Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

euoax2.jpg

Thomas Schaaf verlaat Sevilla. Bondscoach van Brazilié maakt het seizoen af

Thomas Schaaf heeft zijn contract ingeleverd! Vanwege de slechte prestaties zag hij geen moed meer om de Spanjaarden naar de top te leiden. Thomas Schaaf had nog een contract tot 2015. We zitten inmiddels alweer in 2013! De bondscoach van Brazilie; Stijn Wielinga. Maakt het seizoen af met de Sevillianen (Dus ik vertrek). De Oud-trainer van Barcelona zegt dat hij graag een Spaanse club wou trainen, Hij miste het Spaanse gevoel. In de wandelgangen wordt de naam van Bert van Marwijk genoemd als opvolger!

Geplaatst
  • Auteur

euoax2.jpg

Thomas Schaaf verlaat Sevilla. Bondscoach van Brazilié maakt het seizoen af

Thomas Schaaf heeft zijn contract ingeleverd! Vanwege de slechte prestaties zag hij geen moed meer om de Spanjaarden naar de top te leiden. Thomas Schaaf had nog een contract tot 2015. We zitten inmiddels alweer in 2013! De bondscoach van Brazilie; Stijn Wielinga. Maakt het seizoen af met de Sevillianen (Dus ik vertrek). De Oud-trainer van Barcelona zegt dat hij graag een Spaanse club wou trainen, Hij miste het Spaanse gevoel. In de wandelgangen wordt de naam van Bert van Marwijk genoemd als opvolger!

Geplaatst

Kort stukje, maar ik ben benieuwd waar je nu precies naar toe wil. Veel succes in ieder geval :)

Geplaatst

veel succes bij Sevilla ;)

Geplaatst
  • Auteur

euoax2.jpg

Stijn Wielinga gaat Racing Santander trainen.

Wielinga kon het niet laten! De Bondscoach van Brazilie heeft een aanbod van Santander gelijk geaccepteerd. Op een persconferentie zei hij: Het is niet mijn echte droom, Maar ik wil wel deze kant op! Hij tekent een contract tot 2018.

Een loting met mogelijkheden!

De WK Loting heeft plaatsgevonden. De mannen van Wielinga zitten in een poule met mogelijkheden; Kroatie, Costa Rica & Zuid Korea zijn de tegenstanders. Wielinga is tevreden met de loting. In het slechtste geval had je Nederland, Ghana & VS/Mexico kunnen treffen.

1pa5pi.jpg

Geplaatst

Succes bij Santander en Brazilie, de groep waar je in zit moet zeker te doen zijn :).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.