Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ajax is weer begonnen. Ik beginnen 2009/10. Suk & Lodeiro zitten al bij het team. Hoe kan dat? Ik heb mijn versie geüpdatet. Ik heb de voorbereiding al achter de rug. Die wil ik met jullie delen:

6fuyc1.jpg

Zoals je ziet heb ik een sterke voorbereiding achter de rug. Veel doelpunten.

Pantelic is de topschutter. Hij scoorde er 4. Suk, Suarez & Kennedy hadden er 3. Ik heb veel gerouleerd met wedstrijden. Dat viel dus goed uit. Ik heb nog geen aankopen gedaan. Ik heb wel Zeegelaar voor een mooi bedrag verkocht. 225.000.

Pantelic is helaas geblesseerd, Die moet ik 2 á 3 weken missen. Hij mist sowieso de compeditiestart.

Dit is mijn eerste update. Ik hoop dat je :shhh: genoten hebt

Geplaatst
  • Auteur

Ajax is weer begonnen. Ik beginnen 2009/10. Suk & Lodeiro zitten al bij het team. Hoe kan dat? Ik heb mijn versie geüpdatet. Ik heb de voorbereiding al achter de rug. Die wil ik met jullie delen:

6fuyc1.jpg

Zoals je ziet heb ik een sterke voorbereiding achter de rug. Veel doelpunten.

Pantelic is de topschutter. Hij scoorde er 4. Suk, Suarez & Kennedy hadden er 3. Ik heb veel gerouleerd met wedstrijden. Dat viel dus goed uit. Ik heb nog geen aankopen gedaan. Ik heb wel Zeegelaar voor een mooi bedrag verkocht. 225.000.

Pantelic is helaas geblesseerd, Die moet ik 2 á 3 weken missen. Hij mist sowieso de compeditiestart.

Dit is mijn eerste update. Ik hoop dat je :shhh: genoten hebt

Geplaatst

Kan je geen lay-out maken of aanvragen? Is wat verzorgder. En misschien ook een intro.;)

Geplaatst

Prima voorbereiding, nu de competitie nog hé!

Zet 'm op :D.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.