Thierryvane Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 [twitter]561129652803358720[/twitter] Peterson waarschijnlijk zes weken out. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Kali speelt dus gewoon? Wat een belachelijke actie van die trainer, die valt ook niet meer serieus te nemen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Kali speelt dus gewoon? Wat een belachelijke actie van die trainer, die valt ook niet meer serieus te nemen dan. Ik vind de tactiek bij thuiswedstrijden zorgelijker, maar goed Alflen heeft geen ruggengraat en is een tactisch onbenul. Ben benieuwd of hij er volgend jaar nog steeds zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Badjeck is/was toch een zeer groot talent? Gaat nu naar Excelsior zie ik.. Utrecht supporters die meer kunnen vertellen over Badjeck? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Mattie van [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Yes, jeugdvriend. M'n ouders hielpen zijn ouders toen ze in Nederland kwamen wonen. Zat bij 'm in het voetbalteam en op school. De beste speler waar ik ooit mee heb gespeeld. Alleen die leeftijd, klopt voor geen hol. Was toen hij met ons meespeelde een jaar of 14/15, had het lichaam van een 30-jarige. Maja, geboren in Kameroen, zegt genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Extra tegenvaller voor Kali Pech voor Anouar Kali. De gele kaart die de FC Utrecht-speler zondag ontving in het competitieduel met PEC Zwolle (0-2 verlies) is komen te vervallen. Normaal gesproken goed nieuws, maar dit keer niet. Door de drie duels schorsing die FC Utrecht Kali maandag oplegde vanwege een kaakstoot, vormde het ene duel dat de middenvelder zou moeten missen geen probleem. Nu moet hij na zijn terugkeer bij een eerstvolgende kaart weer een wedstrijd toekijken. Spelers lopen in de eredivisie bij de vijfde en tiende gele kaart tegen een schorsing op. "De gele kaart die Anouar Kali (FC Utrecht) gisteren kreeg tijdens het duel met PEC Zwolle, blijkt per ongeluk op het wedstrijdformulier te zijn genoteerd op naam van een andere speler", aldus de KNVB in een statement. "Op basis van de reglementen kan de kaart niet alsnog op naam van Kali genoteerd worden en komt de gele kaart te vervallen." Schitterend. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Dat ze zoiets niet kunnen veranderen vind ik echt onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Dus er is een regel die zegt dat als een gele kaart niet op de juiste speler wordt genoteerd, dat de hele gele kaart niet meer telt? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Dus er is een regel die zegt dat als een gele kaart niet op de juiste speler wordt genoteerd, dat de hele gele kaart niet meer telt? :-D Dat lijkt me niet meer dan normaal ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Dus er is een regel die zegt dat als een gele kaart niet op de juiste speler wordt genoteerd, dat de hele gele kaart niet meer telt? :-D Jij zou wel een boete betalen wanneer jij niks gedaan hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Jij zou wel een boete betalen wanneer jij niks gedaan hebt? Als ik en gele kaart krijg en op het wedstrijdformulier wordt gezet dat jij het was, dan is het toch een kleine moeite om het terug op mijn naam te zetten? Dat dat in het amateurvoetbal niet kan oké, maar op Eredivisieniveau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Nouja het zou logischer zijn als je dat gewoon nog kan aanpassen, dat de gele kaart op naam van de juiste persoon terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Dus er is een regel die zegt dat als een gele kaart niet op de juiste speler wordt genoteerd, dat de hele gele kaart niet meer telt? :-D Nee, er is geen regel die zegt dat het aangepast kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wat een heerlijk Utrecht gezien vandaag. Ayoub, Diemers, Haller en Duplan allemaal fenomenaal, en Peterson viel ook uitstekend in. Wel weer typisch dat Markiet niets te doen had en toch twee enorme fouten maakt. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Ben benieuwd hoeveel die Haller moet kosten, 3 keer zo goed (zeker in potentie) als most fashionable boy Boymans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Cultheld in wording hoor die Haller. (d) Zeer geliefd in onze Domstad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Nu al acht goals dacht ik? En ook een aardig aantal assists. Gaat lekker met die gozer. En die Diemers die weer een fantastische goal maakt tegen AZ : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Weer genoten vandaag in het stadion. Haller heeft echt een fantastische techniek, weet soms de bal op een prachtige manier aan te nemen. Ik heb de eerste helft combinatiespel gezien wat om te smullen was. Markiet ben ik met je eens hij echt enorm te kort komt, maar ik vind Letschert soms ook erg naïef verdedigen. Ik vind Kum met de wedstrijd beter worden als rechtsachter. Mooi doelpunt tegen Dordrecht en vandaag ook zijn tegenstander uitgeschakeld die aan het einde van de wedstrijd ook nog even wraak nam. Vind het overigens jammer dat Verbeek gehuurd is, want die jongen kan wel een smaakmaker worden in de Galgenwaard. Aan bijvoorbeeld Oar heb ik mij de afgelopen wedstrijden alleen maar lopen ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 JP de Jong zal wel de nieuwe trainer worden he? Denk het wel, ondanks dat hij heeft bijgetekend bij Eindhoven. Dijkhuizen heeft al aangegeven dat hij niet wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 [twitter]590787538228355072[/twitter] Jean-Paul de Jong gaat als veldtrainer aan de slag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 2 petten op dus. Ik ben er geen voorstander van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ook nog hoofd jeugdopleiding, of iig een flinke vinger in de pap zei men bij Studio A euh Voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 april 2015 Auteur Share Geplaatst 22 april 2015 Ik vind het wel een slimme zet. Dat een technisch directeur voor een trainer de aankopen doet vind ik altijd maar zo'n vreemd principe. Vaak genoeg hoor je ook dat een trainer hierdoor genoodzaakt is bepaalde spelers uit te spelen in wie hij het zelf eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ben benieuwd, lijkt me 'de ideale man' voor Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten