Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=info]Ik ga deze carrière niet met Football Manager spelen maar met Fifa 2010, hier is een lijstje met clubs:

- Fiorentina

- PSV Eindhoven

- Tottenham Hotspur

- Borussia Dortmund

. Ik geef jullie 2 dagen de tijd om te stemmen met welke club ik ga!

Bert van Marwijk stopt ermee,

Bondscoach Bert van Marwijk is gestopt met het coachen van het Nederlands Elftal zo meld de KNVB op haar website. Bert had een aantal aanbiedingen uit het buitenland gekregen en wil toch verder als club coach. De KNVB is niet blij met het besluit van de ex-bondscoach, want 2 maanden eerder gaf hij nog toe in een interview dat hij niets liever dan bij de KNVB bleef, maar mensen veranderen van gedachten ‘’aldus Henk Kesler’’.

Over de clubs die Bert tot zijn beschikking heeft is nog niks van bekend. Het zouden wel uit betrouwbare bronnen geen kleine clubs zijn maar clubs uit Engeland,Duitsland,Nederland en Italie. De 58-jarige coach kwam eerder uit voor: Fortuna Sittard, Feyenoord en Borussia Dortmund voordat hij bij het Nederlands Elftal begon.

2dsh850.jpg

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=info]Ik ga deze carrière niet met Football Manager spelen maar met Fifa 2010, hier is een lijstje met clubs:

- Fiorentina

- PSV Eindhoven

- Tottenham Hotspur

- Borussia Dortmund

. Ik geef jullie 2 dagen de tijd om te stemmen met welke club ik ga!

Bert van Marwijk stopt ermee,

Bondscoach Bert van Marwijk is gestopt met het coachen van het Nederlands Elftal zo meld de KNVB op haar website. Bert had een aantal aanbiedingen uit het buitenland gekregen en wil toch verder als club coach. De KNVB is niet blij met het besluit van de ex-bondscoach, want 2 maanden eerder gaf hij nog toe in een interview dat hij niets liever dan bij de KNVB bleef, maar mensen veranderen van gedachten ‘’aldus Henk Kesler’’.

Over de clubs die Bert tot zijn beschikking heeft is nog niks van bekend. Het zouden wel uit betrouwbare bronnen geen kleine clubs zijn maar clubs uit Engeland,Duitsland,Nederland en Italie. De 58-jarige coach kwam eerder uit voor: Fortuna Sittard, Feyenoord en Borussia Dortmund voordat hij bij het Nederlands Elftal begon.

2dsh850.jpg

Geplaatst

Mooi begin, veel succes (y).

Ik ga ook voor Tottenham :).

Geplaatst

Ik hou meer van nederlandse clubs. Ajax kan niet dus dan maar PSV Eindhoven

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=info]Jullie krijgen tot 15:30 de tijd om te stemmen zodat ik kan beginnen met de carriere!

bertjeeee.png

Geplaatst

Dortumund is toch een club die niet vaak gekozen wordt

Good Luck

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.