Arsène Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Hoe gaat het eigenlijk met Nesu? Is daar nog nieuws over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 volgensmij was laatste nieuws dat hij z'n rolstoel zelf kon bewegen, maar weet het niet meer zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 - Volgens diverse bronnen is Vormer vandaag met zijn zaakwaarnemer in Utrecht. Roda en Utrecht zijn er trouwens nog niet uit over de transfersom. Roda vraagt 2M, Utrecht wil maar 1M geven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Vooruitgang, van de ene kwakkelende club naar de andere... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Financieel zal het wel een (kleine) vooruitgang kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dan kan Vormer beter ene jaartje wachten en transfervrij een grotere stap vooruit maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Kan ie beter volgend jaar naar Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dat zou ik niet direct een grotere stap noemen :mrgy: maar hij zou voor Feyenoord wel bruikbaar zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Zou balen zijn als ie naar Utrecht gaat :cab: Zie 'm graag naar Feyenoord komen volgend seizoen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Vormer zou zeker welkom zijn, al hoop ik persoonlijk nog op Toornstra... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Bruins? is dat geen optie voor Utrecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Te goed :5 Nee geintje, maar ik vraag me af of Utrecht de juiste club voor hem is, puur qua club. Koeman als trainer ligt hem wel goed denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 zou wel vet zijn als hij komt beetje creativiteit, dat is er nu echt TOTAAL niet, al was Duplan er niet bij en die brengt toch wel veel creativiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Vormer is zo creatief toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Gewoon een balafpakker, niet echt een creatieve jongen nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Het ging ook niet over Vormer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 na, heeft een prima pass in de benen hoor die vent. Staat op de positie van balafpakker maar voor een speler op die positie kan hij wel voetballen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Volgens mij is iedereen op dit moment een versterking voor FCU. Al je ziet wat die zijn kwijtgeraakt aan transfers/blessures... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Eindelijk de eerste 3 punten binnen. Toch bizar dat we in 4 wedstrijden al 4 keer een arbitrale fout tegen hebben gehad... Heeft toch al 7 punten gekost helaas... Verder is het team wat er nu staat prima, kwalitatief iets minder als vorig jaar maar ik heb er toch zeker veel vertrouwen in ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 En in de EL zijn we vorig jaar ook al flink genaaid... Heb ook vertrouwen n.a.v. wat ik zaterdag heb gezien. Bovenberg heeft me verbaasd, een hele rustige en slimme rechtsback. Had ik niet verwacht. Middenveld is nu geweldig, met natuurlijk Asare, Sneijder die goed in de kleine ruimte is en ook vaak diepgaat, en ook MÃ¥rtensson speelde erg goed tegen Roda. Kan een goede vervanger worden van Silberbauer, hij is ook erg fel maar ook aan de bal aardig. Gerndt moet Erwin wel gewoon in de spits laten spelen, want als rechtsbuiten verdwaalde hij helemaal. En Mulenga dan vanaf rechts, dan kan hij ook naar binnen trekken bij een voorzet van Oar zoals bij de 3-1 en hem dan binnenkoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 FC Utrecht hengelt aanvaller Bob Schepers binnen FC Utrecht heeft de talentvolle aanvaller Bob Schepers overgenomen van SC Cambuur Leewarden. De Domstedelingen kopen hem voor drie seizoenen. Dat is vanaf het volgende seizoen, want hij maakt dit seizoen nog af bij Cambuur. Schepers is erg blij met de transfer. 'FC Utrecht is net als SC Cambuur, maar dan een paar stapjes groter', zegt hij tegen Voetbal International. 'Toen ik enkele maanden geleden van de interesse hoorde was ik heel gelukkig. Ik ga naar een grotere club, kan het seizoen afmaken in Leeuwarden en SC Cambuur verdient er ook nog wat aan.' Schepers is een van de grootste talenten van de jeugdopleiding van FC Groningen/SC Cambuur. Hij debuteerde op 17-jarige leeftijd en kreeg in zijn tijd bij Cambuur zelfs een stage bij Everton in de schoot geworpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 FC Utrecht kan de komende weken geen beroep doen op middenvelder Jacob Lensky. De Tsjechische international gaat in behandeling om van zijn alcoholprobleem af te komen. Dat meldde zijn club op de website. Lensky, geboren in Canada, was al enkele weken afwezig wegens aanhoudende migraineaanvallen. Uit nader onderzoek blijkt dat de hoofdpijn is te herleiden tot het alcoholprobleem waarmee de speler kampt. Na overleg met de medische staf heeft Lensky besloten onmiddellijk aan zijn behandeling te beginnen. ''De huidige situatie is natuurlijk niet goed voor mij, maar ook niet voor FC Utrechtâ€, aldus de 22-jarige middenvelder. ''Met professionele hulp ga ik er nu hard aan werken om weer zo snel mogelijk van waarde voor de club te worden.†Het is niet bekend hoe lang FC Utrecht Lensky moet missen. De club heeft de speler volledige steun toegezegd. Opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Gerndt moet sowieso in de punt en niet op de vleugel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Hoe gaat het eigenlijk met Nesu? Is daar nog nieuws over? Iemand een kleine update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 'Kan nu ook met rechterhand mijn rolstoel besturen, niet alleen met kin' Het gaat met Mihai Nesu, die in mei tijdens de training van FC Utrecht ongelukkig ten val kwam en daarbij een nekwervel brak, in hele kleine stapjes steeds wat beter. De verdediger werkt in een revalidatiecentrum hard aan zijn herstel. "De laatste ontwikkeling is, dat ik met mijn rechterhand mijn rolstoel kan besturen", legt de Roemeense back vrijdag uit. "Hiervoor moest ik dat met mijn kin doen", vertelt Nesu op de clubsite. "Ik kijk niet ver vooruit, maar ik vind dat ik de afgelopen tijd al aardige vooruitgang heb geboekt. Het is hard werken, maar voor mij is het nooit te zwaar. Ik ben namelijk als voetballer gewend om elke dag te trainen en bovendien ben ik gelukkig mentaal sterk." Nesu hecht veel waarde aan de steun en belangstelling van iedereen. "Die support geeft me extra kracht en nogmaals, daarvoor wil ik iedereen heel erg bedanken. De talloze kaarten, bloemen, tekeningen en andere blijken van steun waren indrukwekkend." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten