Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=Vorige novelle]Mijn vorige novelle van Dennis Bergkamp kan ik niet verder afmaken. Het opgeslagen spel kon niet geladen worden. Nu ga ik het opnieuw proberen met een andere novelle

[spoiler=Uitleg]SK It Hearrenfean: Ien âlde kunde.

Het betekent als het goed is: SC Heerenveen: een oude bekende.

Die oude bekende is in dit geval Foppe de Haan. Heerenveen heb ik altijd al een leuke club gevonden, Foppe vind ik gewoon een leuk persoon. Bij deze novelle heb ik de lay-out en banner zelf gemaakt. Over de banner ben ik nog niet helemaal tevreden. Kritiek/Reacties? Altijd welkom!

bannerfoppecopy.png

layoutfoppecopy.png

Veel plezier met mijn novelle! Hopen dat hij niet weer crasht en dat ik maar vele volgers mag krijgen!:<

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Vorige novelle]Mijn vorige novelle van Dennis Bergkamp kan ik niet verder afmaken. Het opgeslagen spel kon niet geladen worden. Nu ga ik het opnieuw proberen met een andere novelle

[spoiler=Uitleg]SK It Hearrenfean: Ien âlde kunde.

Het betekent als het goed is: SC Heerenveen: een oude bekende.

Die oude bekende is in dit geval Foppe de Haan. Heerenveen heb ik altijd al een leuke club gevonden, Foppe vind ik gewoon een leuk persoon. Bij deze novelle heb ik de lay-out en banner zelf gemaakt. Over de banner ben ik nog niet helemaal tevreden. Kritiek/Reacties? Altijd welkom!

bannerfoppecopy.png

layoutfoppecopy.png

Veel plezier met mijn novelle! Hopen dat hij niet weer crasht en dat ik maar vele volgers mag krijgen!:<

Geplaatst
  • Auteur

@d-b-t-a bedankt!

Wat vinden jullie? Titel gewoon in het Nederlandse of in het fries houden?

Geplaatst
  • Auteur

Aangezien er weinig reacties zijn vraag ik me af of jullie niet vinden dat ik wat anders moet gaan maken... Dan hoor ik het graag!

Geplaatst
Aangezien er weinig reacties zijn vraag ik me af of jullie niet vinden dat ik wat anders moet gaan maken... Dan hoor ik het graag!

Mensen zitten niet constant op het internet he. Gewoon je ding doen, dan komt het vast wel goed! :mrgy:

Succes met Foppe!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Jammer van die van Bergkamp. Succes met Fryslân Foppe;)

Ja ik baalde ook enorm. Haha Fryslân Foppe:P

Succes in Friesland. ;)

Bedankt!

succes

Bedankt ik zal het nodig hebben, de selectie is niet zo heel sterk...

Mensen zitten niet constant op het internet he. Gewoon je ding doen, dan komt het vast wel goed! :mrgy:

Succes met Foppe!

Ja heb je ook gelijk in, maar de vorige novelle lazen ook niet zo veel mensen volgens mij, dus daarom dacht ik, ik vraag het ff anders dan maak ik een ander...

En bedankt!

Bedankt voor de reacties! Hier mijn eerste 2 aankopen.

bannerfoppecopy.png

pantelickingson.png

Geplaatst

Een oude bekende in het Fries is In âlde bekende. ;)

Verder succes met je novelle. :)

Geplaatst
  • Auteur
Een oude bekende in het Fries is In âlde bekende. ;)

Verder succes met je novelle. :)

Oke bedankt voor de tip, ik dacht al dat het fout was, want ik had het van een vertaalsite en dan is het meestal fout. Maar weet iemand hoe je die titel veranderd?

Geplaatst

lekkere aanwinsten ;)

Geplaatst

Ziet er goed uit, succes in Friesland.;)

Geplaatst

Nog succes, Pantelic en Kingson zijn lekkere aankopen! Rigters zou ik persoonlijk niet een goede keus vinden, maar we zullen zien.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik moet zo Zelf trainen. Vanavond nog een update over verdere transfers

Geplaatst

succes.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.