Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Wat een wedstrijd, ouderwets goed sfeertje op de Bunnikside. Trok het echt niet meer de laatste twintig minuten.

Sta zelfs een paar keer op youtube met ons mooie 110% Anti 020 spandoek.

Eindelijk een keer een sfeeractie met vuurwerk overigens, was geslaagd deze keer :).

PICT0019.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Utrecht opnieuw lang zonder Mulenga

FC Utrecht kan opnieuw lange tijd niet beschikken over Jacob Mulenga. De aanvaller heeft zondag tegen Ajax zijn linkerkruisband gescheurd. Dat heeft onderzoek in het ziekenhuis woensdag uitgewezen.

De Zambiaanse spits was net hersteld van een scheuring in zijn rechterkruisband en heeft nu dus een soortgelijke ernstige blessure opgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

David di Tommaso

2011-11-29 06:00:00

Op 29 november 2005, vandaag precies zes jaar geleden, overleed op 26-jarige leeftijd volkomen onverwacht onze geliefde Franse speler David di Tommaso.

Nous ne t’oublierons jamais

We zullen je nooit vergeten

David di Tommaso

Echirolles (Fr.), 6 oktober 1979 – De Meern, 29 november 2005

(fcutrecht.nl)

3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 maanden cel geëist tegen Gerndt, blijft zo niet veel over bij Utrecht heb ik het idee.

Hij zou zijn ex-vrouw in Zweden mishandeld hebben.

FC Utrecht was hiervan op de hoogte kwam ik op een ander forum tegen, maar toch hebben ze het risico genomen. Gerndt zal nu pleiten voor onschuldig en anders een boete en werkstraf van wat ik begreep.

Een rare vraag misschien van mijn kant. Er is een lied geschreven voor en/of over David di Tomasso rondom zijn sterven. Enkele zinnen ken ik ervan. Dat is 'de laatste wedstrijd is gespeeld, de punten zijn gedeeld' en elders in het nummer kwam 'voor David di Tomasso' voor. Iemand die weet of en waar ik die nog kan vinden 6 jaar later? Op youtube niet in ieder geval of ik herken hem niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zou zijn ex-vrouw in Zweden mishandeld hebben.

FC Utrecht was hiervan op de hoogte kwam ik op een ander forum tegen, maar toch hebben ze het risico genomen. Gerndt zal nu pleiten voor onschuldig en anders een boete en werkstraf van wat ik begreep.

Een rare vraag misschien van mijn kant. Er is een lied geschreven voor en/of over David di Tomasso rondom zijn sterven. Enkele zinnen ken ik ervan. Dat is 'de laatste wedstrijd is gespeeld, de punten zijn gedeeld' en elders in het nummer kwam 'voor David di Tomasso' voor. Iemand die weet of en waar ik die nog kan vinden 6 jaar later? Op youtube niet in ieder geval of ik herken hem niet meer.

Alsjeblieft:

WxEyBASU4i0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsjeblieft:

WxEyBASU4i0

Ik heb zelf ook eerst op Youtube gekeken, maar het is zolang geleden dat ik dat nummer voor het laatst heb gehoord dat ik hem niet meer herkend heb. Bij deze ging er wel een heel klein lampje branden maar niet zo van ja, dit was hem.

Mijn dank is zéér groot in ieder geval!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lensky weg bij FC Utrecht

2011-12-26 12:39:44

Jacob Lensky is afgelopen donderdag definitief teruggekeerd naar Canada. Jacob wilde graag terug naar Canada om daar zijn leven opnieuw op te bouwen, nu hij al enige tijd kampt met een alcoholprobleem.

De 23-jarige Canadees met ook een Tsjechisch paspoort stond nog onder contract bij FC Utrecht tot het einde van het lopende seizoen. Die overeenkomst is nu per 1 januari 2012 ontbonden.

FC Utrecht wenst Jacob alle succes in de toekomst en bedankt hem voor de periode die hij als speler van FC Utrecht actief is geweest.

Bron: fcutrecht.nl

Ik had zo gehoopt dat het goed zou komen met die jongen en het leek er op dat hij echt aan het terug komen was bij het eerste team, maar helaas.

Zo blijven er maar weinig spelers met kwaliteit over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites