Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Kali speelt dus gewoon? Wat een belachelijke actie van die trainer, die valt ook niet meer serieus te nemen dan.

Ik vind de tactiek bij thuiswedstrijden zorgelijker, maar goed Alflen heeft geen ruggengraat en is een tactisch onbenul. Ben benieuwd of hij er volgend jaar nog steeds zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, jeugdvriend. M'n ouders hielpen zijn ouders toen ze in Nederland kwamen wonen. Zat bij 'm in het voetbalteam en op school. De beste speler waar ik ooit mee heb gespeeld. Alleen die leeftijd, klopt voor geen hol. Was toen hij met ons meespeelde een jaar of 14/15, had het lichaam van een 30-jarige. Maja, geboren in Kameroen, zegt genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Extra tegenvaller voor Kali

Pech voor Anouar Kali. De gele kaart die de FC Utrecht-speler zondag ontving in het competitieduel met PEC Zwolle (0-2 verlies) is komen te vervallen. Normaal gesproken goed nieuws, maar dit keer niet.

Door de drie duels schorsing die FC Utrecht Kali maandag oplegde vanwege een kaakstoot, vormde het ene duel dat de middenvelder zou moeten missen geen probleem. Nu moet hij na zijn terugkeer bij een eerstvolgende kaart weer een wedstrijd toekijken. Spelers lopen in de eredivisie bij de vijfde en tiende gele kaart tegen een schorsing op.

"De gele kaart die Anouar Kali (FC Utrecht) gisteren kreeg tijdens het duel met PEC Zwolle, blijkt per ongeluk op het wedstrijdformulier te zijn genoteerd op naam van een andere speler", aldus de KNVB in een statement. "Op basis van de reglementen kan de kaart niet alsnog op naam van Kali genoteerd worden en komt de gele kaart te vervallen."

Schitterend. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij zou wel een boete betalen wanneer jij niks gedaan hebt?

Als ik en gele kaart krijg en op het wedstrijdformulier wordt gezet dat jij het was, dan is het toch een kleine moeite om het terug op mijn naam te zetten? Dat dat in het amateurvoetbal niet kan oké, maar op Eredivisieniveau?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer genoten vandaag in het stadion. Haller heeft echt een fantastische techniek, weet soms de bal op een prachtige manier aan te nemen. Ik heb de eerste helft combinatiespel gezien wat om te smullen was. Markiet ben ik met je eens hij echt enorm te kort komt, maar ik vind Letschert soms ook erg naïef verdedigen. Ik vind Kum met de wedstrijd beter worden als rechtsachter. Mooi doelpunt tegen Dordrecht en vandaag ook zijn tegenstander uitgeschakeld die aan het einde van de wedstrijd ook nog even wraak nam.

Vind het overigens jammer dat Verbeek gehuurd is, want die jongen kan wel een smaakmaker worden in de Galgenwaard. Aan bijvoorbeeld Oar heb ik mij de afgelopen wedstrijden alleen maar lopen ergeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een slimme zet. Dat een technisch directeur voor een trainer de aankopen doet vind ik altijd maar zo'n vreemd principe. Vaak genoeg hoor je ook dat een trainer hierdoor genoodzaakt is bepaalde spelers uit te spelen in wie hij het zelf eigenlijk helemaal niet ziet zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites