Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

11aeixe.png

[spoiler=lay-out]credits aan secho (mathi) voor de layout :)

[spoiler=reden]mijn hercules novelle kan niet meer verder, omdat ik de pc en FM aan had gelaten en de pc toen door windows update opnieuw werd opgestart, daardoor kon de game niet meer geladen worden :(

Geplaatst
  • Auteur

11aeixe.png

[spoiler=lay-out]credits aan secho (mathi) voor de layout :)

[spoiler=reden]mijn hercules novelle kan niet meer verder, omdat ik de pc en FM aan had gelaten en de pc toen door windows update opnieuw werd opgestart, daardoor kon de game niet meer geladen worden :(

Geplaatst

Genoa wordt echt heldig volgend seizoen met FM11 met onder andere Veloso, Zuculini (dacht ik). Succes met deze potentiële topclub ;)

Geplaatst

Tegenwoordig gebruiken veel mensen zo'n layout :-D. Maar succes bij Genoa, leuke club hoor. En jammer dat die novelle van Heracules niet door gaat.;)

Geplaatst

Succes met Genoa man _O_ Laat Acqua schitteren zoals ik dat doe ;)

Geplaatst

Succes man! ;)

Geplaatst

Begint wel een beetje een standaard lay-out te worden, maar hij blijft mooi en das het belangrijkste:). Succes met Genoa heb je ook niet nodig met zo'n selectie!

Geplaatst
  • Auteur

2hob4hk.png

[spoiler=reacties]bedankt voor de succeswensingen ;)

Geplaatst

Twee prachtige updates mattie (d) Kalou is natuurlijk geen Yohan Mollo maar nog steeds een baas _O_

Geplaatst

Je hebt een fijne schrijfstijl hoor, leuke update weer. Hopelijk houd je de kern bij elkaar en verkoop je de "overbodige" spelers. Verder zou Gallas een prima speler zijn en Kalou een goede aanvaller.;)

Geplaatst

Criscito, Acqua en die El dinges moet je zowiezo houden :) Kalou zou een degelijke aankoop zijn. :)

Geplaatst

Voor Suazo hoef je geen ene cent te betalen, daarom heb ik hem maar bij mijn selectie gelaten altijd wel handig een extra spits. Acqua is een held_O_

Geplaatst
Criscito, Acqua en die El dinges moet je zowiezo houden :) Kalou zou een degelijke aankoop zijn. :)

Reageer eens serieus :cab: El Shaarawy, is het nu zo moeilijk...;)

Geplaatst

Zo je ziet gelijk dat Mathi de lay-out heeft gemaakt.

Succes bij Genoa.

Geplaatst
  • Auteur

2aetksh.png

[spoiler=reacties]bedankt voor de reacties :)

Geplaatst

Goed verkocht en toch wel een prima voorbereiding.

Geplaatst

Prima voorbereiding, alleen heb je niet wat te weinig wedstrijden gespeeld? :p En ook nog mooi verkocht. ;)

Geplaatst

Je kan het niet echt een voorbereiding noemen he. Ik hou sowieso niet van voorbereidingen dus ik doe zelf ook meestal 3 wedstrijden.

Toch even 13 mil meegepakt, succes verder.

Geplaatst

Aardige voorbereiding en degelijk verkocht, zo doorgaan dus!(Y)

Geplaatst

Goed verkocht! Wat ga je doen met Palladino en Palacio?

Geplaatst

Dit gaat de populairste club worden, nog populairder dan ze nu al zijn ... Ze hebben zeer goede transfers gedaan tot nu toe en hopelijk kan jij die titel naar Genoa halen ! De presentatie is alvast zeer mooi te noemen ! Succes

Geplaatst

Genoa _O_ , irl zeker een potentiële topclub met de aankopen die ze hebben gedaan.

Veel succes :mrgy:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.