Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Hierbij mijn eerste novelle. Ik hoop op veel volgers en veel tips waar ik wat mee kan. Ik heb de landen België, Denemarken, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Turkije geselecteerd. Een aardig grote database dus.
Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Auteur Hierbij mijn eerste novelle. Ik hoop op veel volgers en veel tips waar ik wat mee kan. Ik heb de landen België, Denemarken, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Turkije geselecteerd. Een aardig grote database dus.
Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Goed begin, veel succes in Tilburg, hopelijk blijf je in de eredivisie :).
Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Auteur Hier mijn eerste aankoop, namelijk: Ebi Smolarek. Willem II heeft vandaag rond 15:00 haar eerste aankoop vastgelegd. Namelijk de transfervrije Ebi Smolarek. Willem II had zware concurrentie om de handtekening van de Pool. onder andere hadden Genoa, Sampdoria en Leeds United hem ook een contract aangeboden maar Willem II trok aan het langste eind. Smolarek heeft ook al 43 interlands achter zijn naam staan waarin hij 19 keer scoorde. Dat bewijst ook dat hij makkelijk scoort. Ebi zal bij Willem II hoogst waarschijnlijk naast spits Frank Demouge komen te spelen. Jongens, die een reactie gaven hartstikke bedankt. Ik hoop dit keer op meer reacties.
Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Succes met Willem II. Ik snap alleen niet hoe je het verzint om met Henk van Stee als hoofdpersoon te nemen.
Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Mooie transfer met Smolarek, ook een goede voorbereiding, alleen jammer van Aue.
Geplaatst 9 augustus 201014 jr. Ziet er mooi uit man! goede aankoop ook, past wel goed bij Willem II, knap resultaat tegen newcastle
Geplaatst 9 augustus 201014 jr. Succes bij de mooiste club van Nederland! Goede aankoop iig!! Welk systeem ga je spelen??
Geplaatst 9 augustus 201014 jr. Auteur Hierbij nog een update. Over mijn tactiek: Ik speel een ouderwetse 4-4-2 formatie. Waarin de backs veel opkomen en de 2 centrale middenvelders de taken verdelen. De één is aanvallend dat is bij mij Boutahar en een balafpakkende middenvelder dat is Jan-Arie van der Heijden. Ik heb Demouge als targetman het werkt erg goed!
Geplaatst 9 augustus 201014 jr. een lekker begin in de eredivisie ;) Mooie transfer met Smolarek, hij bewijst even dat die kan scoren :) Ga zo door man!
Geplaatst 10 augustus 201014 jr. Goed begin van de competitie, heerlijke overwinning op Heracles _O_.
Geplaatst 10 augustus 201014 jr. grafisch ziet het er behoorlijk uit, alleen in je laatste lay-out ziet het er wat rommelig uit.
Geplaatst 10 augustus 201014 jr. Grafisch heel mooi! Leuke club keuze en je gaat lekker de eerste periode! Samengevat: GZD!