Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Waarschijnlijk is hier weinig animo voor, maar in de hoop dat er buiten mij nog enkele liefhebbers zijn is daar dit topic voor. Praat hier over de muziek die niet in het hardcore/hardstyle topic past. Dan praat ik bijvoorbeeld over terror en speedcore, zowel hedendaags als de oude, industrial hardcore, ambient, en alle andere experimentele shit dat nauwelijks onder een noemer valt. Drop hier links naar leuke livesetjes en releases, discussieer over je favoriete DJ's, hopelijk wordt het wat! Ik zal wat van mijn favoriete DJ's opnoemen, als er hier mensen zijn die die kennen? Op het gebied van industrial zijn Peaky Pounder en N-Vitral absoluut mijn favorieten, op het gebied van hele vage dingen uiteraard Void Settler. Als we de terror kant op gaan is het voornamelijk het oudere werk dat ik kan waarderen, bijvoorbeeld Nasenbluten, Tron, Delta 9, Speedfreak, Liza 'n' Eliaz. Het kan altijd nóg harder natuurlijk, op het gebied van speedcore en aanverwante (hardere) stijlen zijn La Peste, Kurwastyle Project, Egnal Ramd en Bonehead mijn favorieten.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Auteur Waarschijnlijk is hier weinig animo voor, maar in de hoop dat er buiten mij nog enkele liefhebbers zijn is daar dit topic voor. Praat hier over de muziek die niet in het hardcore/hardstyle topic past. Dan praat ik bijvoorbeeld over terror en speedcore, zowel hedendaags als de oude, industrial hardcore, ambient, en alle andere experimentele shit dat nauwelijks onder een noemer valt. Drop hier links naar leuke livesetjes en releases, discussieer over je favoriete DJ's, hopelijk wordt het wat! Ik zal wat van mijn favoriete DJ's opnoemen, als er hier mensen zijn die die kennen? Op het gebied van industrial zijn Peaky Pounder en N-Vitral absoluut mijn favorieten, op het gebied van hele vage dingen uiteraard Void Settler. Als we de terror kant op gaan is het voornamelijk het oudere werk dat ik kan waarderen, bijvoorbeeld Nasenbluten, Tron, Delta 9, Speedfreak, Liza 'n' Eliaz. Het kan altijd nóg harder natuurlijk, op het gebied van speedcore en aanverwante (hardere) stijlen zijn La Peste, Kurwastyle Project, Egnal Ramd en Bonehead mijn favorieten.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Auteur Ik heb geen favo nummer, maar zeg eens wat voor iets je wilt horen dan? Gewoon heel hard, of heel vaag? Of allebei?
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Naja gewoon een nummer dat jij echt lekker vind, en idd van allebei dus.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Auteur Hier een paar interessante nummers; [YOUTUBE]5Q0deV0sLOE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]6qH-GmSfeBk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]xujGrrpCCpA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]rsyuiCgKITQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]cji7FbmZhr4[/YOUTUBE] Zit niet echt iets écht hard bij, maar dat kan ik nog posten als je wilt. :)
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Ik vind het niks, Hardstyle vind ik zo af en toe nog wel leuk maar dit niet echt.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Hier een paar interessante nummers; [YOUTUBE]5Q0deV0sLOE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]6qH-GmSfeBk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]xujGrrpCCpA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]rsyuiCgKITQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]cji7FbmZhr4[/YOUTUBE] Zit niet echt iets écht hard bij, maar dat kan ik nog posten als je wilt. :) Ik vraag me af hoe je hier nu in godsnaam op los kunt gaan? Hardstyle kan ik uitstekend op beuken, maar hardcore gaat me al veel te snel. En wat voor soort publiek komt hier op af? Ik vraag het liever dan dat ik al een oordeel vel ;)
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Auteur Ik vraag me af hoe je hier nu in godsnaam op los kunt gaan? Hardstyle kan ik uitstekend op beuken, maar hardcore gaat me al veel te snel. En wat voor soort publiek komt hier op af? Ik vraag het liever dan dat ik al een oordeel vel ;) Ik vraag me juist af hoe je op hardstyle los kan gaan =). Kwestie van smaak denk ik. Wat voor publiek hier op af komt? Dit is echt muziek voor liefhebbers, deze feesten zijn er ook echt weinig. En áls ze er zijn is het echt underground en duister. Maar op dat publiek valt niks aan te merken; echt liefhebbers die puur voor de muziek komen, is ook een uitstekende sfeer op die feesten. Luister jij dit de hele dag door, of gewoon af en toe? Ik luister af en toe wat anders =). Ofja, ik luister ook vrij veel hardtechno, drum&bass, en zelfs hiphop. Maar dit is echt 'mijn muziek'.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Wou zeggen ja, mij lijkt dat hier niet zomaar een doorsnee muziekluisteraar naar toe gaat ;) Wat zijn grote feesten?
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Auteur Grote feesten met deze muziek? Echt groot heb je ze niet, maar bekendere namen in de 'scene' zijn club r_AW, Smackdown, Takketek, en alle Prspct feesten.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Ik vind die 2e en die laatste wel geinig. Vroeger, toen het nog echt stoer was, had ik de allereerste Thunderdome cd, maar die ben ik al jaren geleden verloren met een verhuizing. Ik hou meer van Happy Hardcore en Trance trouwens, sorry :)
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Wat is de BPM van Terror/Industrial/Speedcore? Zit toch wel boven de 200?
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Ken je Trasher RFFNCK? Daar ben ik keer goed op losgegaan op een PRSPCT feest, geen flauw idee wat voor stijl het is, maar hard was het wel.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. RFFNCK, je moet eens wat proberen van Venetian Snares, denk dat je dat ook wel tof vindt.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. Auteur Wat is de BPM van Terror/Industrial/Speedcore? Zit toch wel boven de 200? Hehe dat zit er ruim boven ja. Je hebt speedcore tracks met 900 BPM! Maar meestal is dat zo rond de 400 - 700 BPM, terror is zo'n 200 - 400 BPM. Ken je Trasher RFFNCK? Daar ben ik keer goed op losgegaan op een PRSPCT feest, geen flauw idee wat voor stijl het is, maar hard was het wel. Thrasher, ofcourse! _O_ Hele goede DJ! D&B draait hij meestal. RFFNCK, je moet eens wat proberen van Venetian Snares, denk dat je dat ook wel tof vindt. Ofcourse, die ken ik al lang! Lekker experimenteel, kan het wel waarderen.
Geplaatst 20 augustus 201014 jr. dacht bij het laatste liedje dat mijn boxen kapot waren gegaan door het 3e liedje. http://www.youtube.com/watch?v=2gv4ne4oH8U#t=2m57s dan wel weer grappig;c
Geplaatst 21 augustus 201014 jr. Auteur dacht bij het laatste liedje dat mijn boxen kapot waren gegaan door het 3e liedje. http://www.youtube.com/watch?v=2gv4ne4oH8U#t=2m57s dan wel weer grappig;c Hehe lol. [YOUTUBE]WlqBpFSBYnw[/YOUTUBE] Typische sound!
Geplaatst 26 augustus 201014 jr. Grote feesten met deze muziek? Echt groot heb je ze niet, maar bekendere namen in de 'scene' zijn club r_AW, Smackdown, Takketek, en alle Prspct feesten. Ik Ben Je Bitch Niet is verplichte kost. Smackdown (vs.) Prspct daarentegen vallen keer op keer tegen, daar krijg je mij met geen stok meer heen.