Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mooie eerste update, veel succes bij Dresden, hopelijk kun je promoveren :D.

Geplaatst

Zoals jullie de ECII finale verliezen van Ajax, vind ik het goed ;) Succes met Dynamo, breng ze idd terug waar ze horen!

Geplaatst

Dit is natuurlijk een mooie en orginele club. Je layout is van énorme klasse en daar heb je veel werk aan gehad, maar wat een resultaat :love:. Succes met Dresden en ik hoop zoals je titel luid dat je ze snel naar de top in Duitsland kan brengen.

Geplaatst
  • Auteur

3169car.png

klikje voor selectie en financiën

Iedereen bedankt voor de reacties!

Geplaatst

Mooi dat je gaat samen werken met Werder, leuke update weer.;) Ik volg je.

Geplaatst

Succes met Dresden! ik ben benieuwd naar die huurlingen, én naar je transfers... hopelijk weet je goed te verkopen, want iedere maand 3 ton, das niet niks...

Geplaatst

Financieel zit het wel goed en je hebt een redelijk jonge selectie! Met Werder heb je een uitstekende moederclub. Succes met je nieuwe novelle, mooie lay-out b.t.w.:mrgy:

Geplaatst

Het gaat goed hoor, mooie overwinning op Heracles en de competitie ben je goed gestart, probeer deze lijn door te trekken.;)

Geplaatst

Goede uitslagen zie ik. Met Ekici erbij sta je sterker in de schoenen en Gresko... Daar heb ik goede herinneringen aan. Leuk dat ie naar je wilt! Probeer b.t.w. wel woordenherhaling te voorkomen, leest een beetje onprettig. Voor de rest: :clap:

Geplaatst

Goed begin van de competitie, GZD!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.