Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Barcelona - Guardiola is de voorbereiding met zijn krijgers ongeslagen doorstaan. Er werd wel geblameerd tegen de Go Ahead Eagles. Op de Adelaarshorst bleef het op 0-0. De 1e echte test voor de mannen van Guardiola is in de Super Cup tegen Athletic Bilbao. Guardiola heeft nog niet met geld gestrooid, Wel verkocht. Hij is niet van plan om spelers te halen. Hij wil de jeugd de kans geven. Guardiola wordt ook geteisterd door tegenslagen, Zo zijn Messi & Iniesta voor 3 weken niet beschikbaar. Guardiola zal dat opvangen door Bojan de kans te geven & Seydou Keita Volgende update: De eerste test & de compeditie wedstrijden
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Auteur Barcelona - Guardiola is de voorbereiding met zijn krijgers ongeslagen doorstaan. Er werd wel geblameerd tegen de Go Ahead Eagles. Op de Adelaarshorst bleef het op 0-0. De 1e echte test voor de mannen van Guardiola is in de Super Cup tegen Athletic Bilbao. Guardiola heeft nog niet met geld gestrooid, Wel verkocht. Hij is niet van plan om spelers te halen. Hij wil de jeugd de kans geven. Guardiola wordt ook geteisterd door tegenslagen, Zo zijn Messi & Iniesta voor 3 weken niet beschikbaar. Guardiola zal dat opvangen door Bojan de kans te geven & Seydou Keita Volgende update: De eerste test & de compeditie wedstrijden
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Mooie banner _O_ , maar doe het idd ietsje uitgebreider! Veel succes :)
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Je tweede novelle alweer in korte tijd? Hou je het nou wel langer vol al 12 reacties? Maar succes, het mocht wel wat uitgebreider en vraag een layout aan.;)
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Veel succes met de Catalanen, heb er zlef ook een novelle mee :). Dat tegen Go Ahead mag best dramatisch worden genoemd. Maar, fouten kun je maken. En wat hierboven al is gezegd weet je vast wel, dus herhaal ik het niet. :)
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Ik zou je banner centreren, en wat meer uitleg geven over wie verkocht is en naar waar en waarom bijvoorbeeld. Succes.
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Auteur In deze update: De uitslagen... El Clasico Zoals je ziet heb ik een mooie reeks achter de rug. Ik sta 1e met 4 punten voorsprong op de 2e: Real Madrid. Laten we het gelijk over de wedstrijd tegen hun hebben. Andres Iniesta bracht de score op 0-1 door een wonderschone loeier. Het overwicht was voor Real Madrid. Maar ze wisten de kansen niet aftemaken. Toch scoorden ze nog. Gonzalo Higuain versierde een onterechte penalty en zo kwam het tot 1-1. Voor de rest doe ik het heel netjes in de compeditie. De europese compeditie loopt ook voorspoedig! En de WK Loting heeft ook plaats gevonden. Wij (Nederland) zitten in een poule met Engeland, Zuid-Korea & Paraguay. Wat voor poule vinden jullie het?
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Gaat wel goed! (y) Maar het mag toch wel iets uitgebreider, vind ik :) Centreer je afbeeldingen ook ;)