Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

headerfv.png

Robin Zeegelaar slaat aanbieding Bayer Leverkussen af

Succescoach slaat "prachtig aanbod" af en coacht Heerenveen het komende seizoen in ieder geval

Robin Zeegelaar blijft in dienst van SC Heerenveen en legt daardoor het voorstel van Bayer Leverkussen, de nummer drie van het seizoen 2010/2011 in de Bundesliga, naast zich neer. "Natuurlijk is Leverkussen een mooie club, maar als ik zie wat ik in twee jaar opgebouwd heb in Heerenveen, ga ik dat nu nog niet verlaten. Er zal nog meer laten zien worden," aldus de reactie van de 34-jarige Nederlander.

Zeegelaar kwam in 2009 naar Heerenveen, dit tot grote teleurstelling van de supporters. Zij hadden destijds liever Ron Jans of Ronald Koeman in Friesland aan de slag zien gaan, maar het bestuur koos voor de onervaren Zeegelaar. Die Zeegelaar bleek een erg goede onderhandelaar te zijn, want in dezelfde zomer trok hij DaMarcus Beasley en Wilfred Bouma gratis aan, terwijl grotere clubs ook interesse in deze spelers hadden. Het vermoeden dat hij een goede onderhandelaar was, werd nogmaals bevestigd door de komst van Kikin Fonseca, Milan Badelj en Vaclav Kadlec, allemaal spelers die ook gevolgd werden door grotere clubs. Mede dankzij de komst van Jadson, Annan en Thiago Heleno in de winter van 2009/2010, behaalde Heerenveen een knappe vierde plek in de Eredivisie. In de beker werden de Friezen in de halve finale uitgeschakeld door Ajax. Kampioen van de Eredivisie werd Feyenoord.

De voorbereiding op het seizoen 2010/2011 liep zo lekker, dat Zeegelaar met recht aankondigde dat Heerenveen dit seizoen voor de titel ging. Dankzij topaankoop Vukcevic was de selectie breder en sterker geworden en mits er niet al te veel blessures zouden ontstaan was dit dus best een realistische doelstelling. In de winter werden Thiago Carleto en Boudebouz gehaald en net voor het einde van de competitie werd doelman Felipe naar Heerenveen gehaald. Het mocht baten: de club behaalde haar eerste landstitel en gaat Champions League spelen! Deze uitzonderlijke prestatie viel ook Leverkussen op, maar Zeegelaar heeft besloten om bij Heerenveen te blijven.

Ik start dus in het seizoen 2011/2012. Hierbij de transfers + huidige selectie van de afgelopen seizoenen.

[spoiler=transfers 2009/2010]transfers1o.png

[spoiler=transfers 2010/2011]transfers2t.png

[spoiler=huidige selectie]teamj.png

Dit brengt me tot de volgende tactiek:

[spoiler=tactiek]tactiek.png

Screenshots op aanvraag

Wat weetjes:

- Fonseca werd twee keer verkozen tot topscorer van de Eredivisie en zal nog 1 seizoen spelen voor Heerenveen, daarna komt er een nieuwe spits (topspits!)

- Bouma speelde twee fantastische seizoenen voor Heerenveen, maar verlengde zijn contract niet omdat Heerenveen niet genoeg salaris kon bieden

- Dost is boos, hij wil meer aan spelen toe komen

- Vukcevic behaalde prachtige gemiddeldes na zijn komst

- Jadson wil naar CSKA en zal waarschijnlijk vertrekken

- Carleto vult het vertrek van Bouma prima op, zo liet hij aan het eind van seizoen 2010/2011 zien

- Heleno is gewild: diverse Duitse topclubs zitten achter de Braziliaan aa

Geplaatst
  • Auteur

headerfv.png

Robin Zeegelaar slaat aanbieding Bayer Leverkussen af

Succescoach slaat "prachtig aanbod" af en coacht Heerenveen het komende seizoen in ieder geval

Robin Zeegelaar blijft in dienst van SC Heerenveen en legt daardoor het voorstel van Bayer Leverkussen, de nummer drie van het seizoen 2010/2011 in de Bundesliga, naast zich neer. "Natuurlijk is Leverkussen een mooie club, maar als ik zie wat ik in twee jaar opgebouwd heb in Heerenveen, ga ik dat nu nog niet verlaten. Er zal nog meer laten zien worden," aldus de reactie van de 34-jarige Nederlander.

Zeegelaar kwam in 2009 naar Heerenveen, dit tot grote teleurstelling van de supporters. Zij hadden destijds liever Ron Jans of Ronald Koeman in Friesland aan de slag zien gaan, maar het bestuur koos voor de onervaren Zeegelaar. Die Zeegelaar bleek een erg goede onderhandelaar te zijn, want in dezelfde zomer trok hij DaMarcus Beasley en Wilfred Bouma gratis aan, terwijl grotere clubs ook interesse in deze spelers hadden. Het vermoeden dat hij een goede onderhandelaar was, werd nogmaals bevestigd door de komst van Kikin Fonseca, Milan Badelj en Vaclav Kadlec, allemaal spelers die ook gevolgd werden door grotere clubs. Mede dankzij de komst van Jadson, Annan en Thiago Heleno in de winter van 2009/2010, behaalde Heerenveen een knappe vierde plek in de Eredivisie. In de beker werden de Friezen in de halve finale uitgeschakeld door Ajax. Kampioen van de Eredivisie werd Feyenoord.

