Geplaatst 29 juli 201014 jr. [spoiler=Uitleg 2de novelle ]Na een meer inatieve periode wil ik terug met een nieuwe novelle starten. Ditmaal niet in de geest van Guido Brepoels maar in de nieuwe trainer van AA Gent, Francky Dury, die de fantastische trainer Michel Preud'homme zal moeten doen vergeten. Ik ga voor een erg realistisch transferbeleid en wil met zoveel mogelijk Belgisch geweld de hoogste regionen van het voetbal verkennen. Verder wens ik iedereen veel leesplezier!
Geplaatst 29 juli 201014 jr. Auteur [spoiler=Uitleg 2de novelle ]Na een meer inatieve periode wil ik terug met een nieuwe novelle starten. Ditmaal niet in de geest van Guido Brepoels maar in de nieuwe trainer van AA Gent, Francky Dury, die de fantastische trainer Michel Preud'homme zal moeten doen vergeten. Ik ga voor een erg realistisch transferbeleid en wil met zoveel mogelijk Belgisch geweld de hoogste regionen van het voetbal verkennen. Verder wens ik iedereen veel leesplezier!
Geplaatst 29 juli 201014 jr. Een novelle van Mickelangelo volg je altijd, dus deze slaan we ook niet over! Succes met AA Gent, leukze clubkeuze en ik weet zeker dat jij hier geweldige prestaties gaat neer zetten. Ik ben een volger._O_
Geplaatst 29 juli 201014 jr. Succes! Maar vind het jammer genoeg een mindere keuze ivm mijn standard-achtergrond;)
Geplaatst 30 juli 201014 jr. net als brepoels heeft Dury met een tweedeklasseploegje schitterende resultaten weten te behalen en meer nog, Zulte tot één van de betere middenmoters in België gemaakt Dury heeft blijk van veel trainerstalent en krijgt bij Gent waarschijnlijk meer mogelijkheden en middelen dan in Waregem. Hoe zeer ik Dury dan ook een warm hart toedraag, hoop ik dat Gent dit jaar zwaar op zn bek gaat... dat wens ik jou natuurlijk niet toe maar veel eerder een plaatsje in PO1 en Europees en waarom niet strijden voor de titel!!! Ik ben benieuwd hoe je het zal aanpakken, succes:thumb: PS : ik zou je novelles volgen alleen al voor die avatar van Yolanthe
Geplaatst 30 juli 201014 jr. Auteur Doe maar terug dicht, denk dat ik met men vorige novelle verder ga.
Geplaatst 30 juli 201014 jr. Niet op letten. ;) On: Succes met AA Gent, maar wat is die vervelende pijl voor je titel? :cab: