19CH98 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Als je niet schiet (op doel) kun je niet scoren zei een wijs man ooit. Dan is de 0-0 het maximaal haalbare. Ben wel benieuwd wat Utrecht dit seizoen gaat doen omdat ik er zelf in de buurt ben opgegroeid maar titel zie ik niet gebeuren in tegenstelling tot anderen op dit forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 58 minuten geleden zei 19CH98: Als je niet schiet (op doel) kun je niet scoren zei een wijs man ooit. Dan is de 0-0 het maximaal haalbare. Ben wel benieuwd wat Utrecht dit seizoen gaat doen omdat ik er zelf in de buurt ben opgegroeid maar titel zie ik niet gebeuren in tegenstelling tot anderen op dit forum. Een andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 5 uur geleden zei Pharrell: Jammer dat we niet tot aanvallen kwamen. Maar zeer sterk verdedigd. We waren de betere ploeg. Teleurstellend resultaat wel, maar een prima pot Huh wat. Laatste half uur was het gelijkwaardig daarvoor toch echt Groningen de betere. Maar goed als 4 spitsen niet eens een fatsoenlijke bal krijgen verdiend geen enkele ploeg te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Kerk is samen met Menig de slechtste speler van de Eredivisie op dit moment, qua vorm. Die raken beide geen pepernoot, wat ik overigens niet racistisch bedoel, maar zo is de uitdrukking nou eenmaal. Utrecht staat (nog steeds) keurig 5e over een maand, die pakken 4 punten tegen Twente en Feyenoord en pakken daarna twee punten tegen RKC en NEC. Precies de enige reden waarom Utrecht, Vitesse, Groningen, Heerenveen en alles buiten de top 4 nooit kampioen zal worden. Er is 0,0 constantheid om dat bastion aan te vallen. Leuk als je wint van Ajax, PSV en Feyenoord, maar daar staat altijd een 0-0 in Waalwijk, een 2-1 nederlaag in Sittard en een spectaculaire 3-3 in Almelo tegenover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 59 minuten geleden zei Satyr: Kerk is samen met Menig de slechtste speler van de Eredivisie op dit moment, qua vorm. Die raken beide geen pepernoot, wat ik overigens niet racistisch bedoel, maar zo is de uitdrukking nou eenmaal. Utrecht staat (nog steeds) keurig 5e over een maand, die pakken 4 punten tegen Twente en Feyenoord en pakken daarna twee punten tegen RKC en NEC. Precies de enige reden waarom Utrecht, Vitesse, Groningen, Heerenveen en alles buiten de top 4 nooit kampioen zal worden. Er is 0,0 constantheid om dat bastion aan te vallen. Leuk als je wint van Ajax, PSV en Feyenoord, maar daar staat altijd een 0-0 in Waalwijk, een 2-1 nederlaag in Sittard en een spectaculaire 3-3 in Almelo tegenover. Die kunnen alleen maar hardrennen. Kerk werd vorig jaar uitgekotst door de Utrecht fans. Zwaar overschat ook. Verder eens met je 2e alinea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 1 hour ago, Satyr said: Kerk is samen met Menig de slechtste speler van de Eredivisie op dit moment, qua vorm. Die raken beide geen pepernoot, wat ik overigens niet racistisch bedoel, maar zo is de uitdrukking nou eenmaal. Utrecht staat (nog steeds) keurig 5e over een maand, die pakken 4 punten tegen Twente en Feyenoord en pakken daarna twee punten tegen RKC en NEC. Precies de enige reden waarom Utrecht, Vitesse, Groningen, Heerenveen en alles buiten de top 4 nooit kampioen zal worden. Er is 0,0 constantheid om dat bastion aan te vallen. Leuk als je wint van Ajax, PSV en Feyenoord, maar daar staat altijd een 0-0 in Waalwijk, een 2-1 nederlaag in Sittard en een spectaculaire 3-3 in Almelo tegenover. Correcties: 6 punten tegen Feyenoord en Twente, 6 punten tegen RKc en NEC. En ja, soms verlies je ook. Een niet-top 4 club is minder consistent. Spoiler Maar Feyenoord werd in 2017 kampioen. Leg uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 1 uur geleden zei Pharrell: Correcties: 6 punten tegen Feyenoord en Twente, 6 punten tegen RKc en NEC. En ja, soms verlies je ook. Een niet-top 4 club is minder consistent. Inhoud verbergen Maar Feyenoord werd in 2017 kampioen. Leg uit Hij zegt toch "alles buiten de top 4 nooit kampioen zal worden". Voor de meeste voetbalvolgers is de top 4 in Nederland nog altijd Ajax, PSV, AZ en Feyenoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Laotun we effe sfeertje maoken: Als ik boven op de dom stao kijk ik even naor benee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Nu ik Feijenoord tegen Zweedse Vakkenvullers zie falen en hun eer beschadigen ben ik blij dat Utreg niet in de UEFA Plumbers League zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Waarvan akte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Ik denk dat heel Nederland daar heel blij mee is. Iets met FC Differdange 03... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 31 minuten geleden zei Tim': Ik denk dat heel Nederland daar heel blij mee is. Iets met FC Differdange 03... Denk dat hij daar al bijna te jong voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 11 hours ago, Tim' said: Ik denk dat heel Nederland daar heel blij mee is. Iets met FC Differdange 03... Jezus dat is 8 jaar terug. Kom naar 2021 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 25 minuten geleden zei Pharrell: Jezus dat is 8 jaar terug. Kom naar 2021 man Haalde jij laatst in eenzelfde discussie niet een pot van Utrecht tegen Liverpool uit 2011 oid aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei ROEMM: Haalde jij laatst in eenzelfde discussie niet een pot van Utrecht tegen Liverpool uit 2011 oid aan? Ja, maar dat is tien jaar geleden in plaats van acht. Dan mag het blijkbaar wel. Had die notitie even gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 18 minuten geleden zei Tim': Ja, maar dat is tien jaar geleden in plaats van acht. Dan mag het blijkbaar wel. Had die notitie even gemist Zijn argumenten zijn net zo sterk als die tiktok filmpjes waarin mensen door middel van resultaten laten zien waar Telstar beter is dan Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat jullie deze jongen nog een podium geven joh. Ongelofelijk. Kerk gaat waarschijnlijk nog weggekocht worden in de laatste week van de transferperiode. How? Welke nitwit wil Kerk nou kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dat jullie deze jongen nog een podium geven joh. Ongelofelijk. Kerk gaat waarschijnlijk nog weggekocht worden in de laatste week van de transferperiode. How? Welke nitwit wil Kerk nou kopen Fc Differdange Nee? Te makkelijk? 27 augustus 2021 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 hour ago, Elsjorro1990 said: Fc Differdange Nee? Te makkelijk? Ajax 6-4 , Gelijkspelen tegen de UCL winnaar 6 jaar ervlor, 4-0 tegen Celtic, Toen voorgangers DOS de Eredivisie in 1958 wonnen etc. Ik kan ook terug in de tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 7 minuten geleden zei Pharrell: Ajax 6-4 , Gelijkspelen tegen de UCL winnaar 6 jaar ervlor, 4-0 tegen Celtic, Toen voorgangers DOS de Eredivisie in 1958 wonnen etc. Ik kan ook terug in de tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Toch geinig om te zien dat de enige Utrecht-supporter op MU zijn eigen topic verziekt. Werd tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Toch geinig om te zien dat de enige Utrecht-supporter op MU zijn eigen topic verziekt. Werd tijd... Niet alleen dit topic grote vriend. Je moet voor de lol eens zijn berichten kijken via profiel. Een "Bert van Wanten"- achtig niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 36 minutes ago, Thierryvane said: Toch geinig om te zien dat de enige Utrecht-supporter op MU zijn eigen topic verrijkt. Werd tijd... Doei doei Kerk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Gefeliciteerd @Pharrell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Gaat lekker zeg @Pharrell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten