Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Eindelijk de eerste 3 punten binnen. Toch bizar dat we in 4 wedstrijden al 4 keer een arbitrale fout tegen hebben gehad... Heeft toch al 7 punten gekost helaas... Verder is het team wat er nu staat prima, kwalitatief iets minder als vorig jaar maar ik heb er toch zeker veel vertrouwen in !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En in de EL zijn we vorig jaar ook al flink genaaid...

Heb ook vertrouwen n.a.v. wat ik zaterdag heb gezien.

Bovenberg heeft me verbaasd, een hele rustige en slimme rechtsback. Had ik niet verwacht.

Middenveld is nu geweldig, met natuurlijk Asare, Sneijder die goed in de kleine ruimte is en ook vaak diepgaat, en ook MÃ¥rtensson speelde erg goed tegen Roda. Kan een goede vervanger worden van Silberbauer, hij is ook erg fel maar ook aan de bal aardig.

Gerndt moet Erwin wel gewoon in de spits laten spelen, want als rechtsbuiten verdwaalde hij helemaal. En Mulenga dan vanaf rechts, dan kan hij ook naar binnen trekken bij een voorzet van Oar zoals bij de 3-1 en hem dan binnenkoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Utrecht hengelt aanvaller Bob Schepers binnen

FC Utrecht heeft de talentvolle aanvaller Bob Schepers overgenomen van SC Cambuur Leewarden. De Domstedelingen kopen hem voor drie seizoenen. Dat is vanaf het volgende seizoen, want hij maakt dit seizoen nog af bij Cambuur.

Schepers is erg blij met de transfer. 'FC Utrecht is net als SC Cambuur, maar dan een paar stapjes groter', zegt hij tegen Voetbal International. 'Toen ik enkele maanden geleden van de interesse hoorde was ik heel gelukkig. Ik ga naar een grotere club, kan het seizoen afmaken in Leeuwarden en SC Cambuur verdient er ook nog wat aan.'

Schepers is een van de grootste talenten van de jeugdopleiding van FC Groningen/SC Cambuur. Hij debuteerde op 17-jarige leeftijd en kreeg in zijn tijd bij Cambuur zelfs een stage bij Everton in de schoot geworpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Utrecht kan de komende weken geen beroep doen op middenvelder Jacob Lensky. De Tsjechische international gaat in behandeling om van zijn alcoholprobleem af te komen. Dat meldde zijn club op de website.

Lensky, geboren in Canada, was al enkele weken afwezig wegens aanhoudende migraineaanvallen. Uit nader onderzoek blijkt dat de hoofdpijn is te herleiden tot het alcoholprobleem waarmee de speler kampt. Na overleg met de medische staf heeft Lensky besloten onmiddellijk aan zijn behandeling te beginnen.

''De huidige situatie is natuurlijk niet goed voor mij, maar ook niet voor FC Utrechtâ€, aldus de 22-jarige middenvelder. ''Met professionele hulp ga ik er nu hard aan werken om weer zo snel mogelijk van waarde voor de club te worden.â€

Het is niet bekend hoe lang FC Utrecht Lensky moet missen. De club heeft de speler volledige steun toegezegd.

Opvallend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Kan nu ook met rechterhand mijn rolstoel besturen, niet alleen met kin'

Het gaat met Mihai Nesu, die in mei tijdens de training van FC Utrecht ongelukkig ten val kwam en daarbij een nekwervel brak, in hele kleine stapjes steeds wat beter. De verdediger werkt in een revalidatiecentrum hard aan zijn herstel. "De laatste ontwikkeling is, dat ik met mijn rechterhand mijn rolstoel kan besturen", legt de Roemeense back vrijdag uit.

"Hiervoor moest ik dat met mijn kin doen", vertelt Nesu op de clubsite. "Ik kijk niet ver vooruit, maar ik vind dat ik de afgelopen tijd al aardige vooruitgang heb geboekt. Het is hard werken, maar voor mij is het nooit te zwaar. Ik ben namelijk als voetballer gewend om elke dag te trainen en bovendien ben ik gelukkig mentaal sterk."

Nesu hecht veel waarde aan de steun en belangstelling van iedereen. "Die support geeft me extra kracht en nogmaals, daarvoor wil ik iedereen heel erg bedanken. De talloze kaarten, bloemen, tekeningen en andere blijken van steun waren indrukwekkend."

Link naar opmerking
Deel via andere websites