Geplaatst 2 augustus 201014 jr. [spoiler=uitleg]Deze novelle word gespeeld via PES en ik hou wel van typen en verhalen maken en ik ken niet echt een zo'n leuk forum als deze , dus als jullie het goed vinden hou ik een soort van PES novelle hier:)
Geplaatst 2 augustus 201014 jr. Auteur [spoiler=uitleg]Deze novelle word gespeeld via PES en ik hou wel van typen en verhalen maken en ik ken niet echt een zo'n leuk forum als deze , dus als jullie het goed vinden hou ik een soort van PES novelle hier:)
Geplaatst 2 augustus 201014 jr. Het blijft natuurlijk een FM forum, maar omdat ik zelf ook PES speel geef ik je het voordeel van de twijfel :P Ga je hem spelen via BAL? Ik moet trouwens zeggen, dat ik de layout voor jou doen wat matig vind, je kan veel beter denk ik:oops: Hopelijk kies je voor Auxerre _O_ Succes (y)
Geplaatst 3 augustus 201014 jr. Ik vind PES verhalen persoonlijk geweldig. Ik vond er maar één terug, en die is gestopt, ik hoop dat deze van jou heel goed wordt. Het is althans mooi begonnen! :) Veel succes!
Geplaatst 3 augustus 201014 jr. Auteur Ik stop met deze novelle , kan hier niet echt me draai in vinden. Heb inmiddels wel een nieuwe FM novelle ,. voor de geïntresseerden;) : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=33733