecht) dus niet gelijk mij afschieten :mrgy:

(BTW < Dorpzgek was mn vorige naam hiero , die naam gebruik ik nog steeds voor mn andere dingen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites