Geplaatst 24 augustus 201014 jr. Auteur Het is voor het eerst dat ik mij bezig houd met photoshop en dergelijke, dus hoop niet dat het er té dramatisch uitziet :checkit: Tips en kritiek uiteraard hartelijk welkom :huhu:
Geplaatst 24 augustus 201014 jr. Als je nog een lay out nodig heb.... :checkit: Veel suc6, zo als ik je openingspost las, heb je al een mooie carriere achter de rug:*) Edit ik verveelde me dus: klik op foto voor download!
Geplaatst 24 augustus 201014 jr. Auteur Woow echt mooi!! ga deze niet letterlijk overnemen maar zeker als inspiratie gebruiken :) ziet er erg straks uit ;)
Geplaatst 24 augustus 201014 jr. Beter dat je het niet letterlijk overneemt. Maakt een novelle altijd minder om naar te kijken, je moet je eigen inspiratie doen. Je moet er wel op letten dat je nog veel moet leren op photoshop gebied en dat je dus beter tutorials kan gaan zoeken over lay-outs. Daar ben ik ook mee begonnen en nu doe ik het al een tijdje photoshop en dat helpt echt enorm Tutorials. Succes met je novelle!
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Ben wel aan het klooien met Layouts en Banners maar nog geen resultaat waar ik zelf tevreden mee ben :shhh:
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Haha, AFC en Hoek in de eredivisie. :D Verder gelukkig geplaatst voor de kwartfinales, wel een hele lastige loting! Maar zeker niet onmogelijk, succes! :)
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Haha, AFC en Hoek in de eredivisie. :D Verder gelukkig geplaatst voor de kwartfinales, wel een hele lastige loting! Maar zeker niet onmogelijk, succes! :) Het was de beker he :P AFC en Hoek spelen geen eredivisie :shhh::whistle: