Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2exsflx.png

Livron nieuwe coach van Villarreal

Brice Livron gaat aan de slag als nieuwe trainer van Villarreal CF, een subtopper uit de Spaanse Liga BBVA. De Belg die eerder Lierse, Anderlecht en Lille Metropole coachte zette z'n handteking onder een lucratief contract van vier seizoenen met een weeksalaris van maar liefst € 45,500. De club Villarreal werd opgericht op 10 maart 1923 en speeldde in het seizoen van 1998 voor het eerst in de Primera Division. In de voorbije twaalf jaar groeide het team op tot een échte topclub in Spanje. Grootste gloriemoment was ongetwijfeld het behalen van de halve finale in de Championsleague in het seizoen 2006.. In die halve finale werden ze dan uiteindelijk uitgeschakeld door een stug Arsenal. The Gunners verloren die finale uiteindelijk van concurrent FC Barcelona. De club beschikt verder nog over enkele topspelers van formaat. Belangrijkste man is ongetwijfeld jeugdproduct Santiago Cazorla. Maar met Carlos Marchena, Marcos Senna, Nilmar en Guisseppe Rossi heeft het eigelijk een team dat, mits enkele goede aankopen, kan meedingen naar die felbegeerde titel. Hét grote doel dit seizoen is om in de top vijf te eindigen en zo een plaats in de Championsleague te bemachtigen. Dit seizoen komt het ook uit in de Europa League waar de minimale doelstelling de kwartfinale is. De Submarino amarillo speelt zijn thuiswedstrijden in het Stadio Él Madrigal en treed aan in een volledig geel gekleurd tenue. Uitwedstrijden worden in het Blauw afgewerkt.. Hoofdsponser van de club is Airoport Castello en betaald ons jaarlijks 4,150,000 milj euro. Clubs op onze zwarte lijst zijn eerst en vooral Castellon, de clliub uit de Liga Adelante. Verder volgen Valencia CF, Levante en Hércules. Die laatste is overigens mijn favoriete club, maar de supporters stellen zich vooralsnog geen vragen. Onze club is rijk en volledig vrij van schulden. Dus er zal naar geen cent gekeken worden dit jaar op de transfermarkt. Hopelijk vind dit gedreven 'Billarreal' opnieuw de weg naar het succes in Spanje. De club, vrienden, kennissen en supporters kijken uit naar een fantastisch seizoen!

[spoiler=Click]Jullie zullen je afvragen, weer een novelle wanneer FM 2011 bijna uit is.. Maar na ik sommige Novellen te lezen kreeg ik ook zin om te schrijve. Zoals je ziet is het niet echt professioneel maar ik heb mijn best gedaan! Dankje Richard voor de mooie banner!

Groetjes

Geplaatst
  • Auteur

2exsflx.png

Livron nieuwe coach van Villarreal

Brice Livron gaat aan de slag als nieuwe trainer van Villarreal CF, een subtopper uit de Spaanse Liga BBVA. De Belg die eerder Lierse, Anderlecht en Lille Metropole coachte zette z'n handteking onder een lucratief contract van vier seizoenen met een weeksalaris van maar liefst € 45,500. De club Villarreal werd opgericht op 10 maart 1923 en speeldde in het seizoen van 1998 voor het eerst in de Primera Division. In de voorbije twaalf jaar groeide het team op tot een échte topclub in Spanje. Grootste gloriemoment was ongetwijfeld het behalen van de halve finale in de Championsleague in het seizoen 2006.. In die halve finale werden ze dan uiteindelijk uitgeschakeld door een stug Arsenal. The Gunners verloren die finale uiteindelijk van concurrent FC Barcelona. De club beschikt verder nog over enkele topspelers van formaat. Belangrijkste man is ongetwijfeld jeugdproduct Santiago Cazorla. Maar met Carlos Marchena, Marcos Senna, Nilmar en Guisseppe Rossi heeft het eigelijk een team dat, mits enkele goede aankopen, kan meedingen naar die felbegeerde titel. Hét grote doel dit seizoen is om in de top vijf te eindigen en zo een plaats in de Championsleague te bemachtigen. Dit seizoen komt het ook uit in de Europa League waar de minimale doelstelling de kwartfinale is. De Submarino amarillo speelt zijn thuiswedstrijden in het Stadio Él Madrigal en treed aan in een volledig geel gekleurd tenue. Uitwedstrijden worden in het Blauw afgewerkt.. Hoofdsponser van de club is Airoport Castello en betaald ons jaarlijks 4,150,000 milj euro. Clubs op onze zwarte lijst zijn eerst en vooral Castellon, de clliub uit de Liga Adelante. Verder volgen Valencia CF, Levante en Hércules. Die laatste is overigens mijn favoriete club, maar de supporters stellen zich vooralsnog geen vragen. Onze club is rijk en volledig vrij van schulden. Dus er zal naar geen cent gekeken worden dit jaar op de transfermarkt. Hopelijk vind dit gedreven 'Billarreal' opnieuw de weg naar het succes in Spanje. De club, vrienden, kennissen en supporters kijken uit naar een fantastisch seizoen!

