Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

of3sz5.png

ROTTERDAM - Al voordat het seizoen is begonnen vind er een trainerswissel plaats bij Feyenoord.

Mario Been vertrekt per direct bij Feyenoord, Daarintegen is er ook al een nieuwe trainer aangetrokken.

Het gaat hier om: "Danny vd Heiden", Hij tekent een 1-jarig contract bij de Rotterdamse club.

Een nog onervaren coach maar Eric Gudde ziet het in hem zitten. "De manier hij het spelletje ziet is zo fantastisch, Met deze trainer kunnen we prijzen pakken!"

Zei Gudde tijdens de persconferentie, Ook Leo Beenhakker is zeer te spreken over de nieuwe trainer.

"Het was eigenlijk een koopje" aldus Beenhakker, Waarmee hij doelt op het contract wat de trainer met de club heeft afgesloten.

Toch is Danny vd Heiden een eerlijke trainer en weet wat hij wilt, Er zijn ook een aantal afspraken gemaakt met het bestuur.

Mocht de trainer de doelstelling niet halen, Dan krijg hij maar 50% van zijn salaris uitbetaald.

Ook mogen de spelers onderling bepalen wanneer zei de trainer weg willen hebben.

"Het zijn de risico's van het vak, Als ik dit niet in mijn contract had gezet had ik hier nooit mogen beginnen." aldus Danny vd Heiden.

Ook Mario Been heeft al gereageert op het aantrekken van de nieuwe trainer en zijn ontslag.

"Ja wat kan je erover zeggen, Het is de keuze van de club en ik doe wat het beste voor de club is."

Toch lijkt Mario Been terug te keren bij Feyenoord, De nieuwe trainer zou hem graag als assistent erbij willen hebben.

Maar of Mario Been daar zoon zin in heeft dat liet hij nog even niet weten, Maar dat zullen we snel te horen krijgen.

[spoiler=INFO]Deze carriere wil ik zo realistisch mogelijk aanpakken. Dus zoveel mogelijk geld besparen zodat de schulden zo snel mogelijk zijn weggewerkt.

De banner ziet er misschien niet heel mooi uit, Mocht iemand er tijd voor hebben zou diegene er dan 1 voor mij willen maken?

Naja ik zou zeggen, Geniet ervan:mrgy:

• Antwoorden 146
  • Weergaven 257
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

ROTTERDAM - Al voordat het seizoen is begonnen vind er een trainerswissel plaats bij Feyenoord.

Mario Been vertrekt per direct bij Feyenoord, Daarintegen is er ook al een nieuwe trainer aangetrokken.

Het gaat hier om: "Danny vd Heiden", Hij tekent een 1-jarig contract bij de Rotterdamse club.

Een nog onervaren coach maar Eric Gudde ziet het in hem zitten. "De manier hij het spelletje ziet is zo fantastisch, Met deze trainer kunnen we prijzen pakken!"

Zei Gudde tijdens de persconferentie, Ook Leo Beenhakker is zeer te spreken over de nieuwe trainer.

"Het was eigenlijk een koopje" aldus Beenhakker, Waarmee hij doelt op het contract wat de trainer met de club heeft afgesloten.

Toch is Danny vd Heiden een eerlijke trainer en weet wat hij wilt, Er zijn ook een aantal afspraken gemaakt met het bestuur.

Mocht de trainer de doelstelling niet halen, Dan krijg hij maar 50% van zijn salaris uitbetaald.

Ook mogen de spelers onderling bepalen wanneer zei de trainer weg willen hebben.

"Het zijn de risico's van het vak, Als ik dit niet in mijn contract had gezet had ik hier nooit mogen beginnen." aldus Danny vd Heiden.

Ook Mario Been heeft al gereageert op het aantrekken van de nieuwe trainer en zijn ontslag.

"Ja wat kan je erover zeggen, Het is de keuze van de club en ik doe wat het beste voor de club is."

Toch lijkt Mario Been terug te keren bij Feyenoord, De nieuwe trainer zou hem graag als assistent erbij willen hebben.

Maar of Mario Been daar zoon zin in heeft dat liet hij nog even niet weten, Maar dat zullen we snel te horen krijgen.

[spoiler=INFO]Deze carriere wil ik zo realistisch mogelijk aanpakken. Dus zoveel mogelijk geld besparen zodat de schulden zo snel mogelijk zijn weggewerkt.

De banner ziet er misschien niet heel mooi uit, Mocht iemand er tijd voor hebben zou diegene er dan 1 voor mij willen maken?

Naja ik zou zeggen, Geniet ervan:mrgy:

Geplaatst

Succes bij Feyenoord. Realisme is jammer genoeg de schulden, zal moeilijk worden die helemaal kwijt te schelden, maar mits goede prestaties moet het te doen zijn.

Geplaatst

Succes bij Feyenoord (y).

Geplaatst

succes bij feyenoord ;)

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

De kop is er weer af bij Feyenoord, De eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld en de coach weet al wat hem te wachten staat.

Toch liep het in de organisatie van Feyenoord niet helemaal lekker, Er werden volgens de coach te weinig oefenwedstrijden gepland.

Het bestuur gaf als rede dat er te weinig geld beschikbaar was en dat de meeste clubs toch wel een bijdrage wouden hebben.

"Naja als het bestuur dat zegt dan zal het wel zo zijn, En moeten we het dus met deze 2 oefenwedstrijden doen." Zei Danny vd Heiden.

Excelsior 0 - 2 Feyenoord

De eerste wedstrijd van de voorbereiding was dan ook tegen het "kleine broertje". Excelsior uit is altijd lastig.

Vooral de 1ste helft kwamen wij weinig aan voetballen toe, Het liep nog niet goed en de spelers snapte de speelwijze niet.

Langzamerhand begonnen de spelers elkaar steeds makkelijker te vinden en vonden zei de gaten in de verdediging van Excelsior.

Het 1ste doelpunt viel in de 57e minuut en kwam op naam van Tomasson. Diezelfde Tomasson scoorde een kwartier later nog eens.

Dit keer met een fraai afstandschot in de kruising. Wie had dat nou nog gedacht.

OH Leuven 0 - 4 Feyenoord

Voor de wedstrijd had ik nog niks over deze club te horen gekregen en ik ging er dus ook met weinig informatie heen.

Toch verliep de wedstrijd goed en wij waren de hele wedstrijd de betere. Smolov opende de score in de 27e minuut.

Daarna was het even rustig maar in de 54e minuut sloeg de Vrij toe met een afstand schot 0-2.

De andere 2 doelpunten kwamen op naam van: Cisse (71) en Smolov(81m).

Geplaatst

Succes om uit de schulden te komen met Feyenoord. Een hele klus om daarnaast ook nog goed te presteren. Eerste resultaten zijn iig goed! En updates zien er verzorgd uit, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle leuke reacties nu al:D

Misschien dat de manier van schrijven niet goed is maar dat vraag ik me nog af.

Meestal deed ik novelle's met een presentatie maar nu voor het eerst echt met veel tekst.

Graag wil ik jullie mening erover weten en of ik het nu goed beschrijf.

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

Inmiddels de voorbereiding achter de rug en nu de competitie in.

Het klinkt gemakkelijk maar dat is het toch niet, De eerste wedstrijd uit tegen PSV.

Zoals de mensen in de omgeving eindhoven het noemen. De boeren vs De kakkerlakken.

PSV 3 - 2 Feyenoord

1x Wijnaldum

1x Vlaar

Het was jammer dat we hier geen punt konden halen.

Nadat we mooi op een 1-2 voorsprong kwamen gaven we het toch nog uit handen.

Affelay was de echte plaaggeest voor ons, Hij scoorde het winnende doelpunt.

Dan zou je denken, Nou dat gebeurt toch vaker? Maar niet in de 95e minuut.

En er waren maar 3 minuten blessuretijd gegeven. Al met al dus heel zuur.

Feyenoord 4 - 2 NAC Brede

1x Bruins

3x Fer

Een mooie overwinning en we zien het als een revanche van de vorige wedstrijd.

Leroy Fer liet zien hoe het moest en nam het voortouw, Dat was ook wel te merken.

Hij liet het zien door 3 doelpunten te scoren, Maar niet alleen hij speelde goed het hele elftal.

Een mooie overwinning, Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken!

Geplaatst

Gelukkig verlies je van PSV, je mag alles winnen maar die niet ;). Verder schrijf je redelijk, alleen kan je denk beter gewoon doortypen dan telkens één zin en dan een enter snap je?

Verder moet Eindhoven natuurlijk met een hoofdletter en is het NAC Breda, maar dat zijn miniscule foutjes die je een keer kan maken. KIU!

Geplaatst

jammer van psv, maar het gaat erg goed ;)

Geplaatst
  • Auteur
Gelukkig verlies je van PSV, je mag alles winnen maar die niet ;). Verder schrijf je redelijk, alleen kan je denk beter gewoon doortypen dan telkens één zin en dan een enter snap je?

Verder moet Eindhoven natuurlijk met een hoofdletter en is het NAC Breda, maar dat zijn miniscule foutjes die je een keer kan maken. KIU!

Idd daar heb je wel gelijk in, ik zal het proberen te doen.

en dat foutje van NAC Breda had ik niet door, was gewoon een typfoutje.

Toch bedankt voor het melden!

Vanavond Belangrijke Update: Transfer Nieuws

Geplaatst
Moet jij niet aan het roer als echte trainer van Feyenoord, Jij weet excelsior wel te verslaan!

:P

Jammer van spelfouten enz. Maar wel goede resultaten. (Wie zouden er nou beter kunnen voetballen? Boeren of Kakkerlakken?)

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

Er zijn al 2 wedstrijden onderweg maar toch wou ik nog versterkingen halen voor dit seizoen. Niet alleen versterkingen maar ook goede wissels zodat ik een brede selectie heb.

Transfers IN

Patrick van Aanholt

Gehuurd Chelsea

Jeffrey Bruma

Gehuurd Chelsea

Franco di Santo

Gehuurd Chelsea

Romeo Castelen

2.3m Hamburger SV

Ruben Yttergaerd Jenssen

1.1m Tromso

Zelf vond ik dit geslaagde transfers, Met een laag budget goed ingekocht en gehuurd. Ik hou er rekening mee dat er een aantal spelers vertrekken in verband met de schulden. Mocht het niet zo zijn heb ik altijd nog goede wissels achter de hand.

Ook werden er spelers verkocht deze transfer periode. Niet een paar, maar een flink aantal. 5 spelers verlieten deze transferperiode de Kuip. Sommige om prive redenen en sommige omdat ze wegmoesten bij de club. Toch heb ik geprobeerd zoveel mogelijk voor deze spelers te krijgen.

Transfers UIT

Diego Biseswar

7m Sevilla

Karim El Ahmadi

2.9m Everton

Tim de Cler

3.8m Sunderland

Andre Bahia

9.5m Genoa

Jon Dahl Tomasson

2.6m Stoke City

Met deze transfers ben ik erg tevreden, Dit scheelt veel in het salarisbudget en nu hebben we meer geld voor onze schulden af te lossen. Toch zou je misschien denken "waarom sommige spelers voor zo weinig?". Ja deze spelers moesten toch weg, Ze hadden een te hoog salaris en voor meer wouden de club hun niet.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.