Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=uitlegje]Ik ga een novelle beginnen met Ajax. mijn Blackpool novelle stopt, omdat ik vond dat ik het in het begin een beetje heb verpest en dat nu gelijk goed wil doen. verwcht geen grafische meesterwerken. screens zijn op aanvraag.

1erguo.png

• Antwoorden 52
  • Weergaven 87
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=uitlegje]Ik ga een novelle beginnen met Ajax. mijn Blackpool novelle stopt, omdat ik vond dat ik het in het begin een beetje heb verpest en dat nu gelijk goed wil doen. verwcht geen grafische meesterwerken. screens zijn op aanvraag.

1erguo.png

Geplaatst

Succes met Ajax. Als je een nieuwsbericht post moet je proberen het zelfde lettertype te nemen als op die site zelf, in dit geval dus hetzelfde lettertype als op ajax.nl.

Geplaatst

Succes met Ajax, goed begin hoor. Een tip; Doe wat Bokeoke12 zegt en doe er een leuk plaatje bij e.d. Als je HQ (High Quality) foto's nodig hebt; http://www.daylife.com en http://www.flickr.com zijn sites waarvan je plaatjes met een hoge kwaliteit kan halen.;)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=uitleg]de wedstrijden zal ik gaan doen in een layout die dus nog aan bod komt. De volgende update zijn de transfers en daar zitten verrassingen in! Er zitten veel foutjes in omdat ik het heel klein moest typen in PS en kon het zelf niet overlezen, dit zal de volgende keer anders zijn.

2a5ep7l.png

Geplaatst

Probeer de foto's niet zo uit te rekken :) Voor de rest wel een leuke update:)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=layout]mijn dank voor de layout gaat uit na Dylantijs6!

5zmddl.png

Geplaatst

Succes! Suarez blijft een held!

Geplaatst

mooie lay-outs! probeer alleen je plaatjes niet zo uitterekken! veel succes bij de mooiste club! :)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reactie]Diedsje dankje wel zal erop letten;)

2mcr5x.png

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]jammer dat er geen reacties waren hopelijk nu wel

169qd0i.png

Geplaatst

Probeer minder vaak achter elkaar te updaten anders hebben we geen tijd om te reageren mooie lay out overigens

Geplaatst
  • Auteur
Probeer minder vaak achter elkaar te updaten anders hebben we geen tijd om te reageren mooie lay out overigens

Nou zeg je iets intressants als ik 's ochtend en 's avonds update dan komt die helemaal onderaan dan reageert toch sws niemand? IIG bedankt voor je reactie!:)

Geplaatst

Het zou duidelijker zijn als je ook een soort 'vak' hebt waarin je de uitslag zet. Verder moet je tekst wel in het vak passen. Het gaat in ieder geval lekker en succes verder!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.