Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

fny60w.png

Eindelijk kan mijn avontuur beginnen

Reidar Burgoðssón is de naam. Geboren en getogen in de mooiste stad van het noordelijk halfrond. Natuurlijk is dit voor iedereen anders, maar voor mij is dit toch echt Reykjavik. De hoofdstad van het mooie land IJsland. Bekend om zijn geisers en om de mooie natuur. Door het wel bekende IceSave verhaal is IJsland in Nederland in een slechter daglicht komen te staan. Na 33 jaar op deze wereld te mogen staan begin ik aan mijn eerste klus als manager. Het doel? Laten zien dat IJsland ook wat kan. Mijn carrière start bij een mooie club uit het leuke stadje Hafnarfjörður. De volledige naam is Fimleikafélag Hafnarfjarðar, maar iedereen in het land noemt de club gewoon FH. Het afgelopen seizoen zijn ze kampioen geworden, maar de vorige manager besloot toch te stoppen. Een nieuwe start voor de club met een nieuwe manager. Op dit moment speelt het verhaal zich af in december 2008. In 2003 begon ik aan de vele cursussen die nodig zijn om manager te kunnen worden. Na vijf jaar kan dus eindelijk de vlag uit. Mijn persoonlijke doelen zijn vrij duidelijk. Ik wil eerst kampioen worden met FH, daarna ga ik Europa veroveren. Ik wil in alle grote voetballanden succes hebben en dit zijn dan wel de landen Spanje, Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland en Nederland. Ik moet echter wel successen boeken, want anders ben ik over tien jaar nog bezig in IJsland. Ook al mag ik dit land enorm, ik wil hier weg. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor IJsland. We verdienen succes.

Góða nótt,

Reidar Burgoðssón

Geselecteerde landen en competities:

× IJslandse Eredivisie

× Nederlandse Eredivisie

× Frankrijk Ligue 1 en Ligue 2

× Italiaanse Serie A

× Duitse Bundesliga

× Engelse Premier League

× Spaanse Priméra Division

Geplaatst
  • Auteur

fny60w.png

Eindelijk kan mijn avontuur beginnen

Reidar Burgoðssón is de naam. Geboren en getogen in de mooiste stad van het noordelijk halfrond. Natuurlijk is dit voor iedereen anders, maar voor mij is dit toch echt Reykjavik. De hoofdstad van het mooie land IJsland. Bekend om zijn geisers en om de mooie natuur. Door het wel bekende IceSave verhaal is IJsland in Nederland in een slechter daglicht komen te staan. Na 33 jaar op deze wereld te mogen staan begin ik aan mijn eerste klus als manager. Het doel? Laten zien dat IJsland ook wat kan. Mijn carrière start bij een mooie club uit het leuke stadje Hafnarfjörður. De volledige naam is Fimleikafélag Hafnarfjarðar, maar iedereen in het land noemt de club gewoon FH. Het afgelopen seizoen zijn ze kampioen geworden, maar de vorige manager besloot toch te stoppen. Een nieuwe start voor de club met een nieuwe manager. Op dit moment speelt het verhaal zich af in december 2008. In 2003 begon ik aan de vele cursussen die nodig zijn om manager te kunnen worden. Na vijf jaar kan dus eindelijk de vlag uit. Mijn persoonlijke doelen zijn vrij duidelijk. Ik wil eerst kampioen worden met FH, daarna ga ik Europa veroveren. Ik wil in alle grote voetballanden succes hebben en dit zijn dan wel de landen Spanje, Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland en Nederland. Ik moet echter wel successen boeken, want anders ben ik over tien jaar nog bezig in IJsland. Ook al mag ik dit land enorm, ik wil hier weg. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor IJsland. We verdienen succes.

Góða nótt,

Reidar Burgoðssón

Geselecteerde landen en competities:

× IJslandse Eredivisie

× Nederlandse Eredivisie

× Frankrijk Ligue 1 en Ligue 2

× Italiaanse Serie A

× Duitse Bundesliga

× Engelse Premier League

× Spaanse Priméra Division

Geplaatst

Leuk een club uit Ijsland, veel succes daar :thumb:

Geplaatst

Succes Joost, tof begin!(Y)

Geplaatst
  • Auteur

fny60w.png

30tm9hj.png

[spoiler=Reacties]Bedankt voor de reacties die ik nu al heb gehad. Vandaag even deze snelle update tussen door, omdat ik anders geen update kon plaatsen vandaag. Hope you enjoy it.

Geplaatst

succes.

Geplaatst
  • Auteur

fny60w.png

De ligabeker is ons doel

De eerste wedstrijden dit seizoen zijn gespeeld. Na de wel bekende oefenwedstrijden begon het echte werk voor de Ligabeker. De loting veroordeelde ons tot poule A en hierin kwamen we de volgende teams tegen; IBV, Valur, HK, ÃA en Fjarðabyggoð. In mijn ogen moest dit te doen zijn, omdat we gewoon een erg sterke selectie hebben. Op de transfermarkt gebeurde er voor ons vrij weinig. Wij konden zelf maar een nieuwe speler verwelkomen. Haraldur Baldvinsson was een talent die de klunzen van Keflavik gratis naar ons lieten vertrekken. Een talent die ons nog wel eens veel geld op kan gaan brengen, want zijn plafond ligt niet bij FH. De uitgaande transfers waren de buitenlanders. We hadden beschikken over drie Denen, maar mijn voorkeur ligt bij enkel IJslanders.

29agl0.png

De poulewedstrijden werden behalve het 3-2 verlies bij IBV allemaal gewonnen. De spelers moesten nog wennen aan onze nieuwe, aanvallende tactiek. In vijf wedstrijden wisten we veertien keer het net te vinden en kregen we vijf doelpunten tegen. Dit maakt me niets uit, want mijn doel is om gewoon vaker te scoren dan de tegenstander. Na de wedstrijden in de poulefase kwamen we uit tegen Fjölnir en we wonnen met 2-0. Snorrasson wist twee keer het net te vinden voor ons. In de halve finale troffen we Vikunger uit de hoofdstad Reykjavik. Zij mochten weer vertrekken met een drie nul verlies aan hun broek. Geweldige combinaties vlogen over het veld en hierdoor ontstonden de doelpunten van Björnsson en Viðarsson (2x).

30ue6o5.png

2n1s8ya.png

Klik op de eerste wedstrijden voor de pouletussenstand

De finale speelden we tegen Fram FK. Voor het eerst sinds drie wedstrijden stonden we op een ander veld dan dat van ons eigen stadion. Fram FK is een goed elftal met een gebalanceerde selectie. De wedstrijd begon gelijk goed en fel. Het eerste halfuur gebeurde er weinig , maar na 31 minuten kwamen we op voorsprong. Na een goede steekpass van Sverrisson wist Björnsson het net te vinden. De rest van de eerste helft verliep rustig en ik was dan ook toe aan een bakkie pleur. Na de gewenste koffie voor de staff en de thee voor de spelers klonk het fluitje van de scheidsrechter weer. In de 74ste minuut kregen we een knullige goal tegen. Doordat één van onze verdedigers onder de bal door ging stond de spits van Fram FK alleen voor onze doelman. Hij schoot hem simpel in de rechterhoek. In de 82ste minuut kwamen we weer op voorsprong door een individuele actie van Björnsson. Hij kapte drie man uit en schoot de bal snoeihard achter de verslagen doelman. Een minuut later kregen we al weer de deksel op de neus. 2-2. Voor het eindsignaal werd er niet meer gescoord en moesten we gaan verlengen. Na 104 minuten wisten we dan toch te scoren en we namen de Ligabeker mee naar huis. Een schitterend resultaat en de fans zijn er blij mee.

vxbvb5.png

Góðan daginn,

Reidar Burgoðssón

[spoiler=talent]Bedankt voor alle reacties. Hier onder nog even een screentje van onze aankoop.

ief04m.png

Geplaatst

Dat talentje :< Heb je misschien ook een screen van Björn Sverrisson voor me? Of krijgt hij niet zo veel speelminuten bij je? Succes verder, Joost.

Geplaatst

Zowel de prestaties als de presentatie zijn van een hoog niveau. Na een mooi parkoers in de Ligabeker krijg je datgene wat je verdient, namelijk de eerste prijs van jouw hopelijk lange carrière. De update ziet er mooi gestructureerd en verzorgd uit en je schrijft op een mooie, vlotte wijze. KUTGW!

Geplaatst
  • Auteur

Veur Bjorn;

33dwqkl.png

Hij is bij mij de echte nummer tien en mist geen wedstrijd, behalve om hem te sparen.

Geplaatst

Prachtige updates, gefeliciteerd met je 1e prijs. :D

Geplaatst
  • Auteur

2a01bbn.png

Super Cup, jij wordt van ons.

Vandaag staat er weer een mooie wedstrijd op het programma. We mogen aan treden tegen KR, een club uit de stad Reykjavik. Het duel werd afgewerkt op neutraal terrein, namelijk het Laugardalsvollur in Reykjavik. De wedstrijd begon zoals altijd lekker fel van onze kant en dit leverde in de vijfde minuut onze eerste kans en doelpunt op. KR speelde de bal achterin rustig rond en wilde de opening zoeken tussen onze verdedigers. Voordat de bal daar kwam onderschepte Viðarsson de bal en speelde de bal met een halve volley naar Snorrasson. Deze gooide er een versnelling uit en was de verdedigers te snel af. De keeper had geen kans tegen het schot en hoorde de bal langs zich op suizen. (0-1 voor FH) Na twintig minuten kwam ook KR beter in hun spel en dit leverde hun eerste goede kans van de wedstrijd op. Jóhannsson kreeg de bal aan de linkerkant aangespeeld en hij begon aan een rush. Na snel happen van onze rechtsback kon hij de bal voorzetten naar de tweede paal waar Sigurðsson stond die de bal achter onze keeper kopte. (1-1) Na deze goal werd het weer een echte wedstrijd met veel strijd van beide kanten. Vlak voor de rust kreeg Sverrisson de bal aangespeeld en met een schitterende steekpass zette hij Snorrasson vrij voor de keeper. Deze schoot hem net zoals eerder deze middag goed in en wij kwamen weer op voorsprong. (1-2 voor FH)

vo9bm1.png

De welverdiende thee was op en we konden weer beginnen aan de tweede helft. Na vier minuten was het alweer raak. Weer stond Sverrisson aan de basis van een doelpunt. FH speelde goed rond en Björnsson was het eindstation. De steekpass van Sverrisson was weer magistraal en Björnsson had alle tijd. Een simpel balletje in de rechterhoek en hij kon zijn naam ook op het scorebord zien staan. (1-3 voor FH) Na dit doelpunt was de wedstrijd al gespeeld. Een paar kansen voor beide teams leverde niets meer op en zo konden wij aan de champagne. De tweede prijs dit seizoen was alweer binnen. Nog twee te gaan en hopen dat we door kunnen naar een hoofdtoernooi in Europa. De Champions League is waarschijnlijk te hoog gegrepen, maar de Europa League moeten we met een goede loting wel kunnen bereiken. Ik zou zeggen blijf mijn reis volgen, want ik ben nog steeds hongerig naar succes.

2luqjrr.png

Góðan daginn,

Reidar Burgoðssón

Geplaatst

Mooie banners (y)

Gaat wel lekker. Mooie overwinning tegen KR.

Veel succes verder ;) Zal deze zeker volgen (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.