cimbomcu Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Hoorde ook dat Nesu in kleedkamer was voor de wedstrijd mooi hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Wat een wedstrijd, ouderwets goed sfeertje op de Bunnikside. Trok het echt niet meer de laatste twintig minuten. Sta zelfs een paar keer op youtube met ons mooie 110% Anti 020 spandoek. Eindelijk een keer een sfeeractie met vuurwerk overigens, was geslaagd deze keer :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Nesu forever Utreg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 FC Utrecht opnieuw lang zonder Mulenga FC Utrecht kan opnieuw lange tijd niet beschikken over Jacob Mulenga. De aanvaller heeft zondag tegen Ajax zijn linkerkruisband gescheurd. Dat heeft onderzoek in het ziekenhuis woensdag uitgewezen. De Zambiaanse spits was net hersteld van een scheuring in zijn rechterkruisband en heeft nu dus een soortgelijke ernstige blessure opgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Dit gaat moeilijk worden voor Utrecht toch 1 van de betere daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Dit is vooral dramatisch voor hemzelf... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 En voor Utrecht, maakte een groot verschil met of zonder hem, goed voetbal was er sowieso al niet. Pff wel kut voor hem man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 David di Tommaso 2011-11-29 06:00:00 Op 29 november 2005, vandaag precies zes jaar geleden, overleed op 26-jarige leeftijd volkomen onverwacht onze geliefde Franse speler David di Tommaso. Nous ne t’oublierons jamais We zullen je nooit vergeten David di Tommaso Echirolles (Fr.), 6 oktober 1979 – De Meern, 29 november 2005 (fcutrecht.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Zo speelde hij de sterren van de hemel bij FC Utrecht. Nu, zes jaar later, is hij een ster in de hemel. David di Tommaso! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 3 maanden cel geëist tegen Gerndt, blijft zo niet veel over bij Utrecht heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Waarom eigenlijk? En hij kan vast wel uit de cel blijven door borg te betalen oid :cab: Bovendien betekent als er 3 maanden geëist zijn tegen hem, het niet betekent dat ze ook daadwerkelijk toegekend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Het schijnt dat hij zijn ex vrouw in Zweden mishandeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Podolski Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 3 maanden cel geëist tegen Gerndt, blijft zo niet veel over bij Utrecht heb ik het idee. Hij zou zijn ex-vrouw in Zweden mishandeld hebben. FC Utrecht was hiervan op de hoogte kwam ik op een ander forum tegen, maar toch hebben ze het risico genomen. Gerndt zal nu pleiten voor onschuldig en anders een boete en werkstraf van wat ik begreep. Een rare vraag misschien van mijn kant. Er is een lied geschreven voor en/of over David di Tomasso rondom zijn sterven. Enkele zinnen ken ik ervan. Dat is 'de laatste wedstrijd is gespeeld, de punten zijn gedeeld' en elders in het nummer kwam 'voor David di Tomasso' voor. Iemand die weet of en waar ik die nog kan vinden 6 jaar later? Op youtube niet in ieder geval of ik herken hem niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Hij zou zijn ex-vrouw in Zweden mishandeld hebben. FC Utrecht was hiervan op de hoogte kwam ik op een ander forum tegen, maar toch hebben ze het risico genomen. Gerndt zal nu pleiten voor onschuldig en anders een boete en werkstraf van wat ik begreep. Een rare vraag misschien van mijn kant. Er is een lied geschreven voor en/of over David di Tomasso rondom zijn sterven. Enkele zinnen ken ik ervan. Dat is 'de laatste wedstrijd is gespeeld, de punten zijn gedeeld' en elders in het nummer kwam 'voor David di Tomasso' voor. Iemand die weet of en waar ik die nog kan vinden 6 jaar later? Op youtube niet in ieder geval of ik herken hem niet meer. Alsjeblieft: WxEyBASU4i0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Podolski Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Alsjeblieft: WxEyBASU4i0 Ik heb zelf ook eerst op Youtube gekeken, maar het is zolang geleden dat ik dat nummer voor het laatst heb gehoord dat ik hem niet meer herkend heb. Bij deze ging er wel een heel klein lampje branden maar niet zo van ja, dit was hem. Mijn dank is zéér groot in ieder geval!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Ouderwets middagje Utreg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Wat een lachwekkend publiek ;e Eerst een half uur lang een begrafenis stemming en dan lopen homo's hand in hand en is Sparta de club van Rotterdam.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 26 december 2011 Share Geplaatst 26 december 2011 Lensky weg bij FC Utrecht 2011-12-26 12:39:44 Jacob Lensky is afgelopen donderdag definitief teruggekeerd naar Canada. Jacob wilde graag terug naar Canada om daar zijn leven opnieuw op te bouwen, nu hij al enige tijd kampt met een alcoholprobleem. De 23-jarige Canadees met ook een Tsjechisch paspoort stond nog onder contract bij FC Utrecht tot het einde van het lopende seizoen. Die overeenkomst is nu per 1 januari 2012 ontbonden. FC Utrecht wenst Jacob alle succes in de toekomst en bedankt hem voor de periode die hij als speler van FC Utrecht actief is geweest. Bron: fcutrecht.nl Ik had zo gehoopt dat het goed zou komen met die jongen en het leek er op dat hij echt aan het terug komen was bij het eerste team, maar helaas. Zo blijven er maar weinig spelers met kwaliteit over... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2011 Share Geplaatst 26 december 2011 Jammer vond hem een sympathieke kerel en ook een uitstekende voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 26 december 2011 Share Geplaatst 26 december 2011 Sympathieke kerel? Die vent was een zware einzelganger, contactgestoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2011 Share Geplaatst 26 december 2011 Had een interview in VI, Johan Derksen had dat een een keer opgelezen. En toen kwam die gewoon over als een hele leuke kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Derksen had alleen een paar quotes opgelezen. Ik heb het hele interview gelezen en die Lensky is inderdaad contactgestoord, verbaasde me niet dat hij alcoholverslaafd is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Nah iets meer respect mag wel, hij heeft er zelf ook niet voor gekozen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Waar heeft hij zelf niet voor gekozen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 De geest van Jack Daniels bracht hem elke x weer terug, daar kon hij zelf niks aan doen :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten