Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=Back again']Zo, na een lange tijd gestopt te zijn met Football Manager en ook niet meer hier op het MU forum geweest begin ik weer. Dit keer begin ik met Marseille, omdat ik er één wou maken met mijn lievelingsclub FC Groningen maar daar zit een crashdump in op een bepaalde datum. Ik was inmiddels al 2 seizoenen op rij kampioen met Groningen en ik dacht dan ga ik nu beginnen aan een novelle.. Nee hoor, ik kan niet meer verder.

Maar ja we gaan met goede moed verder met Marseille en ik hoop dat ik jullie kan plezieren met mijn ideeën.

16bbybd.png

• Antwoorden 176
  • Weergaven 291
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Back again']Zo, na een lange tijd gestopt te zijn met Football Manager en ook niet meer hier op het MU forum geweest begin ik weer. Dit keer begin ik met Marseille, omdat ik er één wou maken met mijn lievelingsclub FC Groningen maar daar zit een crashdump in op een bepaalde datum. Ik was inmiddels al 2 seizoenen op rij kampioen met Groningen en ik dacht dan ga ik nu beginnen aan een novelle.. Nee hoor, ik kan niet meer verder.

Maar ja we gaan met goede moed verder met Marseille en ik hoop dat ik jullie kan plezieren met mijn ideeën.

16bbybd.png

Geplaatst

Olympique de Marseille _O_

Veel succes!

Mooie lay-out!

Geplaatst

Mooi begin van je novelle , je vorige novelle's waren ook van goede kwaliteit weet ik nog wel. Ik wens je bij deze weer succes:D

Geplaatst

Prachtige lay out!

wordt een volgertje denk!

maar vind je persoonlijk telkens zo layout niet ontiegelijk veel werk? vind ik persoonlijk wel!

Geplaatst

Prachtige begin en heerlijke transfers! Dos Santos!_O_ Wel veel geld voor hem ofniet?

Geplaatst

Succes met de mooiste club van Frankrijk! _O_

Geplaatst
Gaan we nou allemaal ineens lay-outs jatten van anderen? :cab:

Je mag het best gebruiken, maar wees dan gewoon even een vent en vraag het even.

is die van jou dan(A)? zoja nice work!

Geplaatst

Succes Jorrit, maak er wat van :D

Geplaatst

mooie opening en leuk dat je ook een marseille novelle hebt! ;)

Geplaatst

succes bij L'Om ;)

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb de lay-out zelf niet gemaakt, maar hij lijkt toch verdacht veel op deze:

[spoiler=vergelijken]2%20info%20Nike.png

Alleen de kleuren zijn anders, maar buiten de kleuren zijn er toch meer overeenkomsten dan verschillen. Zelfs de vele keren de clubnaam in de banner met een opacity zitten er in :cab:

Ik heb de lay-out zelf gemaakt, maar je kan nu niet gaan zeggen dat iedereen hier zit te faken.. Aangezien er honderd mensen zijn die bovenin een plaatje hebben en daaronder tekst.. Noem je dat dan ook faken? Ik heb zeker jouwe wel gezien en misschien wat van je ideeën overgenomen, maar dat kan je alleen als een compliment zien.

Geplaatst
Ik heb de lay-out zelf gemaakt, maar je kan nu niet gaan zeggen dat iedereen hier zit te faken.. Aangezien er honderd mensen zijn die bovenin een plaatje hebben en daaronder tekst.. Noem je dat dan ook faken? Ik heb zeker jouwe wel gezien en misschien wat van je ideeën overgenomen, maar dat kan je alleen als een compliment zien.

ik zei in prive bericht ook wel dat die het als compliment kon zien maar andere kant heeft hij wel een punt.

Het is allemaal bijna het zelfde alleen in een ander jasje!

Zelfs de banner is bijna het zelfde op de andere logo en naam na!.... de club naam heb je ook 1x 100% zichtbaar en daarna op een lagere opticty gekopieerd!

dus ik vind de punt van lazy opzich wel correct!

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb hem ook gestuurd dat ik wat ideeën van hem heb overgenomen. In 2009 had ik een novelle met Bojan Krkiç waar ik ongelofelijk veel nieuwe ideeën aan lay-outs heb gepresenteerd. Ik ga nu toch ook niet bij heel veel novelles roepen dat ze dat idee van mij hebben. Terwijl het misschien wel helemaal niet zo is.

Geplaatst

Lekker zeg, begin van deze novelle half verneukt. Moest dit nou? :moop: Ik ben al veel novellen tegen gekomen, waar ik min of meer dezelfde lay-outs zie.

Geplaatst
Gaan we nou allemaal ineens lay-outs jatten van anderen? :cab:

Je mag het best gebruiken, maar wees dan gewoon even een vent en vraag het even.

Hij lijkt inderdaad een beetje op die van jou.;)

Maar dan nog? Je kan toch trots zijn dat mensen een voorbeeld nemen aan jou knappe en mooie layouts? Of mag dat ook al niet? Want door jou goed lopende novelles nemen mensen een voorbeeld aan jou en maken een eigen 'vorm' van een layout die iets wat weg heeft van de jouwe, mooi toch? Dat betekend gewoon dat mensen jou kunsten waarderen.;)

ON: Prachtig begin Jorrit, net zoals die andere van jou, dus succes! Met OM heb je een prachtige club, en uhh haal Raúl!(Y)

Geplaatst

Laten we niet gaan bitchen op de lay-out, want slecht ziet het er niet uit. Het mag dan wel gebaseerd zijn op lay-outs van lazy_len, maar dat kun je ook als een compliment zien, Len. ;) Succes met L'OM, Jorrit.

Geplaatst

Heerlijke layout, goede selectie en een prima voorbereiding. Succes. ;)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]Oke, bedankt nog mensen. Ik durf nu die lay-out niet meer te gebruiken hoor.. :( Daar gaat al mijn werk, want ben er toch wel lang mee bezig geweest.. Nee grapje, ik gebruik voor elke update een soort nieuwe lay-out.

1074dnp.png

Geplaatst

Mooie layout weer hoor. Verder een heerlijk begin hoor, vooral de overwinning tegen Milan spreekt me aan!

Geplaatst

Wow _O_ Héérlijk begin zeg, je nieuwe tactiek lijkt goed te worden :D Alles gewonnen & een knappe zege op AC :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.