Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hierbij mijn eerste novelle. Ik hoop op veel volgers en veel tips waar ik wat mee kan.

2efrwpf.png

2w6cfo5.png

Ik heb de landen België, Denemarken, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Turkije geselecteerd. Een aardig grote database dus.
Geplaatst
  • Auteur
Hierbij mijn eerste novelle. Ik hoop op veel volgers en veel tips waar ik wat mee kan.

2efrwpf.png

2w6cfo5.png

Ik heb de landen België, Denemarken, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Turkije geselecteerd. Een aardig grote database dus.
Geplaatst

wel heel erg klein :o

Geplaatst

Goed begin, veel succes in Tilburg, hopelijk blijf je in de eredivisie :).

Geplaatst
  • Auteur
Hier mijn eerste aankoop, namelijk: Ebi Smolarek.

2efrwpf.png

Willem II heeft vandaag rond 15:00 haar eerste aankoop vastgelegd.

Namelijk de transfervrije Ebi Smolarek. Willem II had zware concurrentie om de handtekening van de Pool. onder andere hadden Genoa, Sampdoria en Leeds United hem ook een contract aangeboden maar Willem II trok aan het langste eind.

Smolarek heeft ook al 43 interlands achter zijn naam staan waarin hij 19 keer scoorde. Dat bewijst ook dat hij makkelijk scoort.

Ebi zal bij Willem II hoogst waarschijnlijk naast spits Frank Demouge komen te spelen.

ng22br.png

Jongens, die een reactie gaven hartstikke bedankt. Ik hoop dit keer op meer reacties.

Geplaatst

Succes met Willem II. Ik snap alleen niet hoe je het verzint om met Henk van Stee als hoofdpersoon te nemen.

Geplaatst

Ziet er goed hoor, succes in Tilburg!(y)

Geplaatst

mooie update en mooie voorbereiding.

Geplaatst

Mooie transfer met Smolarek, ook een goede voorbereiding, alleen jammer van Aue.

Geplaatst

Ziet er mooi uit man! goede aankoop ook, past wel goed bij Willem II, knap resultaat tegen newcastle

Geplaatst

Succes bij de mooiste club van Nederland!

Goede aankoop iig!!

Welk systeem ga je spelen??

Geplaatst
  • Auteur

6fnpl4.png

Hierbij nog een update.

Over mijn tactiek:

Ik speel een ouderwetse 4-4-2 formatie.

Waarin de backs veel opkomen en de 2 centrale middenvelders de taken verdelen. De één is aanvallend dat is bij mij Boutahar en een balafpakkende middenvelder dat is Jan-Arie van der Heijden. Ik heb Demouge als targetman het werkt erg goed!

Geplaatst

een lekker begin in de eredivisie ;) Mooie transfer met Smolarek, hij bewijst even dat die kan scoren :) Ga zo door man!

Geplaatst

Goed begin van de competitie, heerlijke overwinning op Heracles _O_.

Geplaatst

Je doet het goed bij Willem II zeg, vooral je 6-0 is lekker :D.

Geplaatst

grafisch ziet het er behoorlijk uit, alleen in je laatste lay-out ziet het er wat rommelig uit.

Geplaatst

Grafisch heel mooi!

Leuke club keuze en je gaat lekker de eerste periode!

Samengevat: GZD!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.