cimbomcu Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 :-D Het mooie is dat hij daar heen gaat zo van ''Alle tijd'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Vanuit het andere camera standpunt is hij nog mooier :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Kaartjes gekocht voor Utrecht-Borussia. Wil Borussia wel eens in het echt aan het werk zien. Ben benieuwd hoe vol het stadion zal zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Kaartjes gekocht voor Utrecht-Borussia. Wil Borussia wel eens in het echt aan het werk zien. Ben benieuwd hoe vol het stadion zal zitten Ik ga waarschijnlijk ook, beetje vroeg maar oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Hier ook een kaartje binnen. Galgenwaard ligt om de hoek hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Hier ook een kaartje binnen. Galgenwaard ligt om de hoek hier. Haha niet zo om de hoek als bij mij denk ik, 10 minuutjes biken en ik ben er. Ga zelf misschien ook wel, kaartjes zijn 10 eu toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Haha niet zo om de hoek als bij mij denk ik, 10 minuutjes biken en ik ben er. Ga zelf misschien ook wel, kaartjes zijn 10 eu toch? Twintig minuutjes met de auto, als het meezit korter. Tientje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Weet iemand of je ook kaartjes kan kopen voor het borussia vak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Weet iemand of je ook kaartjes kan kopen voor het borussia vak? Ja dat kan Ben zelf helaas verhinderd ben ik net achter gekomen, heb zelf een wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ja dat kan Ben zelf helaas verhinderd ben ik net achter gekomen, heb zelf een wedstrijd Ja maar waar ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ja maar waar ;c In Katwijk-Noord heb je ook zoekmachines toch ^^ http://www.bvbdortmund.com/informatie-kaartverkoop-uitvak-fc-utrecht-bvb/#.VLl6opU5BLM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 In Katwijk-Noord heb je ook zoekmachines toch ^^ http://www.bvbdortmund.com/informatie-kaartverkoop-uitvak-fc-utrecht-bvb/#.VLl6opU5BLM Die zoekmachine vond laatst niks ;c maar bedankt. Crap ik dacht dat ie om 9 uur begon , moet tot 6 werken en nu vrij krijgen wordt heel moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Die zoekmachine vond laatst niks ;c maar bedankt. Crap ik dacht dat ie om 9 uur begon , moet tot 6 werken en nu vrij krijgen wordt heel moeilijk. Hm balen man. Dat was ook mijn kritiek, heb wedstrijd om 18.00 uur helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Kan iemand uit dit topic mij misschien even helpen? Ik ga vanavond met een paar maten naar Utrecht - Dortmund. Maar ik zal graag willen weten waar je het beste kunt parkeren met de auto. Is dat een beetje te doen? Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Kan iemand uit dit topic mij misschien even helpen? Ik ga vanavond met een paar maten naar Utrecht - Dortmund. Maar ik zal graag willen weten waar je het beste kunt parkeren met de auto. Is dat een beetje te doen? Alvast bedankt. Misschein heb je heir wat aan? http://fcutrecht.nl/club/stadion/parkeren/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Wordt de wedstrijd nog ergens uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Wordt de wedstrijd nog ergens uitgezonden? Op de site van bvb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Hier een link, gaat rond 18.55 uur van start. http://live.bvbtotal.de/ [MENTION=11009]feyenoorder14[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Misschien ook wel even kijken. Vind Utreg dit jaar een leuk ploegie hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Weet iemand toevallig hoe lang het contract van Tommy Oar nog loopt bij Utrecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Weet iemand toevallig hoe lang het contract van Tommy Oar nog loopt bij Utrecht? Tot deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Nou Feyenoord : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Gevalletje Guus Hupperts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Weet niet of hij daar zelf Oaren naar heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Weet iemand toevallig hoe lang het contract van Tommy Oar nog loopt bij Utrecht?Tot de zomer, zowel FCU als Oar willen verlengen. Mocht Oar geen club vinden die hij bij hem vindt passen wil hij gewoon verlengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten