Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=over de novelle]Hier weer een novelle van mij. ik heb vanaf nu weer toesteming om één novelle te maken en ga deze dan ook langer volhouden. ik heb momenteel een nieuwe psp dus de foto's die ik bij mijn novelle ga gebruiken komen er waarschijnlijk ook mooier uit. doordat ik een nieuwe psp heb kon ik de saves niet goed overbrengen en kan dus niet verder met mijn vorige novelle. ik heb ook nog geen banner maar die ga ik denk ik vanmiddag maken. vanavond update 2. rick de 1-1 heb ik al op mijn nieuwe psp gestart en de voorbereiding had ik al geplaatst dus die gaat gewoon verder.

33bjzsz.png

ps: de text is onderin niet helemaal goed leesbaar. ik kan het nu niet veranderen maar ik mijn volgende update wordt dat beter

• Antwoorden 114
  • Weergaven 179
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=over de novelle]Hier weer een novelle van mij. ik heb vanaf nu weer toesteming om één novelle te maken en ga deze dan ook langer volhouden. ik heb momenteel een nieuwe psp dus de foto's die ik bij mijn novelle ga gebruiken komen er waarschijnlijk ook mooier uit. doordat ik een nieuwe psp heb kon ik de saves niet goed overbrengen en kan dus niet verder met mijn vorige novelle. ik heb ook nog geen banner maar die ga ik denk ik vanmiddag maken. vanavond update 2. rick de 1-1 heb ik al op mijn nieuwe psp gestart en de voorbereiding had ik al geplaatst dus die gaat gewoon verder.

33bjzsz.png

ps: de text is onderin niet helemaal goed leesbaar. ik kan het nu niet veranderen maar ik mijn volgende update wordt dat beter

Geplaatst

alweer een novelle:(, maar toch succes.

Geplaatst

Alweer een nieuwe novelle? :cab:

Stop er gewoon alsjeblieft mee.. Er is elke keer wel weer iets.. Je maakt toch nooit wat af..

Geplaatst

''Martin Jol terug naar Fulham'', naar mijn weten is hij daar nooit coach geweest, nouja toch succes

Geplaatst

Waarom krijg jij nou in godsnaam nou weer toestemming om een nieuwe novel te starten?

Misschien dan leuk als je je volgende begint dat je een andere club neemt ipv 60 keer ajax en dezelfde transfers

Geplaatst

Zou Jol ook wel eens aan van de boog vragen of hij opnieuw mag beginnen?

Jol: Rik, het gaat niet zo goed. Ik denk dat we beter opnieuw kunnen beginnen.

Van de Boog: Je hebt gelijk, Martin. Dat doen we. Ik zal alle transfers ff cancellen.

On-topic: er is nou al negen keer iets gebeurt met je psp of met de game of wat dan ook. Dus is het wel verstandig om dan weer een nieuwe te starten. Want het is jammer dat je gewoon niets afrondt.

Geplaatst

Hee wat leuk dat jij ook eindelijk eens een novelle begint.:cab::cry:

Zonder dollen. Waar slaat het op dat dit nog wordt toegestaan. Om te janken dit!!!

Geplaatst

In plaats van dat iedereen gaat lopen janken dat er alweer een novelle wordt gestart door deze persoon, kunnen we ook gewoon met zijn allen niet reageren. Laat hem zijn ding doen en reageer gewoon niet. Een vaste volger kun je niet worden, want daar stopt hij te snel voor. Zonder reacties stopt hij ook wel, dus volg gewoon niet en reageer ook niet meer.

Geplaatst

..... Slechte layout, Te uitgerekt. En de zoveelste novelle van jouw. We hoeven niet altijd jouw avonturen te lezen. Ik ben nu ook bezig, Ontslagen bij Ajax en bezig bij Werder Bremen :) En ik heb geen trek in een novelle

Geplaatst

Succes man, maar ben benieuwd voor hoelang....

Geplaatst

goed ik ga ook meer eens mijn licht laten schijnen over dit gebeuren...

best vreemd dat iemand die gewoon alleen maar kritiek krijgt wel binnen no time de 25 reacties haalt...oke daar zit hij nu nog niet op maar dat gaat altijd vrij vlot...

en dat er mensen zijn die echt hun best doen...veel tijd er in steken en het gewoon allemaal WEL goed op orde hebben gewoon geen reacties krijgen...

word het zelfs zo erg dat hij straks ook nog stemmen gaat krijgen voor IDS?

Geplaatst

best vreemd dat iemand die gewoon alleen maar kritiek krijgt wel binnen no time de 25 reacties haalt...oke daar zit hij nu nog niet op maar dat gaat altijd vrij vlot...

en dat er mensen zijn die echt hun best doen...veel tijd er in steken en het gewoon allemaal WEL goed op orde hebben gewoon geen reacties krijgen...

Inderdaad zeg, zoveel reacties op een update:cab:.

En ik denk dat hij toch geen stemmen zou krijgen, al kreeg Dabid Billa dat wel. Maar hij was ook gewoon speciaal, woonde net een jaar in Nederland en kon al aardig wat Nederlands voor een Italiaan!:*) Maar ja, hopelijk houd deze jongen het nou een keer vol en doe nou een keer wat met je tips!!

Dus neem een duidelijke layout, kies voor een makkelijk leesbaar lettertype!

Geplaatst

Je hebt helemaal gelijk. Reageer allemaal even op mijn novelle :oops: in plaats van deze, als je het al een novelle mag noemen.

Nu even zonder dollen. Houd het vol of stop gewoon, want hoe je het nu steeds doet slaat werkelijk nergens op.

Geplaatst

even 1 reactie hierop ik voel me met ajax top en heb al 1 seizoen gespeeld dus de updates komen nu wel

zo niet dan neem ik ontslag van de novelle site en maak ik 5 jaar lang geen novelles meer. nu hebben de monitoren het ook gelezen. zo weet iedereen zekker dat ik 1 seizoen minimaal afmaak en dan ben ik ook van die vragen af. ik zal het per maand ertellen met af en toe een intervieuw op aanvraag.

Hmm die 5 jaar zijn wel snel voorbij gegaan he Ajax fan 1992? Ik heb dit stukje even gekopieerd uit je vorige novelle.. Jammer dat je je belofte niet na komt. Maar toch maar weer succes?

Geplaatst
  • Auteur

dfhdnr.png

[spoiler=reacties]geef alsjeblieft alleen comentaar op mijn update en pas zuren als ik er mee stop. ik ben nou toch nog bezig. voor de rest wil ik iedereen die mij suc6 heeft gewenst heel erg bedanken dit motiveert mij heel erg. en wo_2 jij had net zelfs nog meer reacties gegeven dan ik updates. dat vond ik best grapig om te zien. voor de rest wil ik zeggen als je mij novelle volgt geniet ervan ik heb momenteel veel geleerd door naar andere te kijken en volg je hem niet dan wens ik je veel plezier op het forum. Want ook al vind je mijn novelle niks er zijn zat mooie novelle's.

Geplaatst

Stop maar...

Je start toch morgen weer een nieuwe

Geplaatst

geef alsjeblieft alleen comentaar op mijn update en pas zuren als ik er mee stop.

Jij mag niet eens nadenken over stoppen;)

Ik wil je wel een compliment geven over het feit dat je transfers voor het eerst goed schrijft;)

Geplaatst

Jezus wat een zeik reacties hier zeg houdt er alsjeblieft mee op ik wordt echt treurig van. Wie valt ie lastig hier mee? Niemand! Jullie hoeven zijn novelle niet te lezen dus doe het dan ook niet joh. Ga lekker wat nuttigs doen met je leven in plaats van mensen de grond in te boren stelletje mierenneukers.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.