Geplaatst 2 augustus 201014 jr. Ik ben gestart met Ajax. Ik vond het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik heb de oefenpotjes al gespeeld: Ik heb ook diverse boden uitgebracht: Op Van Nistelrooy & een Linksback. Later zal ik uitgebreid typen omdat ik het nu druk heb. :thumb:
Geplaatst 2 augustus 201014 jr. Auteur Ik ben gestart met Ajax. Ik vond het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik heb de oefenpotjes al gespeeld: Ik heb ook diverse boden uitgebracht: Op Van Nistelrooy & een Linksback. Later zal ik uitgebreid typen omdat ik het nu druk heb. :thumb:
Geplaatst 2 augustus 201014 jr. Succes met Ajax. Als je het nu druk had, zou ik zeggen: Had even gewacht en was meteen met een goed stuk gekomen, ipv alleen even een printscreen. Maar goed ;)
Geplaatst 3 augustus 201014 jr. Auteur Ik heb mijn eerste wedstrijden gespeeld. 2 daarvan heb ik verloren. Tegen Nac & Heracles, Thuis tegen Nac was de zuurste. Kees Kwakman scoorde in de 92e minuut de 0-1 voor de Bredenaren. Heracles was een dom verlies. Ik heb ook tegenslagen, Suarez is voor een lange tijd geblesseerd & Gregory van der Wiel is voor een kleine tijd geblesseerd. We zullen goed verder moeten werken. Ik ben ook actief geweest op de transfermarkt. Ik heb op verschillende spelers geboden. Maar 1 was echt mooi. David N'gog heb ik overgenomen van Liverpool. Screenaanvragen zijn altijd welkom. Hier zijn mijn resultaten:
Geplaatst 3 augustus 201014 jr. Auteur Ik heb voor jullie weer een update. We begonnen de periode met een wedstrijd tegen Aek Athene (Die er niet opstaat). Die hebben we met 1-2 gewonnen. Daarna kwam Cambuur op bezoek voor de beker. Die werd ook gewonnen (Met moeite). Het waren stroeve wedstrijden tegen, Ado, Trabzonspor, Roda JC & VVV. De eerste 2 werden weliswaar gewonnen. Maar met moeite. En de gelijke spelen tegen Roda & VVV Venlo, Dat stelt teleur. Van Willem II werd er met 2-0 gewonnen met onderandere een mooie goal van Demy de Zeeuw. Maar daarna kwam Aston Villa op bezoek. Daar gingen we met het matige niveau vrolijk verder. Daar baal ik van. Ik ben op zoek naar de juiste formatie. Helmond Sport & Feyenoord kwamen op bezoek. Tegen Helmond Sport wonnen we zakelijk. Tegen Feyenoord had er meer in gezeten. Twente stond te wachten in de Grolsch Veste. We kwamen na een uur comfortabel op 0-2. Twee doelpunten van Pantelic. Maar Parker & N'Kufo trekten het gelijk. Bijna kwam ik nog achter, Gregory van der Wiel haalde Bernard Parker onderuit in de 16. Maar Stekelenburg stopte de penalty. Nu sta ik matig 6e. De komende wedstrijden ga ik onderandere op bezoek bij Vitesse (De Koploper) & AZ
Geplaatst 3 augustus 201014 jr. Auteur Screentjes? Komen eraan, De europese wedstrijden simulatie duurt lang. Heb me geplaatst voor volgende ronde
Geplaatst 3 augustus 201014 jr. Auteur Gelijk tegen Roda! Tsja, Roda uit altijd lastig! Tsja, Ik ga in de Transferperiode mijn team versterken om je Roda teverslaan :cab: