Geplaatst 4 augustus 201014 jr. Zoals je ziet heeft Mourinho zijn Chelsea iets vroeger verlaten dan in RL. Ik begin een novelle, als de Portugese topcoach, bij Internazionale. Ik hoop zoals er in het interview staat iets sneller de Champions League te winnen en dit hoop ik te doen met goede aankopen, een goed tactisch beleid en veel talentvolle spelers uit de jeugdopleiding door te laten stromen. Ik wil van Inter een grootmacht maken en daarna, daarna kijk ik verder. Misschien nemen ik het Portugees elftal erbij als dit de revu passeert of misschien word ik wel ontslagen. De voetbalwereld geeft je geen garantie. Ik hoop dat jullie lang kunnen gaan genieten en natuurlijk veel tips en reacties geven. Veel plezier.
Geplaatst 4 augustus 201014 jr. Auteur Zoals je ziet heeft Mourinho zijn Chelsea iets vroeger verlaten dan in RL. Ik begin een novelle, als de Portugese topcoach, bij Internazionale. Ik hoop zoals er in het interview staat iets sneller de Champions League te winnen en dit hoop ik te doen met goede aankopen, een goed tactisch beleid en veel talentvolle spelers uit de jeugdopleiding door te laten stromen. Ik wil van Inter een grootmacht maken en daarna, daarna kijk ik verder. Misschien nemen ik het Portugees elftal erbij als dit de revu passeert of misschien word ik wel ontslagen. De voetbalwereld geeft je geen garantie. Ik hoop dat jullie lang kunnen gaan genieten en natuurlijk veel tips en reacties geven. Veel plezier.
Geplaatst 4 augustus 201014 jr. Weer een nieuwe novelle? Succes in ieder geval. Kan de tekst misschien iets groter? Vind hem nogal klein en daardoor niet goed leesbaar.
Geplaatst 4 augustus 201014 jr. Auteur @Reacties: Deze updates lagen al klaar. In de volgende updates komt de voorbereiding en dit word met een grotere lettertype gedaan en waarschijnlijk ook in een vorm van een lay-out. Ik ben zo dom. Ik heb Montolivo, mijn enigste Italiaanse aankoop vergeten te presenteren. Hij zit er iniedergeval bij.
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Als jij al die spelers voor ruim negentig euro kan kopen wil ik weten hoe je dat doet! Moet waarschijnlijk ruim negentig miljoen zijn, haha. Verder heb je goed verkocht en ingekocht, maar dat je cambiasso weg doet snap ik niet helemaal.
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Na de verkoop van buitenlanders had ik gehoopt dat je Inter wat Italiaanser zou maken, maar dat is spijtig genoeg nauwelijks gebeurd. In ieder geval, je hebt mooie aankopen gedaan, die stuk voor stuk serieuze versterkingen zijn. Ik wens je veel succes in het komende seizoen! PS: Ik ben bijna iets vergeten te zeggen over de updates zelf: buiten het lettertype zie ik geen enkel minpunt, dus je bent goed begonnen aan deze novelle.
Geplaatst 5 augustus 201014 jr. Auteur @Bryan125 & Willem1: Heerlijke speler, die Drogba. Het betaalt zich nu al uit. @dw-nr1: Foutje, zoals je ziet heb ik elke update vervangen voor iets meer grafischer. Ik hoop dat het mooier is. @José Furguson: Dankje. Stuk voor stuk hoop ik ze te maken. @Scoiattolo: Het Italiaanser maken zat er niet in. Veel clubs zagen het niet zitten om hun beste spelers te verkopen aan de topclub. De updates heb ik veranderd, ik hoop dat het nu beter is.
Geplaatst 6 augustus 201014 jr. Auteur Mijn trial duurt nog 10 dagen, dus daarna zullen het waarschijnlijk gewoon updates worden. Want ik heb een of andere code nodig om met Photoshop verder te kunnen gaan. Als iemand mij kan helpen. PM me maar. (Dit is trouwens een beetje van Davy afgekeken, maar ik vond het mooi.)
Geplaatst 6 augustus 201014 jr. Mooie overwinning, en ik wil zeggen, dit leek wel heel veel op Davy. haha.
Geplaatst 8 augustus 201014 jr. Auteur Mijn Photoshop-trial loopt bijna af. Ik heb een vraag, weet iemand hoe ik gratis verder kan gaan met Photoshop.