Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2ahtwl4.png

b5jeyb.png

Wat kunnen jullie verwachten?

Ik ben grafisch absoluut geen ster. Met woorden kan ik wat meer. Het zal ook een novelle worden met tekst om de nodige screentjes heen.

Als het om de prestaties gaat, ben ik ook geen topper. Ik ben niet iemand die meteen in het eerste seizoen met bijvoorbeeld Excelsior landskampioen wordt. Nou vind ik dat voor een novelle ook niet het belangrijkste. Het gaat om het verhaal wat verteld wordt.

Of ik het lang volhoud, weet ik niet. Ik heb FM net weer onder het stof vandaan gehaald en zie wel hoe het lopen gaat. Mijn ervaring is dat een novelle mij wel extra motivatie geeft om door te gaan.

De volgende keer: waar gaat mijn loopbaan beginnen?

• Antwoorden 97
  • Weergaven 163
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

2ahtwl4.png

b5jeyb.png

Wat kunnen jullie verwachten?

Ik ben grafisch absoluut geen ster. Met woorden kan ik wat meer. Het zal ook een novelle worden met tekst om de nodige screentjes heen.

Als het om de prestaties gaat, ben ik ook geen topper. Ik ben niet iemand die meteen in het eerste seizoen met bijvoorbeeld Excelsior landskampioen wordt. Nou vind ik dat voor een novelle ook niet het belangrijkste. Het gaat om het verhaal wat verteld wordt.

Of ik het lang volhoud, weet ik niet. Ik heb FM net weer onder het stof vandaan gehaald en zie wel hoe het lopen gaat. Mijn ervaring is dat een novelle mij wel extra motivatie geeft om door te gaan.

De volgende keer: waar gaat mijn loopbaan beginnen?

Geplaatst

ben benieuwd hoe je dit gaat doen, veel succes ;)

Geplaatst
  • Auteur

@Slasae: ik wil ook mijn best doen om die rode draad er een beetje in te houden.

@Vlonkie: bedankt voor het compliment. Eigenlijk zegt de titel het al een beetje voor.

@Mapherus: Bedankt en blijf het volgen zou ik zeggen.

@Makalakalane: Ook bedankt en de eerste stop op de "highway to hell" is....

35215lj.png

2vabdpl.png

Geplaatst

Een van Boon, dat is altijd goed :love: Succes in Georgië!

Geplaatst
  • Auteur

@Yitusita: bedankt. Leuk om te zien dat er liefhebbers zijn van mijn werk.

Tijd voor een vervolg.

vo21cl.png

21dldn5.png

dwq4k.png

Geplaatst
  • Auteur

@RaymonTHFC: over de voorbereiding was ik zelf ook wel tevreden. Ik had vooraf verwacht dat ik makkelijk van Sevojno zou winnen, maar ik heb het Georgische voetbal denk ik wat overschat.

@Rexcoder: bedankt.

rleqzq.png

28o0f6.png

Geplaatst

Jammer van de laatste periode;), maar je komt er wel bovenop

Geplaatst

Mooie novelle. Leuk om te zien dat veel novellisten (al dan niet geforceerd) aan de layouts en de geliktheid gaan(met wisselend resultaat), en jij het gewoon wél dichtbij jezelf houdt door te doen waar je goed in bent en tegelijk precies dat doen waar een novelle goed voor is: Mooie uitdagingen met forumleden delen en er een mooi verhaal omheen verzinnen. Mooie novelle met schandelijk weinig reacties. Je hebt er iig één volger bij!

Geplaatst
  • Auteur

@RaymonTHFC: de mindere laatste wedstrijden worden veroorzaakt door blessures. Ik zie nog geen reden voor zorg.

@janwillem: bedankt voor de complimenten. Die reacties komen vanzelf. Kwestie van geduld. Ik wel twee LLM novelles gehad, maar in dit gedeelte ben ik nog een onbekende. Dat komt vanzelf wel.

Tijd voor het volgende deel.

2s64pll.jpg

fo3bc7.png

Geplaatst

BOON IS BACK _O_. Daar ben ik blij om ;). Ik genoot echt van je vorige novelle's.

Daarom wens ik je nu ook veel succes. Gaat lekker :D

Geplaatst
  • Auteur

@bryan125: goed je weer te zien. Fijn dat je mijn werk weet te waarderen.

@janwillem: ik was er zelf ook wel tevreden.

@RaymonTHFC: nog één zo'n periode en ik ben kampioen.

Of dat gelukt is....

2lw6lc2.png

1zvyheb.png

mmx27m.png

Geplaatst

Succes! Ik verheug me nu al op Zestafoni-Barcelona. Als je deze novelle nog zes, zeven weken volhoudt geef ik je op een briefje dat je IDS komt. Zeker weten. KIU!

Geplaatst

Sterke prestaties en gefeliciteerd met het kampioenschap! :) Ook de financien heb je goed op orde.

Geplaatst

je schrijft heeerlijk_O_

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.