Spring naar bijdragen

Olympique Lyonnais: Weer de voetbalhoofdstad van Frankrijk?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2ppkily.png

zw1074.png

[spoiler=Uitleg]

Na een tijdje geen novelles meer van mijn kant wegens vakantie, geen zin ga ik nu beginnen aan een novelle met Olympique Lyon. Mijn doel is om ze weer netals aan het begin van deze eeuw te laten heersen in Frankrijk en ook weer in Europa mee te doen.

Verder speel ik met de nieuwste MU-update en patch 10.3.0. En als laatste schroom niet om je kritiek te geven want daar word hopelijk deze novelle alleen maar beter van.

Credits voor de banner gaan naar alonsorulez

Geplaatst
  • Auteur

2ppkily.png

zw1074.png

[spoiler=Uitleg]

Na een tijdje geen novelles meer van mijn kant wegens vakantie, geen zin ga ik nu beginnen aan een novelle met Olympique Lyon. Mijn doel is om ze weer netals aan het begin van deze eeuw te laten heersen in Frankrijk en ook weer in Europa mee te doen.

Verder speel ik met de nieuwste MU-update en patch 10.3.0. En als laatste schroom niet om je kritiek te geven want daar word hopelijk deze novelle alleen maar beter van.

Credits voor de banner gaan naar alonsorulez

Geplaatst

Succes in Lyon, mooie club hoor!(Y)

Geplaatst

Succes man, schitterend teampie heb je met Pjanic, Lisandro Lopez en Lucho Gonzalez. Maar er zijn er natuurlijk nog een paar toppers:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
Succes man, schitterend teampie heb je met Pjanic, Lisandro Lopez en Lucho Gonzalez. Maar er zijn er natuurlijk nog een paar toppers:mrgy:

Gonzalez voetbalt bij Marseille.:checkit:

Geplaatst

Moet je eerst voorbij Montpellier zien te komen (d)

Succes ;)

Geplaatst
  • Auteur
Moet je eerst voorbij Montpellier zien te komen (d)

Succes ;)

Van Montpellier win ik met 2 vingers in me neus:shhh:

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle reacties

2z4datw.png

[spoiler=transfers]oaxbuq.png

Credits voor de layout naar alonsorulez

Geplaatst

Goede transfers gedaan. Riquelme _O_, Hamsik _O_, en Sissoko, Areola en Gallas zijn ook goede aanwinsten. Succes met Lyon!

Geplaatst

Marseille verslaat jou met 2 vingers in hun neusjes.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties. En we zullen wel zien wie er wint

ehxlwm.png

[spoiler=Stats Le Mans- Lyon]2j2yjqb.png

[spoiler=Stats Lyon - Valenciennes]4qg5eq.png

Geplaatst

Mooi twee wedstrijden gewonnen en Lopez(d)

Geplaatst

Lopez is in FM ook gewoon held, scoort bijna altijd. Goed begin, alleen zijn die plaatjes rechts iets teveel uitgerekt, als je ze verkleint moet je shift ingedrukt houden, dan blijven ze mooi in verhouding ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.