De voorbereiding op het seizoen 2010/2011 liep zo lekker, dat Zeegelaar met recht aankondigde dat Heerenveen dit seizoen voor de titel ging. Dankzij topaankoop Vukcevic was de selectie breder en sterker geworden en mits er niet al te veel blessures zouden ontstaan was dit dus best een realistische doelstelling. In de winter werden Thiago Carleto en Boudebouz gehaald en net voor het einde van de competitie werd doelman Felipe naar Heerenveen gehaald. Het mocht baten: de club behaalde haar eerste landstitel en gaat Champions League spelen! Deze uitzonderlijke prestatie viel ook Leverkussen op, maar Zeegelaar heeft besloten om bij Heerenveen te blijven.

Ik start dus in het seizoen 2011/2012. Hierbij de transfers + huidige selectie van de afgelopen seizoenen.

[spoiler=transfers 2009/2010]transfers1o.png

[spoiler=transfers 2010/2011]transfers2t.png

[spoiler=huidige selectie]teamj.png

Dit brengt me tot de volgende tactiek:

[spoiler=tactiek]tactiek.png

Screenshots op aanvraag

Wat weetjes:

- Fonseca werd twee keer verkozen tot topscorer van de Eredivisie en zal nog 1 seizoen spelen voor Heerenveen, daarna komt er een nieuwe spits (topspits!)

- Bouma speelde twee fantastische seizoenen voor Heerenveen, maar verlengde zijn contract niet omdat Heerenveen niet genoeg salaris kon bieden

- Dost is boos, hij wil meer aan spelen toe komen

- Vukcevic behaalde prachtige gemiddeldes na zijn komst

- Jadson wil naar CSKA en zal waarschijnlijk vertrekken

- Carleto vult het vertrek van Bouma prima op, zo liet hij aan het eind van seizoen 2010/2011 zien

- Heleno is gewild: diverse Duitse topclubs zitten achter de Braziliaan aa

Geplaatst

Leuk dat je pas later begint! Mooie transfers ook, zeker in het 1ste seizoen!

Geplaatst

Mooi man, novelle over Heerenveen (y)

Succes ermee. Kampioenschap in seizoen twee is altijd nice ;c

Geplaatst

Succes met Heerenveen! Alleen jammer dat je het nog meer een vreemdelingenlegioen is geworden dan dat het al was.... misschien kun je op den duur vernederlandsen?

Geplaatst

Succes in het Noorden, jammer van de hoeveelheid Nederlanders alleen :(

Geplaatst
  • Auteur

Ik koop ook graag Nederlandse spelers, maar als die er niet zijn of te duur zijn, wordt dat lastig. Ik kon Vlaar halen (stond op de TL), maar dan komt het grote geld uit het buitenland :( En ik wil wel échte versterkingen hebben, dus geen Castelen enz.

Geplaatst
  • Auteur

headerfv.png

Heerenveen maakt grote winst op 'ooit transfervrije' Jadson, Sosa komt

trjadsonuit.png

trsosain.png

Geplaatst
Heerenveen novelle

Volgertje

scuces

IDD:mrgy:

Het ziet er ook lekker fris uit, mooie banner. Gefeliciteerd met het kamptoenschap, dankzij geweldige aankopen. En ook nog dikke winst maken op de verkoop van spelers zoals Jadson en Beasley. Daar staat Heerenveen bekend om;)

Geplaatst
  • Auteur

headerfv.png

beerensvertrek.png

Bedankt voor de reacties!

Geplaatst
  • Auteur

headerfv.png

palermobod.png

trdostuit.png

trguzmanin.png

geenvukcevic.png

@jaccopsv: bedankt voor je reactie!

Wat vinden jullie van deze manier van presenteren?

Geplaatst

Mooie aankoop met De Guzman! :) Jammer dat je Dost weg doet, ivind k altijd een leuke spits =]]

Geplaatst

mooie updates hoor

Geplaatst
Mooie aankoop met De Guzman! :) Jammer dat je Dost weg doet, ivind k altijd een leuke spits =]]

Hij is alleen niet zo goed op FM.

Jonathan is een goede aankoop zeg, die kan eventueel toch op de rechtervleugel?

Geplaatst
  • Auteur

Ja maar die heeft niet de kwaliteiten van Beerens voor die positie, en Beerens vond ik toch wel het randje. Guzzie is nu gewoon back-up voor het middenveld, en een goede ;)

Geplaatst

Het is dat ik een grote haat heb tegen Heerenveen, maar je presteerd het mooi en je hebt al een andere selectie dus dat doet me al deugd.

Geplaatst
  • Auteur

headerfv.png

jcschaal.png

ta5we0.png

25p7hg7.png

28hn3a1.png

f54yme.png

Een snelle update, dit wordt niet mijn lay-out, want ik ga werken in maand-overzichten, maar ik wilde even zo'n finale zelfstandig laten zien.

Geplaatst

Jammer, bijna dat zielige prijsje binnen. Lastige loting denk ik zo...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.