Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een novelle over Ajax, die het hopelijk lang vol gaat houden! (P.S. Ik had een Ajax-team al laten zien in het Rate My Team topic, maar ik ga een hele nieuwe game beginnen.)

24608506.png

Straks vervolg

Geplaatst
  • Auteur

Een novelle over Ajax, die het hopelijk lang vol gaat houden! (P.S. Ik had een Ajax-team al laten zien in het Rate My Team topic, maar ik ga een hele nieuwe game beginnen.)

24608506.png

Straks vervolg

Geplaatst

veel succes bij de Amsterdammers ;)

Geplaatst

Goed begin in een goede tekst ! Jol op straat om Van Basten terug te halen, zou geen goede zet. Davids heeft het profiel niet van een coach en Rijkaard, tja daar zie ik het wel mee zitten. Ajax is zeker en vast een topclub en ik zie met goed oog het volgende seizoen tegemoet. Hopelijk kan Suarez behouden !

Geplaatst

Succes!!

Ik begin altijd met grote schoonmaak, ben benieuwd hoe jij het aan gaat pakken!

Geplaatst

Succes, goed begin! Al raad ik je aan om er een border omheen te doen + de update te centreren, oogt netter ;)

Geplaatst
  • Auteur

Thanks voor alle reacties. Hierbij een nieuwe update!

73877815.png

Volgende keer: spelers die weg mogen!

Geplaatst

succes met davids.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Dit keer een update in een lay-out, vertel me wat je er van vindt!

75255448.png

Geplaatst

Goed verkocht!!! Nu Anita, Gabri en Vermeer nog!

KIU!

Geplaatst
  • Auteur
Goed verkocht!!! Nu Anita, Gabri en Vermeer nog!

KIU!

Dankje! Anita houd ik er graag bij omdat ik Emanuelson als linksbuiten gebruik en ik nog wel een verd. mid kan gebruiken. Gabri is al weg met de nieuwe MU Update en Vermeer gebruik ik als backup voor Steek ;) bedankt voor je reactie

Geplaatst

hopelijk kan de versterking je helpen aan t kampioenschap

Geplaatst

Vermeer en Anita houden zou ik zo zeggen. Mooi verkocht.

Geplaatst

Ik speel niet met die update.. Is dat een steamupdate???

Als ik met Ajax begin, houd ik ook (bijna) niets over van de originele selectie.. Veel te duur voor te weinig kwaliteit en je kan ze ook nog makkelijk verkopen..

Atouba nog wel bij je selectie??

Geplaatst
  • Auteur
Ik speel niet met die update.. Is dat een steamupdate???

Als ik met Ajax begin, houd ik ook (bijna) niets over van de originele selectie.. Veel te duur voor te weinig kwaliteit en je kan ze ook nog makkelijk verkopen..

Atouba nog wel bij je selectie??

Nee het is geen Steam Update. Je moet maar eens kijken bij de download-sectie hier op ManUtd, daar staat die dataupdate ;)

Atouba nog wel ja ;)

Geplaatst
Nee het is geen Steam Update. Je moet maar eens kijken bij de download-sectie hier op ManUtd, daar staat die dataupdate ;)

Atouba nog wel ja ;)

Zou ik die verkopen! Toch te duur en geen meerwaarde!

Thanks! Nee, downloaden en ik is geen succes in FM. Laat ik dus maar aan steam over!:whistle::(:oops:

Geplaatst

Goed begin!

Als mogelijke links achter zou ik als ik jou was Contento halen van Bayern! Doet t bij mij uitstekend!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.