Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Ik begin hier een nieuwe novelle, het vertrouwen dat het goed zou komen en de motivatie had ik in mijn Getafe-game verloren. Hier dus een nieuwe.
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Ik begin hier een nieuwe novelle, het vertrouwen dat het goed zou komen en de motivatie had ik in mijn Getafe-game verloren. Hier dus een nieuwe.
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Een nieuwe update. Ik hoop dat jullie er veel plezier aan gaan beleven ;)
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Leuk begin hoor, maar update niet te snel. 2 updates per dag is genoeg, want 2 in een uur valt niet bij te houden :)
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Leuk begin hoor, maar update niet te snel. 2 updates per dag is genoeg, want 2 in een uur valt niet bij te houden :) Oké bedankt voor de tip. Trouwens, waar woon jij in Zwolle, ik voetbal namelijk bij FC Zwolle en kom er zowat elke dag!
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Mooie updates! GZD! BTW Ken jij Meppel :D? Jaa, ik ken Meppel :D Ken jij Erik Kampherbeek?
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Jaa, ik ken Meppel :D Ken jij Erik Kampherbeek? Neej. ff goochelen. Een fotograaf? Nou ja, BTW Veel succes met Peterborough!
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Neej. ff goochelen. Een fotograaf? Nou ja, BTW Veel succes met Peterborough! Hij voetbalt net als ik bij FC Zwolle :P.
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Veel succes bij Peterbrough man ;) Het is lastig om spelers te huren, weet ik uit ervaring. Ben benieuwd wie je daarom aan gaat trekken.
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Auteur Hierbij de eerste aankoop van het seizoen. Iedereen bedankt voor de reacties.
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Niet gered bij Newcastle min of meer. Betwijfel of het een versterking is
Geplaatst 27 augustus 201014 jr. Auteur Hierbij een nieuwe update. Hier nog twee transfervrije spelers vastgelegd.
Geplaatst 29 augustus 201014 jr. Auteur Kutzooi, krijg ik net een bericht "Savegame could not be load" :wall: Dus deze novelle moet ook alweer stoppen. :cry: