Geplaatst 24 juli 201014 jr. First Football Manager 2011 Details Leaked The first details for Football Manager 2011 have been leaked along with the release date. PC gamers will be able to get their hands on the next version of the highly rated football management sim on 29 October. Polish site CD Projekt accidently revealed the news however since then Sports Interactive has asked the site to pull down the info. Included in this year’s game will be: - Improved training options - More complex module for searching new players - Improved graphics and 3D view of the game - Introduction of football agents to the game - Playing games in evenings (so called night effect) - Differentiated weather conditions Expect a full announcement from Sports Interactive in the upcoming weeks, check back at IncGamers for all the breaking news as it happens. Check out the box art for FM 2011 below: Deze informatie is dus niet afkomstig van SI maar van diverse internetsites!
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Auteur First Football Manager 2011 Details Leaked The first details for Football Manager 2011 have been leaked along with the release date. PC gamers will be able to get their hands on the next version of the highly rated football management sim on 29 October. Polish site CD Projekt accidently revealed the news however since then Sports Interactive has asked the site to pull down the info. Included in this year’s game will be: - Improved training options - More complex module for searching new players - Improved graphics and 3D view of the game - Introduction of football agents to the game - Playing games in evenings (so called night effect) - Differentiated weather conditions Expect a full announcement from Sports Interactive in the upcoming weeks, check back at IncGamers for all the breaking news as it happens. Check out the box art for FM 2011 below: Deze informatie is dus niet afkomstig van SI maar van diverse internetsites!
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Plaatje in het groot: Heb er zin in :) Spelersagenten wordt wel veel gekut maar ja wel realistischer.
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ben benieuwd naar die spelersagenten. Als je dan ook van die louche figuren uit Zuid-Amerika krijgt:cab:
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Wat willen die spelersagenten zeggen? Volgens mij onderhandelen die mee over het contract van de speler en wat de beste optie is enzoverder.. maar ik ben niet zeker :checkit:
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ik kan niet wachten. Ook al duurt het nog even, ik bereid me nu al voor op een geheel andere versie als de afgelopen jaren. Teminste inhoudelijk weer veel verbeterd.
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ik gok dat het gewoon donker is als je een wedstrijd kijkt. Of dat je ziet dat de lichtmasten aanstaan ofzo.
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ja, ik heb er alweer zin in, als het uit is, ligt 2010 in de prullemand ;c
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ja, ik heb er alweer zin in, als het uit is, ligt 2010 in de prullemand ;c ik doe gewoon shift + delete :pbij wijze van spreken. Verwijderen natuurlijk via configuratie scherm/programma's maar dat bekt niet zo lekker over de demo is zeker ook nog niks bekend. Weet iemand nog wanneer de demo vorig jaar uitkwam t.o.v. de release datum ?
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ik denk dat je als club een band kan gaan opbouwen met bepaalde spelersmakelaars. Hij zal je dan wel eerder een speler gunnen of iets dergelijks :)
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Kunnen we flink ruzie trappen met agenten.. Ik zou wel eens iets in de vorm van oplichting erin terug willen zien. Dat je bijv. een optie hebt om een soort van te cheaten denk aan: Een team/manager omkopen en dat je er ook mee weg kunt komen of dat je gewoon gepakt wordt en je een fikse boete krijgt of zoiets..
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Kunnen we flink ruzie trappen met agenten.. Ik zou wel eens iets in de vorm van oplichting erin terug willen zien. Dat je bijv. een optie hebt om een soort van te cheaten denk aan: Een team/manager omkopen en dat je er ook mee weg kunt komen of dat je gewoon gepakt wordt en je een fikse boete krijgt of zoiets.. Haha, jij denkt weer aan een crime-world gedeelte :P, zullen we het gewoon bij Fm houden?
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Heel mooi zien de updates er uit :) in het bugs en frustraties topic word waarschijnlijk veel gepost over die spelersmakelaars :)
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ik gok dat het gewoon donker is als je een wedstrijd kijkt. Of dat je ziet dat de lichtmasten aanstaan ofzo. Hmm... om eerlijk te zijn kunnen de 3D graphics terwel je een match bekijkt beter. Zeker als je gewend bent om voetbalgames te spelen ala Fifa en PES op de playstation :checkit:
Geplaatst 24 juli 201014 jr. Ben benieuwd wat die agenten gaan doen! Misschien moet je een commissie afdragen aan hen? Of komen er meer opties in de contracten?