Geplaatst 24 augustus 201014 jr. BUENOS AIRES- Diego Maradona komt thuis van een teleurstellend WK; Hij voelt dat hij gefaald heeft, Argentinie voelt dat hij gefaald heeft. Maradona is in ieder geval van plan deze flater recht te zetten.Hoe die dat wil doen weet hij nog niet. Hij weet wel dat die ontslag neemt bij Argentinië en op zoek gaat naar een club. Zelf heeft die al bekend gemaakt dat zijn voorkeur naar Engeland uitgaat."Ik hou van de sfeer,de omgeving en de fans in Engeland, zo'n enthousiaste fans kun je nergens ander vinden", aldus Pluisje. Er gaan al geruchten rond dat Manchester City met Maradona in zee zou willen gaan, maar niemand kan dit bevestigen. Roberto Mancini is daar nog coach, maar na een vermeend akefietje met het bestuur zal hij waarschijnlijk ontslagen worden. Maradona zei hierop dat die dolgraag naar City toegaat."Zo'n club met zo'n potentieel en genoeg geld om er een topclub van te maken, wie wil dat soort clubs nou niet coachen".Manchester city zal morgen bekend maken wat er met Mancini gebeurd en zal bevestigen of de vermeende interesse in Maradona serieus is. Maradona heeft in ieder geval al bekend gemaakt graag coach te worden van Manchester City. [spoiler=uitleg]Hierbij een nieuwe duo-novelle, die zal worden geschreven door diedsj en alibani. Onze club wordt manchester city. We weten dat veel mensen deze club al hebben, maar we hopen dat het toch een leuke en aantrekkelijke novelle wordt en dat jullie en wij natuurlijk veel plezier aan deze novelle gaan beleven.
Geplaatst 24 augustus 201014 jr. Auteur BUENOS AIRES- Diego Maradona komt thuis van een teleurstellend WK; Hij voelt dat hij gefaald heeft, Argentinie voelt dat hij gefaald heeft. Maradona is in ieder geval van plan deze flater recht te zetten.Hoe die dat wil doen weet hij nog niet. Hij weet wel dat die ontslag neemt bij Argentinië en op zoek gaat naar een club. Zelf heeft die al bekend gemaakt dat zijn voorkeur naar Engeland uitgaat."Ik hou van de sfeer,de omgeving en de fans in Engeland, zo'n enthousiaste fans kun je nergens ander vinden", aldus Pluisje. Er gaan al geruchten rond dat Manchester City met Maradona in zee zou willen gaan, maar niemand kan dit bevestigen. Roberto Mancini is daar nog coach, maar na een vermeend akefietje met het bestuur zal hij waarschijnlijk ontslagen worden. Maradona zei hierop dat die dolgraag naar City toegaat."Zo'n club met zo'n potentieel en genoeg geld om er een topclub van te maken, wie wil dat soort clubs nou niet coachen".Manchester city zal morgen bekend maken wat er met Mancini gebeurd en zal bevestigen of de vermeende interesse in Maradona serieus is. Maradona heeft in ieder geval al bekend gemaakt graag coach te worden van Manchester City. [spoiler=uitleg]Hierbij een nieuwe duo-novelle, die zal worden geschreven door diedsj en alibani. Onze club wordt manchester city. We weten dat veel mensen deze club al hebben, maar we hopen dat het toch een leuke en aantrekkelijke novelle wordt en dat jullie en wij natuurlijk veel plezier aan deze novelle gaan beleven.
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Heb ik een banner voor hem gemaakt, gebruikt ie hem niet. Ach ja succes.
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Manchester City is een schitterende club en de populariteit voor de novelles zal te maken hebben met het beschikbare budget en hun sportieve start dit seizoen. Je eerste stukje is aan de korte kant, maar als je met Maradona aan de slag gaat dan gaat dit vonken geven met de Engelse pers :) Suck this finger and suck it again ! Ik zie het hem al zeggen tegen die journalisten. Veel succes met The Citizens en ik hoop dat je originele transfers uitvoert
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Bedankt voor jullie reactie's! [spoiler= Uitleg+Vooruitblik!] Wat kan je verwachten van deze novelle voor volgende update? We zullen de transfers bekendmaken + we bespreken de start van het nieuwe seizoen + we behandelen de doelstellingen. @ Jorrit. We hadden de vorige update al geplaatst voordat we jou gevraagd hadden voor een lay-out, zoals je ziet, hebben we hem nu wel gebruikt! Bedankt! _O_
Geplaatst 27 augustus 201014 jr. Mooie lay-out! Zou hem wel centreren als ik jullie was. Ziet er netter uit;)