Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

FC Utrecht tovert mogelijk een verrassend konijn uit de hoge hoed. De Eredivisie-club is volgens Sky Sports in de markt voor de Engelse middenvelder David Bentley.

De 28-jarige Bentley, die ook in de belangstelling staat van het Spaanse Espanyol, is clubloos. Het contract van de middenvelder bij Tottenham Hotspur werd niet verlengd. De Londense club verhuurde de oud-speler van onder meer Arsenal en West Ham United de afgelopen seizoenen aan Blackburn en het Russische Rostov.

Over belangstelling heeft de zevenvoudig Engels international niet te klagen. Naast FC Utrecht en Espanyol zouden ook Stoke City en Queens Park Rangers van plan zijn Bentley een aanbieding voor te schotelen. De speler in kwestie zelf zou de deur naar de Eredivisie niet direct sluiten.

Sky Sports is redelijke betrouwbaar. Zou wel een dikke transfer zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Yoshiaki Takagi komt er een einde aan zijn perspectiefloze situatie bij FC Utrecht. De 21-jarige Japanner keert terug naar zijn vaderland.

Takagi heeft sinds zijn entree in het seizoen 2011/12 mede door blessureleed nimmer een vaste plaats kunnen veroveren bij FC Utrecht. In de hoop weer aan spelen toe te komen vertrekt de aanvallende middenvelder in de winterstop naar Shimizu S-Pulse.

Een mooie bijkomstigheid is dat Takagi bij de Japanse club ploeggenoot wordt van zijn broer Toshiyuki Takagi (22), die als aanvaller sinds 2011 uitkomt voor Shimizu S-Pulse. De aanvallende midddenvelder vertrekt definitief bij FC Utrecht. Over de transfersom doet de Eredivsionist geen uitspraken.

Sjakie :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robbin Ruiter:

2013/2014: 99 dagen / 8 wedstrijden gemist

Daan Bovenberg:

2011/2012: 70 dagen / 10 wedstrijden gemist

2012/2013: 55 dagen / 6 wedstrijden gemist

Markus Nilsson:

2011/2012: 74 dagen / 10 wedstrijden gemist

2012/2013: 284 dagen / 44 wedstrijden gemist

Dave Bulthuis:

2013/2014: 50 dagen / 16 wedstrijden gemist

Johan Martensson:

2011/2012: 78 dagen / 6 wedstrijden gemist

2012/2013: 14 dagen / 3 wedstrijden gemist

2013/2014: 157 dagen / 28 wedstrijden gemist

Willem Janssen:

2013/2014: 274 dagen / 5 wedstrijden gespeeld, rest gemist

Edouard Duplan:

2011/2012: 38 dagen / 5 wedstrijden gemist

2012/2013: 80 dagen / 10 wedstrijden gemist

2013/2014: 309 dagen / 62 wedstrijden gemist

Cedric van der Gun:

2006/2007: 248 dagen / 26 wedstrijden gemist

2012/2013: 67 dagen / 9 wedstrijden gemist

2013/2014: 253 dagen / 41 wedstrijden gemist

Jacob Mulenga:

2011/2012: 189 dagen / 22 wedstrijden gemist

2013/2014: 137 dagen / 34 wedstrijden gemist

Frank Demouge:

2011/2012: 67 dagen / 9 wedstrijden gemist

Alexander Gerndt:

2011/2012: 67 dagen / 8 wedstrijden gemist

Ruud Boymans:

2014/2015: 50 dagen / 4 wedstrijden gemist

Kan toch niet deze waslijst :-D :-D :-D

Zullen er vast nog wel meer zijn maar geen zin om verder te zoeken ;c

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht veel van Utrecht dit jaar. Hebben echt enorm slim en goed ingekocht door Kali, Leeuwin, Kum, Barazite, Janssen en Verbeek alleen transfervrij over te nemen. Wat nog mist is een goede spits, maar voor de rest verwacht ik veel van vooral het middenveld. Met spelers als Toornstra, Ayoub en Kali kun je daar gewoon in de subtop mee gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht veel van Utrecht dit jaar. Hebben echt enorm slim en goed ingekocht door Kali, Leeuwin, Kum, Barazite, Janssen en Verbeek alleen transfervrij over te nemen. Wat nog mist is een goede spits, maar voor de rest verwacht ik veel van vooral het middenveld. Met spelers als Toornstra, Ayoub en Kali kun je daar gewoon in de subtop mee gaan doen.

Ik vind Boymans juist wel een goede spits, alleen blessuregevoelig. Verder wel eensch, ben ook benieuwd naar dat voorheen grote talent Barazite. En naar Verbeek, die nu, hopelijk toch, in een stuk aanvallender team terecht komt dan NAC, want die jongen kan wel degelijk ballen. Had het eigenlijk een echte AZ aankoop gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Boymans juist wel een goede spits, alleen blessuregevoelig. Verder wel eensch, ben ook benieuwd naar dat voorheen grote talent Barazite. En naar Verbeek, die nu, hopelijk toch, in een stuk aanvallender team terecht komt dan NAC, want die jongen kan wel degelijk ballen. Had het eigenlijk een echte AZ aankoop gevonden.

Boymans is een goede spits in de Jupiler League. In de Eredivisie valt het vrijwel altjid tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb je er tegen jongen?

Heb er persoonlijk niks tegen, maar het lijkt me niet zonder reden dat zo'n jongen en bij Utrecht eerst gepasseerd wordt en vervolgens bij een degraderend Roda ook nog geen potten heeft kunnen breken. Hij zou best aardig kunnen voetballen, maar blijkbaar is zijn mentaliteit er niet naar, want volgens mij werd die ook bij Roda op een gegeven moment op de bank gehouden? Nja dat weet ik niet zeker, maar hij wordt gewoon een beetje overdreven gehyped. Vind zo'n Ayoub bijvoorbeeld een veeeel fijnere speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom je er bij dat hij gepasseerd werd bij Utrecht? Was daar altijd basisspeler, en kon toen naar Anderlecht. Hij vroeg echter een salaris van 1 miljoen waardoor dat afketste. Het was duidelijk dat hij bij die onderhandelingen te hoog had ingezet, waardoor hij uiteindelijk bij Roda aan de slag ging (Roda staat er bekend om altijd nét iets meer salaris te betalen dan de doorsnee middenmoters). Bij Roda was hij gewoon altijd basisspeler, maar die club past totaal niet bij zijn speelstijl.

Blijft gewoon een goede voetballer. Aan je verhaal te horen heb je hem nog niet vaak zien spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites