Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Haha precies dezelfde als in het echt bij fm ofniet?:P In ieder geval veel succes bij de mooiste club van Nederland
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Zo te zien inderdaad hetzelfde als bij de persconferenties. Nou ja. Ik wens hem veel succes. Laat Ajax maar weer eens schitteren :)
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. sorry hoor, niet persoonlijks, maar is dit niet de zoveelste ajax-novelle in een maand? Verder veel succes
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Succes met Ajax. Ik zag nog wel een paar spelfoutjes, dus let daar op. ;)
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. sorry hoor, niet persoonlijks, maar is dit niet de zoveelste ajax-novelle in een maand? Verder veel succes Ja, maar zo gaat dat het hele jaar door. Er zijn altijd veel Ajax en Feyenoord novelles op deze forum. Nog succes man, goede banner!
Geplaatst 27 augustus 201014 jr. Mooie zin: Ik speel met geen update. Haha, maar nu over op de serieuze tour. Jammer dat het alweer een Ajax novelle is. Toch wens ik je succes, ook al zie ik ze liever niet die 3e ster krijgen, dan worden ze nog arroganter.
Geplaatst 28 augustus 201014 jr. Auteur Onze eerste prijs is binnen. Niet tegen al te moeilijke tegenstanders maar toch.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Dat hoef je niet aan te kondigen hoor ;) Dat zien we dan wel weer :p Mooi begin, maar let wel op spelfouten. Zo viel me onder andere "gehuurt" op, dat is natuurlijk "gehuurd" Mooie lay-out ook.