Jump to content

FC Utrecht

Ragazzo
 Share

Recommended Posts

Die Celtic-supporter._O_

En natuurlijk ook voor de prestatie!

Klopt. Respect voor dat soort mensen. Zo hoort het te zijn.

Echt geweldig was Utrecht heeft laten zien zeg. Wist niet eens dat Utrecht op tv was, zat PSV te kijken. Was dat mijn ma per ongeluk op de afstandsbediening drukte en op EL2 ging ;c Echt geweldig om dit te zien zeg, doet me weer denken aan NEC-Udinese, hoe die supporters los gingen.

Niemand die hier ff kaarten kan regelen voor FC Utrecht - Liverpool (= mijn tweede clubje)?

Wat een heldenprestatie en wat een heldige loting, moeten wij bij NAC ook eens even snel mee gaan maken.

Denk niet dat ik mijn clubcard op tijd binnen heb, anders had ik wel kaarten voor je kunnen regelen ;)

Zelfde geldt voor mij. Hoe ga je er heen? Met het vliegtuig of met de bus? Ik ga in ieder geval met het vliegtuig, de bus duurt me toch iets te lang :P.

Overigens ook gelijk even mijn eigen plek teruggekocht voor alle thuiswedstrijden, maar hoop zaterdag nog een passe-partout te kunnen bemachtigen voor op de bunnikside.

@Alovenac, bram: Per (seizoen)clubkaart kunnen vier passe-partouts worden gekocht. Hoe en of er nog losse kaarten worden verkocht wordt later bekend. De prijs van een passe-partout is in ieder geval minimaal €50, met zo'n passe-partout kan je dus ook de thuiswedstrijden tegen Napoli en Steaua bezoeken.

Wat een onzin, niet iedereen heeft geld om elke buitenlandse uitwedstrijd te bezoeken, althans daar gaat t toch om, hoevaak speel je nou een wedstrijd als Liverpool uit.
This... Normaal gesproken kost het mij gewoon veel te veel om naar FC Utrecht te gaan. Inclusief treinreis, eten en drinken ben ik zo 100 euro kwijt. Kost mij gewoon veel te veel geld...