Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

kutje.png

persbericht1.png

[spoiler=uitleg]Hallo allemaal, mijn eerste post + eerste novelle. Ik ben geen held in het spel zelf en ben een drama met programma's als Photoshop dus ik zal de standaard Voetbalzone lay-out gebruiken voor mijn nieuwsberichten en hier en daar het nodige plakken uit m'n spel zelf.

Anyway, met het land waarvan ik persoonlijk veel verwachte op het afgelopen WK, zal ik hopelijk een wat beter toernooi neerzetten.

Geplaatst
  • Auteur

kutje.png

persbericht1.png

[spoiler=uitleg]Hallo allemaal, mijn eerste post + eerste novelle. Ik ben geen held in het spel zelf en ben een drama met programma's als Photoshop dus ik zal de standaard Voetbalzone lay-out gebruiken voor mijn nieuwsberichten en hier en daar het nodige plakken uit m'n spel zelf.

Anyway, met het land waarvan ik persoonlijk veel verwachte op het afgelopen WK, zal ik hopelijk een wat beter toernooi neerzetten.

Geplaatst

Leuke land, Servië alleen misschien moet je de volgende keer een groter lettertype gebruiken. ;)

Geplaatst

Groter lettertype & dat wit onder de tekst is overbodig ;).

Verder aardig,

succes met die mooie selectie! :D

Geplaatst

SERVIE _O_

Heerlijke selectie :<

Geplaatst
Groter lettertype & dat wit onder de tekst is overbodig ;).

Verder aardig,

succes met die mooie selectie! :D

Agree. Verder wens ik je succes bij Servië;)

Geplaatst
  • Auteur

kutje.png

persbericht2.png

[spoiler=reacties]Iedereen ontzettend bedankt voor alle reacties ^^. Op het moment dat ik dit plaatste had ik al twee andere updates klaar liggen. Dus nog één update hierna met het kleine lettertype. Ik heb tevens ook al een 4e update klaar liggen, met verbeteringen.

@ Benjamin & Mapherus; Inderdaad heerlijke selectie :p

Geplaatst
  • Auteur

kutje.png

persbericht3.png

[spoiler=reacties]Thanks allemaal ^^

edit; oeh, ik zie dat ik er wel twee grote fouten in heb staan. Het moet uiteraard doelman, 30-jarige en debutanten zijn. Excuses.

Geplaatst

Goede update, nog een klein foutje er staat 30-jairge. Maar het maakt niet zo heel veel uit. Ga zo door (Y)

Geplaatst

succes met Jova&co

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.