Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Succes met het thema van FC Twente. Hopelijk kan je Mallorca er weer wat meer bovenop krijgen en kan je op termijn mee doen om de titel.
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Succes op dat schitterende eiland! Je gemaakte updates wel opslaan als .PNG, niet .JPEG.
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Auteur Succes op dat schitterende eiland! Je gemaakte updates wel opslaan als .PNG, niet .JPEG. zal ik doen, maar waarom moet dat trouwens?
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Auteur [spoiler=Reacties]Bedankt voor alle reacties :D en ik heb ze nu als .png ;)
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Mooie aankopen hoor, Vandenborre is een steengoede back en De La Red is een beest op het middenveld!
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. De Guzman kan toch ook prima samen met De La Red op het middenveld spelen. En met Van den Borre heb je een van de betere rechtsbacks.
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Auteur daarom zal ik hem ook niet laten gaan en vanden borre is een mc, maar kan ook wel op rechtsback zal hem daar ook eens proberen ;) dus ik speel met de la red vmc en van den borre en de guzman op mc, maar de guzman is ongelukkig omdat hij bang is voor zijn basis plaats.
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Succes met Mallorca! De eerste twee goede aankopen zijn al binnen. ;)
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Ik heb dit soort nieuws nog nooit in het Dagblad van het Noorden gelezen. :) Succes.
Geplaatst 19 augustus 201014 jr. Auteur dan werd dat hoog tijd :D, waarschijnlijk komt er vandaag nog een update ;)