Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Deze novelle houdt op! We gaan het even opnieuw proberen :) houd het forum in de gaten!!! excuses en bedankt voor het begrip
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Auteur Deze novelle houdt op! We gaan het even opnieuw proberen :) houd het forum in de gaten!!! excuses en bedankt voor het begrip
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Zakelijk begin, verwacht er wel wat van :). Succes, ik woon in APD ;d.
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Succes, ik woon in APD ;d. Ik in Arnhem, maar heb vaak tegen Agovv moeten voetballen! Ik hoop dat je een sterk eredivisieteam kan worden!
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Lay-out is zeker niet slecht. ben benieuwd wat je er van gaat bakken! Jammer van Chadli ;(.
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Auteur Ik in Arnhem, maar heb vaak tegen Agovv moeten voetballen! Ik hoop dat je een sterk eredivisieteam kan worden! Ik heb alleen een arnhemse vriendin, meer niet ;)
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Hahah dat stukje over N'Toko xp. Gaat nog niet zo goed, maar je komt er vast wel bovenop ;d.
Geplaatst 23 augustus 201014 jr. Auteur Hahah dat stukje over N'Toko xp. Gaat nog niet zo goed, maar je komt er vast wel bovenop ;d. Ik zeg niks, het is natuurlijk ook niet leuk om gelijk kampioen te worden. Beetje gezonden spanning is nooit verkeerd. En wat betreft N'Toko. Aardige speler maar dit zal niet het laatste zijn wat je van hem leest kan ik je al verklappen...
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Je moet even één periode winnen en dan kan je je opmaken voor de play-offs.
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Heel veel succes in Apeldoorn en je hebt een goede visie op je carrière, een project op poten zetten en dat dan uitwerken tot je alle objectieven gerealiseerd hebt is zeer goed. Vooral als je dit kan doen bij een club die je graag hebt. Je eerste competitiehelft is degelijk, misschien dat de klassering iets tegenvalt, maar je moet rustig opbouwen. Qua transfers, kan ik niets zeggen omdat ik de spelers simpelweg niet ken. Succes
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. AGOVV, heb ik ook ooit een novelle mee gehad, leuke club ook. Succes;)
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Heel veel succes in Apeldoorn en je hebt een goede visie op je carrière, een project op poten zetten en dat dan uitwerken tot je alle objectieven gerealiseerd hebt is zeer goed. Vooral als je dit kan doen bij een club die je graag hebt. Je eerste competitiehelft is degelijk, misschien dat de klassering iets tegenvalt, maar je moet rustig opbouwen. Qua transfers, kan ik niets zeggen omdat ik de spelers simpelweg niet ken. Succes Danku danku :) Het is een lastig project hoor, zeker omdat er een hoop degelijke spelers toch niet gauw willen vertrekken naar AGOVV. Dus heb het eerst voornamelijk moeten doen op de huidige selectie :cab:
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur AGOVV, heb ik ook ooit een novelle mee gehad, leuke club ook. Succes;) Ik wil die novelle wel eens lezen! link pls :oops:
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Auteur Ziet er goed uit! Dankje! Ik loop al iets voorruit in FM, dus weet wat het volgende seizoen al een beetje gaat brengen.(net 10 wedstrijden gespeeld) Beetje met regelmaat een update om jullie zoet te houden :P :-D
Geplaatst 25 augustus 201014 jr. Zo hé, dat was wel pijnlijk met die blessures. Je kan er soms gek van worden. Ik krijg er altijd 1 of 2 net voor een belangrijke wedstrijd. Waren die al blessures ook in dezelfde periode? Ohja en updates opslaan als .PNG, dan ziet het er veel mooier uit. Voor de rest presenteer je het erg leuk hoor!