[spoiler=Click]Jullie zullen je afvragen, weer een novelle wanneer FM 2011 bijna uit is.. Maar na ik sommige Novellen te lezen kreeg ik ook zin om te schrijve. Zoals je ziet is het niet echt professioneel maar ik heb mijn best gedaan! Dankje Richard voor de mooie banner!

Groetjes

Geplaatst

Succes bij Villareal_O_. Goed begin.;)

Geplaatst

Veel succes met Cazorla en Senna, echt een mooie club

Geplaatst

Veek succes bij Villareal, met een paar goede aankopen kun je denk ik lang meedoen in de top! ;)

Geplaatst

FM11 bijna uit? Dat duurt nog wel een maand of 3 minimaal ;) Kortom, nog genoeg tijd om je novelle te maken. Succes in Spanje

Geplaatst

haha idd maar in ieder geval veel succes bij Villareal..

Geplaatst
  • Auteur

2exsflx.png

Sterrren komen en sterren gaan..

Villarreal kon tijdens de zomerperiode niet weerstaan aan monsterboden op de grote sterren van de club. Cazorla, Cani en Rodriguez vertrokken naar de Premier League. Die eerste wou de aanbieding die Chelsea hem bood niet laten liggen omdat hij er altijd van droomde om in de Engelse competitie te mogen spelen. Cani en Rodriguez pakten samen hun koffers om voor de 'Gunners' tegaan spelen. Of ze hier speelkansen zullen krijgen is natuurlijk de hamvraag. Met het oog op de toekomst werden er ook een aantal jonge 'sterren' aangetrokken. Iker Muniain geld als één van de grootste Spaanse talenten. De Bask komt over van Athletic Bilbao voor een slordige 23 miljoen euro. Marco Verratti tekende een contract van vijf jaar. Hij trekt de deur van Pescara achter zich dicht. Juan Angel Albin, Luisma en Diaby zijn de laatste versterkingen. Albin(Getafe) werd weggeplukt voor een prijsje van 8,500,000 miljoen eurotjes. Abou Diaby speelt één seizoen via uitleenbasis bij de Submarino amarillo. Luisma, de polyvalente vleugelaanvaller wou weg bij Santander en daar maakte de coach gretig gebruik van. Veel sterkhouders zijn dus vertrokken maar met de jonge aankopen is alvast de basis gelegd voor een rustig seizoen met Europees voetbal als doelstelling. In de volgende twee jaar willen we wel uitgroeien naar een échte topclub in Spanje. Hopelijk komt de droom van El Madrigal eindelijk uit om eens die fel gewilde titel in de troffeeënkast te slepen!

28tge80.png

De selectie ziet er uit als volgt:

rcv4vd.png

[spoiler=Click]Allen bedankt voor de leuke reactie's!

Geplaatst
  • Auteur

Op de één of andere manier doen de plaatjes het niet? Alleen de link komt er te staan maar ik doe het wel zoals het moet? :S

Edit: dit probleem is ondertussen opgelost ;)

Geplaatst

Goed ingekocht en goed verkocht. Echter vind ik de verkoop van Cazorla jammer, maar ik kan het enig sinds wel begrijpen! Prime presentatie ook en je schrijft nog een leuk!(Y)

Geplaatst

Villarreal is een leuke club!

Leuke transfers ook, alleen 23 (!) miljoen voor Muniain? Is dat niet wat veel?

En Verratti is volgens mij ook te koop voor minder dan één miljoen.

Maargoed, het zijn iig geweldige talenten. :)

Geplaatst

Muniain en Verratti kon je wel een beetje goedkoper halen. Maar toch lekker gecasht en ingekocht.

Geplaatst

Veel succes bij Villarreal, je hebt goede transfers gedaan (y).

Muniain en Verratti kon je idd goedkoper halen ;).

Geplaatst

Dat zijn veelbelovende transfers. Ik ben benieuwd of je hetzelfde gaat evenaren als ik in het 1ste seizoen Villarreal, want het is een prachtige club om mee te spelen

Geplaatst
  • Auteur

2exsflx.png

Villarreal wint vlotjes in voorbereiding

33avz41.png

Onze jongens hebben meteen van zich laten spreken in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Alle wedstrijden werden vlot gewonnen en bijna elke speler haalt het gewenste niveau dat verwacht wordt van hen. De spelers lieten wedstrijd na wedstrijd hun tanden zien zoals het moet voor elke wedstrijd. Het maakt niet uit of het 'maar' voorbereidingswedstrijden zijn ze geven alles op alles en als je als trainer zo een team hebt mag je trots zijn. David Fuster was de grote draaischijf bij uitstek en zal zijn prestatie zien beloond worden met een basisplek in de aanvangswedstrijd van het nieuwe seizoen. Hij moet de 'kopman' worden om dit seizoen samen met Senna het jonge team op sleeptouw te nemen. Deze jongens hebben al veel bewezen voor Villarreal en de invloed op die jonge kerels zal wel groot zijn én zeker van levensbelang in de grote wedstrijden. De supporters zijn alvast heel opgewonden voor het nieuwe seizoen omdat ze over één van de talentrijkste spelers beschikken van heel Spanje. De sfeer in de groep is goed en alle spelers komen goed overéén met elkaar. Op naar een geanimeerd en belovend seizoen voor Livron's Submarino amarillo!

[spoiler=Click]

- Wo2: Bedankt, vind ik ook jammer maar zo een bod konden we niet laten liggen ;)

- Speklap Ik heb alles geprobeerd voor Muniain en Verratti maar altijd vroeger ze zo'n grote prijs.. Als ik hen goedkoper kon halen, had ik dat zeker gedaan.. Bedankt voor je reactie ;)

- Ozzy Zoals ik al zei hierboven ;) bedankt voor je reactie. Ik volg je novelle op de voet!

- FW: Bedankt voor je leuke reactie

- Emile Mpenza: Ik hoop het ook ;) Thx!

Geplaatst

Schitterende voorbereiding!

Geplaatst
  • Auteur

2exsflx.png

Dramatische start voor Villarreal

8xl9oo.png

Villarreal heeft zijn competitiestart volledig gemist. De eerste maand van het nieuwe seizoen was geen succes voor kersvers coach Livron. In de eerste competitie wedstrijd werd er meteen gewonnen van Racing Santander na een goal van Jozy Altidore. Maar de volgende match uit tegen Malaga werden we compleet weggespeeld door de grootste degradatie kandidaat van deze competitie. Nabil Baha(Malaga) was de killer van dienst. In de match die daarop volgde namen we de draad weer op met een 2-0 overwinning thuis tegen Deportivo. Nieuwkomer Diaby en wonderkind Giussepe Rossi waren de uitblinkers met allebei één doelpunt voor hun rekening. De laatste die matchen van het seizoen waren een werkelijke hel voor onze jongens. Thuis tegen Zaragoza konden we de schade nog beperken tot een brilscore maar uit bij Almeria werd er kansloos verloren met 1-2 en op het miserabele veld van Sporting de Gijon gingen we de boot in na een spectaculaire match met 2-3. Veel critici hebben nu hun ontevredenheid al geuit over het, naar hun mening, 'te jonge' Villarreal. Hopelijk kunnen onze jongens toch nog hun doelstelling waarmaken die we in het begin van het seizoen gesteld hebben. Maar het seizoen is nog lang en alles valt nog goed te maken.. Paniek is dus voor niets nodig, want het bestuur heeft ook laten weten gerust te zijn in de kwaliteiten van de nieuwe coach.

[spoiler=Click]Bedankt voor je reactie :)

* Ik hoop écht dat het niet aan men tacktiek ligt..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.